8 תואר ראשון תוכניות ב הנדסה כימית ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הנדסה כימית ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Hull, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קרוב לענקיות התעשייה, גישה לכמה ממתקני ההדרכה הטובים ביותר בבריטניה לבטיחות תהליכים, מחלקה תומכת ידידותית. הופך את האל למקום האידיאלי ללימודי הנדסה כימית.

    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר הנדסה כימית בעל הסמכה כפולה יטפח אותך למהנדס מקצועי, עם הכישורים והידע להתמודד עם אתגרים גלובליים גדולים בתעשיות כמו נפט, גז ואנרגיה, תרופות ומוצרי צריכה. מהנדסים כימיים ממלאים תפקיד מכריע בהיבטים רבים בחיי היומיום שלנו. תואר זה יצייד אותך בידע ובכישורים המעשיים הדרושים לך כדי לתרום לפריצות דרך מדעיות וטכנולוגיות עתידיות במגזר המגוון. למידה מעשית ומיקומים בתעשייה משולבים לאורך התואר, מה שנותן לך את ההזדמנות ליישם את הלמידה שלך הלכה למעשה, לפתח את המומחיות המקצועית שלך ולצבור ניסיון רב ערך בחיים האמיתיים במגזר.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה כימית עוסקת בתכנון ותפעול של תהליכים הממירים חומרים ואנרגיה למוצרים בעלי ערך גבוה יותר שאנו משתמשים בהם מדי יום. הוא מבין את התהליכים המתרחשים בקנה מידה קטן ומקשר אותם לייצור בקנה מידה גדול יותר של, למשל, תרופות, מוצרי מזון, אנרגיה, פולימרים, חומרי סיכה, דלקים, מוליכים למחצה, סוללות, צבעים וציפויים.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התחל את המסע שלך לעבר קריירה מאתגרת אך מתגמלת בהנדסה כימית על ידי לימודים במקום הולדתו של הנושא: מנצ'סטר. תלמד את היסודות של נושא מפתח העוסק בתכנון וניהול תהליכים המבצעים טרנספורמציות מולקולריות בקנה מידה גדול - אספקת המוצרים והחומרים שכולנו צריכים, מנפט וגז ועד מזון ותרופות.

    • Cambridge, הממלכה המאוחדת

    מהנדסי כימיה מעוניינים להפוך חומרי גלם למוצרים שימושיים בקנה מידה תעשייתי. בוגרינו עוסקים בקריירות במגזרים רבים ותעשייתיים, כולל דלק, פלסטיק, מוצרי תרופות, מזון, ייצור אנרגיה (מסורתית/ מתחדשת/ גרעינית), טיפול במים ושמירה על הסביבה. מוסדות פיננסיים ויועצי ניהול מעסיקים גם מספר משמעותי של מהנדסי כימיה.

    • Cambridge, הממלכה המאוחדת

    בקמפוס

    אנגלית

    במכללה שמונה עמיתים שמקצועם הוא הנדסה ועמית אחד שמקצועו הוא הנדסה כימית במיוחד. עם כשישים וחמישה סטודנטים להנדסה בפמברוק, ועם המגוון ההולך וגדל והתמחות הנושאים הנלמדים בקורס, לא ניתן לפקח על הסטודנטים רק על ידי עמיתי המכללה.

    • Online United Kingdom

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים לתואר ראשון בהנדסת כימיה מקדישים את השנה הראשונה בקריאת מדעי הטבע או הנדסה, לפני שהם מתחילים ללמוד הנדסה כימית עצמה.

    • Falkirk, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    סטודנטים העוסקים בתכנית זו מסיימים את תוכנית טכנולוגיית התהליך הכימי HNC לשנה אחת במכללת Forth Valley College , ואחריה התקדמות מובטחת לשנה ב 'בהנדסה כימית של BIng באוניברסיטת סטרטקלייד.