62 תואר ראשון תוכניות ב השכלה תיכונית ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב השכלה תיכונית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Lacey, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מחנכים תיכוניים נלהבים לעזור לתלמידיהם לגלות את נפלאות הלמידה. הם להוטים לחקור תוכן בדרכים עמוקות ומשמעותיות עם תלמידיהם בכיתות ו' עד י"ב, ומלמדים ברמה גבוהה יותר של מורכבות קוגניטיבית מזו שבדרך כלל חווים בכיתות חטיבת ביניים או יסודיים. מכיוון שתחום החינוך התיכוני הוא כל כך ממוקד תוכן, התלמידים שלנו מתמחים בתחום התוכן שלהם, מה שנותן להם בסיס איתן לבנות ממנו שיעורים מאתגרים ומשולבים כראוי שישפיעו על תלמידיהם במשך שנים רבות.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    השפיעו על חייו של התלמיד. למדו על אסטרטגיות ההוראה וההערכה הנחוצות כדי לעזור לתלמידי חטיבות הביניים להצליח בלימודים.

    • Owings Mills, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית החינוך בחטיבת הביניים נועדה להכין אותך ללמד ביעילות מתבגרים צעירים. אתה תבחר אזור ריכוז בשפה האנגלית אומנויות ומדעי החברה או מתמטיקה ומדעים. המועמדים יקבלו שלוש שנים בהשלמת התנסויות בשטח בחטיבות הביניים.

    • Waukesha, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כמורה בחטיבת הביניים ובתיכון, תשלב את התשוקה שלך לנושא מסוים עם תפקידך כעוזר, משתף פעולה ומנהיג בכיתה. כדי להתכונן לקריירה של הוראה בחטיבת ביניים או בתיכון, תשלבו מגמת חינוך תיכונית עם אחת מהמגמות המתמקדות בנושאים שלנו. תוכנית החינוך התיכונית של Carroll University מספקת לך את הידע והמיומנויות להיות מחנך מצליח בחטיבת הביניים ובתיכון. תלמדו שיטות הוראה שוויוניות ומכילות, תפקיד החקירה בהוראה ולמידה, ושיטות להוראה בתחום התוכן. בתכנית החינוך התיכוני שלנו, תתמחו בנושא שברצונכם ללמד: ביולוגיה, כימיה, אנגלית, מדעי הסביבה, היסטוריה, מתמטיקה, מדעי המדינה, פסיכולוגיה או סוציולוגיה ותשיג רישיון כמורה באמנויות השפה האנגלית, מתמטיקה , מדעים או מדעי החברה. אתה מפתח עומק בתחום התוכן שלך, כמו גם את רוחב הידע שתצטרך כדי ללמד מושגים על פני רמות כיתה שונות. תלמידי חינוך של קרול נהנים משותפויות חזקות עם מחוזות בית ספר מקומיים, מה שאומר שתהיה לך הזדמנויות להתבונן ולסייע בכיתות אמיתיות ולבנות חוויות במסגרות בית ספריות, החל לפני השנה האחרונה שלך. אתה תסיים את לימודיו ב-Carroll עם מגוון רחב של התנסויות בלמידה, הוראה ונטוורקינג, והכל מכין אותך לשנות את החינוך בבתי הספר ובקהילות שלנו. השילוב של רקע חזק באמנויות ליברליות עם יישום מלומד של תיאוריה, שיטות ומיומנויות הקשורות להוראה ולמידה הוא חלק בלתי נפרד מהתוכנית שלנו.

    • Lewiston, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית להכשרת מורים מכשירה את המועמדים להסמכה בכיתות ק-יב. התכנית לחינוך תיכוני דורשת 27 נ"ז של קורסי חינוך ביסודות ולימודים מקצועיים ו-13 נ"ז במהלך ההתמחות. סטודנטים מבקשים להתקבל לתכנית לאחר שסיימו בהצלחה תשע נקודות זכות של קורסי חינוך בקרנות מקצועיות. במהלך הלימודים, מועמדים עשויים להתבקש להגיש מועמדות חוזרת לתוכנית אם ה-GPA שלהם יורד מתחת ל-3.0 בעבודת הקורס הכללית ו-3.0 בתחומי התוכן הנבחרים של אישורים כגון ביולוגיה, כימיה, אמנויות תקשורת, מדעי כדור הארץ, אנגלית, מתמטיקה, מדעי הטבע, חינוך גופני/בריאות, פסיכולוגיה או לימודי חברה. ישנן דרישות תואר נפרדות עבור כל תחום תמיכה עיקרית וקטנה.

    • Dubuque, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר בחינוך התיכון שלנו מכין מועמדים לעבודה בכיתה לחינוך כללי ברמות חטיבות הביניים והתיכון. המדריכים בונים ומתאמים בקפידה את חוויות השטח, ונותנים לתלמידים הזדמנות לתרגל מספר שיטות הוראה שיכינו אותם לחוויית הוראה וקריירה מוצלחת של סטודנטים. חלק חתימה מתוכנית החינוך התיכון בלוראס הוא בית הספר לפיתוח מקצועי (PDS). כל תלמיד לוראס ישתתף בחוויות שטח מגוונות בבתי ספר ציבוריים ופרטיים עתירי טכנולוגיה.

    • Bolivar, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה נהנה מדבר בפני קהל, זיהוי פלילי ודיונים?אוהבים לשחק ולהשתתף בתיאטרון?יש לך תשוקה לעבוד וללמד נוער?התואר של SBU בתקשורת דיבור וחינוך לתיאטרון יכשיר אותך להיות מחנך ללמד דיבור, תקשורת ו/או תיאטרון, ואפילו להיות מאמן משפטי בתיכון.השתתפות בתוכנית התיאטרון של SBU או הצטרפות לצוות הזיהוי הפלילי של Speaking Bearcats תעניק לך ניסיון רב ערך, מעשי שתוכל לחלוק עם התלמידים שלך.

    • Greenville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מחלקת החינוך מספקת לתלמידים הזדמנות לקבל בסיס איתן במרכיבי החינוך התיכוני. כתלמיד במחלקת החינוך Thiel College , התלמידים יתנסו בתוכניות חינוך איכותיות המבוססות על המחקר העדכני ביותר של "בתי ספר יעילים" הכולל אסטרטגיות הוראה הוראה המבוססות על עבודתם של רוברט מרזאנו, ג'יי מקטיגה, גרנט וויגינס, שרלוט דניאלסון, ומנהיגים עכשוויים נוספים בתחום החינוך. עבוד עם התלמידים כדי לשפר את כישורי התקשורת הכתובה שלהם ולעזור להם לפתח הבנה ואהבה לספרות וכתיבה אנגלית.

    • Aberdeen, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכניות החינוך התיכוני המאוזנות הרחב והמאוזנות של NSU מניחות את הבסיס שיעזור לך לפרוח כמחנך מצטיין ומנהיג יעיל בכיתות המגוונות של ימינו. בוגרי חינוך תיכוני NSU מבוקשים מאוד בבתי ספר בדרום דקוטה וברחבי ארה"ב NSU מספקת הכנה מעשית ויעילה למורים הכוללת ניסיון רב בכיתות תיכוניות בפועל. נדרש תחום לימודים מרכזי אם אתה מתכנן להגיש בקשה ללמד בית ספר תיכון בדרום דקוטה, ו-NSU מוכנה עם אפשרויות שיתאימו לתחומי העניין ולמטרות הקריירה שלך. בחר מבין תחומי החינוך הבאים: אמנות, ביולוגיה, כימיה, אמנויות שפה/אנגלית, היסטוריה, מתמטיקה, מוזיקה, חינוך גופני, ספרדית וחינוך מיוחד.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מורים מצטיינים הם בעצמם תוצרים של חינוך יוצא מן הכלל. הם מגיעים מתכנית המתגמלת הישגים אקדמיים, מדגישה את חשיבותו של כל תלמיד כפרט, ומבוססת על שליטה בתיאוריות הלמידה וההוראה.

    • Murfreesboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    אוניברסיטת Chowan חינוך מוקדשת ללימודי תלמידים ש, מורים מוכשרים יעילים ושמצוידים באסטרטגיות הוראה ופדגוגיה מסוגלת לחנך את כל הלומדים בעולם משתנה ללא הרף.

    • Parkville, ארצות הברית
    • Kansas City, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    בוגר במדעים בחינוך - חינוך יסודי תכנית מכסה את חינוכם של ילדים מכיתה 9 עד הכיתה 12 ומובילה להסמכת הוראה.

    • St. Louis, ארצות הברית
    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    מְעוּרבָּב

    סטודנטים חייבים לעמוד בכל הדרישות להסמכה לפני תואר זה יוענק, כולל מעבר כל החלקים של C-BASE, תיק ההוראה המקצועי, ובחינת פרקסיס הנדרשת לאזור של הסמכה ביקש.