5 תואר ראשון תוכניות ב הנדסה כימית ב מלזיה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הנדסה כימית ב מלזיה for 2024Filter
    • Chukai, מלזיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בוגר בטכנולוגיה בהנדסה הכימית (בהצטיינות) נועד לייצר בוגרים עם היכולת לעבוד תעשיית נפט והגז, פטרוכימי וכימי oleo.

    • Shah Alam, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה כימית היא דיסציפלינה העוסקת ביצירה, פיתוח ועיצוב תהליכים לייצור, שינוי או שינוע של מוצרים וחומרים. זה משלב את הידע של מדעי הטבע, הניסויים והחיים, כמו גם היבטים של מתמטיקה וכלכלה כדי לחקור בעיות ולתכנן פתרונות לנושאים כמו בטיחות, יעילות וקיימות. מהנדסים כימיים חלוצים בחומרים וטכנולוגיות חדשות של העתיד; הם מעצבים ציוד לייצור כימי ומפתחים ומנהלים תהליכים תעשייתיים שהופכים חומרי גלם למוצרים השימושיים ביותר.

    • Selangor, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה כימית (CE) היא ענף של הנדסה העוסקת בייצור כימי וייצור מוצרים באמצעות תהליכים כימיים. זה כולל פיתוח, תכנון ותפעול של תהליכים כימיים וצמחים להפקת, המרה והחלמה של חומרים עם ההשפעה הסביבתית המינימלית.

    • Skudai, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה כימית היא שדה המתרחב ברחבי העולם. המומחיות נחוצה מאוד כדי למלא את הביקוש לשאת את המשימה כי לא יכול להתבצע על ידי מהנדסים מכני וכימאים. שדות אלה התבגרו וכיום מכסה היבטים רבים של הנדסה כגון תכנון מערכות ועיבוד של מוצרים חקלאיים, נפט ופטרוכימיה, פולימרים, תרופות, ביו דלק, ביוכימיים ועוד רבים. במצב הנוכחי של העולם, שבו משאבים מוגבלים ופיתוח בר קיימא הוא אתגר גדול, הדרישה למומחיות בהנדסה כימית היא אפילו יותר מכריע.

    • Nilai, מלזיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Chemical Engineers rely on their knowledge of how chemicals and biological processes behave in order to solve industrial problems and create/improve products. The skills and knowledge gained during this course help them to find work in the personal care, consumer goods, food, petrochemical and waste management industries.