4 תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב קפריסין for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית ב קפריסין for 2024Filter
    • Paphos, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בהנדסה אזרחית באוניברסיטת ניפוליס בקפריסין נועד לייצר בוגרים אשר יוכלו לעמוד באתגרים אלה, לבנות את עתידם על יסודות מוצקים. התוכנית מציעה לכל תלמיד ידע ומיומנויות בכדי לאפשר להם, עם סיום לימודיהם, להיכנס למקצוע או להתחיל לימודי תואר שני.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה 'הנדסה אזרחית וסביבתית "תוכנית מכסה את כל הידע התיאורטי והמעשי אשר הכרחי בניתוח, תכנון, הקמה, וניהול של פרויקטים טכניים, מערכות, תשתיות קריטיות. פעילות זו קשורה ישירות פיתוח עירוני, אזורי, חקלאות, תחבורה, והאנרגיה של חברות מודרניות. התכנית 'ההנדסה האזרחית והסביבתית "גם מכסה את כל הידע התיאורטי ומעשי אשר הכרחי לפיתוח הסביבתי בר קיימא של חברה מודרנית, כמו גם בהתמודדות של אירועים או מסורתיים קיצוניים וסיכונים (רעידות אדמה, שריפות וכו' ), או אירועים וסיכונים קיצוניים אשר מתרחשים בהקשר של שינוי האקלים (בצורה, שיטפונות, וכו ')

    • Turkish Republic of Northern Cyprus, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה אזרחית היא המחקר, היישום והפרקטיקה של שימוש בטכנולוגיות מדע והנדסה להתמודדות עם תכנון, תכנון, בנייה ותחזוקה של תשתיות ברות-קיימא. תחום ההנדסה האזרחית החל את עבודתו בשנת 2017 כאחד התחומים העיקריים בפקולטה להנדסה באוניברסיטה הסופית הבינלאומית. עם מתקנים ומעבדות עדכניים, סגל זה יצייד את הסטודנטים בידע מעשי בהנדסה אזרחית.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת הפקולטה היא להכשיר אדריכלים ומהנדסים שיוכלו לעמוד בדרישות העידן, המביאים בחשבון את האיזון האנושי, הטבעי והמאורגן, המייצרים פתרונות יצירתיים ומדעיים לבעיות של העולם שאנו חיים בו לערכים אוניברסליים, ויש להם כישורי מנהיגות, ביטחון עצמי ויחסים מקצועיים יזמיים וחדשניים.