263 תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית 2024

תואר ראשון תוכניות ב הנדסה אזרחית 2024Filter
    • Milan, איטליה

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    • Perth, אוסטרליה
    • Bentley, אוסטרליה
    • + 1 more

    זמן מלא

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    אחת מצורות ההנדסה הוותיקות ביותר היא הנדסה אזרחית ומבנית, הכוללת תכנון, בנייה ותחזוקה של הסביבה הבנויה. מהנדסים בתחום זה אחראים לכך שהתשתית סביבנו תתפתח, בטוחה, תענה על הצרכים שלנו ומשפרת את איכות החיים שלנו. זה כולל מבנים, גשרים, מסילות ברזל, מנהרות, חלוקת מים ורשתות לניהול פסולת. כמהנדס אזרחי אתה יכול להיות מעורב בפיתוח עירוני בר קיימא, הגנת סביבה, שימור משאבי אנרגיה ומים, או אפילו הנדסה גיאוטכנית, הידראולית או תחבורה. אתה יכול אפילו להתמחות בתחומים כמו רעידות אדמה וטכנולוגיות עמידות בפני התפוצצות.

    • Paphos, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בהנדסה אזרחית באוניברסיטת ניפוליס בקפריסין נועד לייצר בוגרים אשר יוכלו לעמוד באתגרים אלה, לבנות את עתידם על יסודות מוצקים. התוכנית מציעה לכל תלמיד ידע ומיומנויות בכדי לאפשר להם, עם סיום לימודיהם, להיכנס למקצוע או להתחיל לימודי תואר שני.

    • Tbilisi, גאורגיה

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית להנדסה אזרחית מכינה את הסטודנטים לתכנון וניהול של תשתיות אזרחיות כולל משאבי מים, הנדסה גיאו-טכנית, הנדסת מבנים ותחבורה.

    • Mainz, גרמניה

    זמן מלא

    1 סֵמֶסטֶר

    בקמפוס

    אנגלית, גֶרמָנִיָת

    הדרישות ממהנדסים אזרחיים משתנות. כיום, פרויקטים נרכשים על ידי חברות ברחבי העולם ומטופלים על ידי צוותים בינלאומיים. תכנון ובנייה ברי קיימא הפכו ליעד מרכזי בעל משמעות בינלאומית הולכת וגוברת. אנחנו מכינים אתכם לאתגרים האלה של המאה ה-21.

    • Warsaw, פולין

    זמן מלא, משרה חלקית

    42 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית, פולני

    הנדסה אזרחית היא ענף מתפתח ללא הרף של הכלכלה העולמית שמציע פרספקטיבות קריירה רחבות. הודות לידע שנצבר במהלך הלימודים בתחום הנדסה אזרחית, יוכל הבוגר לעמוד באתגרים הטכנולוגיים, הבנייה והעיצוביים שמציבה בניית המאה ה-21.

    • Ho Chi Minh City, וייטנאם

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה אזרחית היא דיסציפלינה רחבה המוקדשת לתכנון, עיצוב, בנייה ותפעול של מתקנים הדרושים כדי לענות על הצרכים והרצונות הבסיסיים של האנושות. התוכנית מאפשרת למהנדסים לעתיד להתמודד עם מגוון רחב של בעיות ולהיות בחזית בשירות החברה. תכנית הלימודים שלנו מעניקה לתלמידים מיומנויות וידע בתכנון, תכנון בנייה ותחזוקה של מבנים.

    • Evansville, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה אזרחית היא תחום צומח במהירות המיועד לפתרונות בעיות המעוניינים לשפר וליצור פתרונות חזקים ובת קיימא לכבישים, גשרים, סכרים, מבנים ותשתיות. לתכנית ההנדסה של USI יש מוניטין רב לייצר בעקביות בוגרים עם הצלחה בתעשייה ובתוך המקצוע. המעבדות המשוכללות שלנו בשילוב מגוון קורסים הנדסיים יכינו אתכם באמצעות הזדמנויות למידה מעשיות וכמה אתגרי עיצוב שנתיים כמו גשר פלדה ותחרויות קאנו מבטון.

    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    כישורים כלליים: יכולת ניתוח וסינתזה, קבלת החלטות יעילה לפתרון בעיות. השגת כשירות זו מרמזת על היכולת לאסוף, לנתח ולסנתז נתונים רלוונטיים, על מנת לקבל החלטות המרמזות על פתרון הבעיות שהועלו או גילוי אותן, בין אם הן בעלות אופי תיאורטי או מעשי, במטרה סופית להעביר את המסקנות.

    • León, ספרד

    זמן מלא

    10 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מכשירים אנשי מקצוע בעלי כישורים משלימים לעבודה בענפי האנרגיה והכרייה, בעיצוב, תכנון והכוונה של פעולות הכרייה ומתקני ייצור חשמל והפצה.

    • Lacey, ארצות הברית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Deventer, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pécs, הונגריה

    זמן מלא

    7 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מכסה תכנון הנדסי, מבנים וניהול בנייה. החינוך מתקיים בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע נוספים בתחום התכנון וההנדסה. התלמידים צפויים להיות בעלי כישורים חזותיים טובים, והבנה במתמטיקה, ובהיסטוריה של האדריכלות. התכנית מתמקדת באחריות האדריכל בתכנון מבנים, פיתוח מפורט של מערכות בניין ועבודת צוות. קורס תואר זה נועד לתת לסטודנטים הבנה ברורה של ההקשרים המרכזיים של אדריכלות והסביבה הבנויה, היחסים העיצוביים בין אנשים, מרחב אדריכלי והסביבה - באמצעות פרויקטים חיים ומצבים עכשוויים.

    • Limerick, אירלנד

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    • Fairmont, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים יכולים לבחור ללכת לעבודה לאחר תואר עמית של שנתיים או להמשיך בתוכנית הטכנולוגיה של Fairmont State University 4 שנים להנדסה אזרחית. בסך הכל, תכנית הלימודים בתוכנית הטכנולוגיה להנדסה אזרחית מבוססת על הוראה במתמטיקה, מדעים, תקשורת בכתב, תקשורת בעל פה וכלכלה.