9 תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב קנדה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב קנדה for 2024Filter
    • Ottawa, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בהנדסה הנודע שלנו מציע מגוון מקיף במיוחד של תוכניות, למשל, תואר ראשון בהנדסה בהנדסת אווירונוטיקה וחלל, בוגר הנדסה בהנדסה אזרחית, בוגר הנדסה בהנדסת חשמל, וכו '. בקארלטון, מכינים אותך לקריירה מוצלחת כמו מהנדס על ידי שילוב של תוכניות קפדניות סביבת למידה תומכת מאוד עם ניסיון מעשי מעשי.

    • Rimouski, קנדה
    • Levis, קנדה

    זמן מלא, משרה חלקית

    5 שנים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    התואר הראשון בהנדסה אזרחית מכשיר מהנדסים מגוונים המסוגלים לקחת אחריות על פרויקטים הנדסיים משלב התכנון ועד לשלב הבנייה. לב התוכנית מפתח, אצל מהנדסים עתידיים, מיומנויות בתכנון מבנים, גיאוטכניקה, הידראוליקה ואיכות הסביבה. על מנת לענות על צורכי הארגונים המקומיים המשרתים את UQAR , היא משלבת בדרכו של הסטודנט סדרת קורסים בתחומי ההנדסה העירונית ומגזר התחבורה.

    • Edmonton, קנדה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מהנדסי סביבה מיישמים את הידע שלהם במדעי הטבע - כימיה, ביולוגיה ומיקרוביולוגיה - עם מומחיותם בהנדסה אזרחית לתכנון שירותים עירוניים ופתרון בעיות סביבתיות. כמהנדס סביבה, אתה עשוי להיות מעורב בביצוע הערכת השפעה על הסביבה, או בעיצוב או ניהול מערכות להפצת ואיסוף מים, מתקני טיפול במים, מתקני טיפול ועיבוד פסולת מוצקה, מזבלות, ומתקני טיפול באוויר.

    • Edmonton, קנדה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מהנדסים אזרחיים ממלאים תפקיד מרכזי בערים ובחברה שלנו, מתכננים, בונים ומתחזקים תשתיות תוך התייחסות לדאגות סביבתיות ולאתגרים של מתן עתיד בר קיימא.

    • Sept-Iles, קנדה

    זמן מלא

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    התכנית טכנולוגית מינרלים – אפשרות מינרלורגיה מכשירה את הסטודנט לעבודה כטכנאי בתחומי ניהול משאבי מינרלים (מחקר, ניצול, עיבוד), שימור ושיקום.

    • Calgary, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Edmonton, קנדה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית להנדסת כרייה ב University of Alberta היא הגדולה מסוגה בקנדה, ומציעה תכנית רחבה הכוללת נושאים הנעים בין כריית פני השטח והתת קרקעית למדעי הפיזיקה והמתמטיקה. בוגרינו מצוידים היטב להתחרות ולהצליח במגוון קריירות בתעשייה ובממשל.

    • Toronto, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה אזרחית היא מקצוע המתוארך אלפי שנים. מהנדסים אזרחיים מתכננים ופוקחים על בניית התשתית החיונית לחיי היומיום. המסייעים למהנדס האזרחי בתפקיד זה הם הטכנולוגים המשתמשים בכלי שרטוט ועיצוב בכדי להביא לפועל את רעיונות המהנדס.

    • Montreal, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לטכנולוגיה להנדסה אזרחית תכין אותך עם הידע והמיומנויות הדרושים לעבודה כטכנולוג הנדסה אזרחית. תלמדו לפרש שרטוטים הנדסיים ולהעריך כמויות ועלויות כוח אדם, חומרים וציוד הנדרשים לפרויקטים של בנייה. תוכלו לרכוש מיומנויות מדידה להערכת מצב התשתית, התכנון והפריסה של מבנים קיימים ופרויקטים חדשים לשיקום. במחוז שעובר השקעה מאסיבית בהתחדשות, המומחיות שלך תסייע לחולל שינוי בבטיחות ויעילות התשתית של הערים.