5 תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב ספרד for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב ספרד for 2024Filter
    • León, ספרד

    זמן מלא

    10 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מכשירים אנשי מקצוע בעלי כישורים משלימים לעבודה בענפי האנרגיה והכרייה, בעיצוב, תכנון והכוונה של פעולות הכרייה ומתקני ייצור חשמל והפצה.

    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    כישורים כלליים: יכולת ניתוח וסינתזה, קבלת החלטות יעילה לפתרון בעיות. השגת כשירות זו מרמזת על היכולת לאסוף, לנתח ולסנתז נתונים רלוונטיים, על מנת לקבל החלטות המרמזות על פתרון הבעיות שהועלו או גילוי אותן, בין אם הן בעלות אופי תיאורטי או מעשי, במטרה סופית להעביר את המסקנות.

    • Villaviciosa de Odón, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת התואר הראשון בהנדסה אזרחית היא להכשיר מהנדסים אזרחיים לעתיד עם חזון גלובלי, בינלאומי וחדשני. אם תלמדו בתכנית לתואר ראשון ארבע שנים זו בקמפוס מדריד, תהיו מוכנים לפתח וליישם פרויקטים הנדסיים בכל מקום בעולם וברמה הגבוהה ביותר, מכיוון שעם הדרכה של חברות גדולות, תכננו תוכנית לימודים מותאמת לנסיבות חברתיות חדשות ולצורכי החברה.

    • Vigo, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרת התואר בהנדסת כרייה ומשאבי אנרגיה היא לספק את ההכשרה והכישורים הדרושים להפעלת המקצוע המוסדר של הנדסה טכנית במכרות. ישנן שלוש טכנולוגיות המוצעות: "משאבי אנרגיה, דלקים וחומרי נפץ", "ניצול מכרות" ו"מינרלורגיה ומטלורגיה". התואר מתעמק בהכשרה הקשורה לחקירה וניצול משאבי כרייה (סלעים ומינרלים, חללים תת קרקעיים, מים...). בנוסף, היא מספקת הכשרה מתאימה בתחום התואמת לשינוי ושימוש במשאבים אלו בתעשייה: ייצור ושימוש בחומרים מתכתיים, פלדות, פולימרים ותרכובות.

    • León, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מכשירים אנשי מקצוע מודרניים ומותאמים לאזור האירופי להשכלה גבוהה, המשלבים את יכולותיו הבלעדיות של מקצוע מהנדס הכרייה עם תחומים ותחומים חדשים.