24 תואר ראשון תוכניות ב הנדסה כימית ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב הנדסה כימית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Melbourne, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה כימית היא לימוד ויישום של עקרונות כימיים בתהליכים תעשייתיים. סטודנטים להנדסה כימית בונים בסיס חזק במתמטיקה, כימיה ויסודות ההנדסה.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    132 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה כימית עוסקת בתכנון, פיתוח וניהול של מתקנים הממירים חומרי גלם למוצרים שימושיים. על המהנדס לקחת אחריות על שימוש חסכוני בחומרי הגלם, שמירה על איכות הסביבה ורווחיות הפעולה. תכנית ההנדסה הכימית תוכננה לספק גם את הכישורים ההנדסיים וגם את הכישורים המקצועיים הדרושים כדי להצליח במאמץ זה.

    • Rapid City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מהנדסים כימיים הם סוכנים חיוניים בייצור בקנה מידה תעשייתי. בתוכנית ההנדסה הכימית השיתופית של גנון, הידע המעמיק שלך ב-STEM יכין אותך לתכנן פריסות ציוד, למצוא יעילות שמייעלת את עלויות הייצור, ולתעדף שיקולי בריאות, בטיחות וסביבתיים בזמן שאתה מתכונן להיכנס לקריירה מבוקשת.

    • Fairfax, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לפתח טיפולים חדשים לנפגעי כוויות באמצעות ננופילם פרמצבטי. עזור לקטועים להחזיר את התנועה באמצעות תותבות המצוידות בחיישנים המגיבות לדחפים עצביים. ביו-הנדסה מיישמת כלים וגישות הנדסיות לפתרון בעיות בביולוגיה ורפואה. לימודי תואר ראשון בביו-הנדסה ב-Mason Engineering מציעה את ההזדמנות לחוות את חוד החנית של הטכנולוגיה הרפואית. תחום דינמי זה מנצל את ההתקדמות המהירה בביואינפורמטיקה ההיי-טקית, כמו גם צמיחה חסרת תקדים במדע הביולוגי. סטודנטים יכולים לצפות לקורסים מאתגרים במדעי הפיזיקה והחישוב בזמן שהם ממשיכים לתואר ראשון. לאחר סיום הלימודים, הם תחרותיים לתפקידים ברמת התחלה בתעשייה הביו-רפואית או קבלה לבית ספר לתארים מתקדמים או לבית ספר לרפואה.

    • Columbia, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התארים פרסים המחלקה להנדסה כימית בשני רמות לתואר ראשון ושני בהנדסה כימית. כבוגר הנדסה כימית, אתה יכול לעבוד במגוון תחומים מייצור בריאות עיבוד מזון בריאות סביבה ובטיחות.

    • Angola, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מחלקת McKetta הכימית והנדסת Bioprocess נועדה לספק על ידיים, חוויית למידה קפדני מעשית שהניבה זכייה בפרס לאומי, חיפש אחרי בוגרים באופן עקבי.

    • New Haven, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Fayetteville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pomona, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Davis, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Hampton, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חינוך להנדסה כימית ייחודית בדגש החזק שלו על בניית היכולת ליישם גישה של מערכת לפתרון בעיות, לסנתז תוצאות שימושיות, ליצור שותפויות פרודוקטיביות עם מקצועות אחרים וליישם עקרונות ממגוון רחב של דיסציפלינות מדעיות. השלמת תוכנית הנדסה כימית לתואר ראשון בהמפטון מספקת את הבסיס לצמיחה מקצועית מתמשכת או ללימודי תואר שני בהנדסה כימית, ולקבלה לבתי ספר מקצועיים כמו רפואה, משפטים או עסקים.

    • Fairfax, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בלימודי ביו-הנדסה הוא תכנית הכשרה רב תחומית מאתגרת שמטרתה לאפשר לבוגרים להיות תחרותיים על מעמד כניסה בתעשייה הביו-רפואית או להמשיך את לימודיהם בבית הספר לתארים מתקדמים או בבית ספר לרפואה. תוכנית הלימודים מספקת רקע חזק ביסודות הביולוגיים וההנדסיים של הנדסה ביולוגית, כמו גם קורסים ברמה העליונה בתחומי מדידות ביו-רפואה, מידול מערכות ביו-רפואיות וביואינפורמטיקה. המחלקה מציעה שישה ריכוזים: מידע על ביו-הנדסה בתחום הבריאות, טיפול קדם-בריאותי בתחום ההנדסה, ביו-חומרים וננו-רפואה, הדמיה ומכשירים ביו-רפואיים, הנדסה ביו-רפואית חישובית, נוירוטכנולוגיה ומדעי המוח המחשוביים. בנוסף לתכנית BS ביו-הנדסה, תוכנית לימודי הצטיינות לסטודנטים מצטיינים. הכניסה היא על פי הזמנה ומבוססת על ביצועים אקדמיים שהושגו במייסון.

    • Pullman, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסה ביולוגית מיישמת שיטות ומושגים הנדסיים על מערכות חיים ועל יחסי הגומלין שלהן עם מערכות שאינן חיים. עם כישורי המדע וההנדסה המשולבים שנצברו ב- WSU, בוגרי ההנדסה הביולוגית שלנו מסוגלים לתרום תרומות בעלות ערך לבריאות האדם ובעלי החיים וסביבות, פיתוח מוצרים מבוססי ביו וביוטכנולוגיה.

    • Buies Creek, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים העוסקים בתואר ראשון בהנדסה לוקחים מערך משותף של קורסים בסיסיים במתמטיקה ומדעים בנוסף לקורסי הנדסה כגון עיצוב שנה א ', עיצוב בכיר, סטטי וחוזק חומרים, מעגלים, תרמודינמיקה, נוזלים וכלכלה הנדסית.