463 תואר ראשון תוכניות ב חינוך ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב חינוך ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך למחנך מורשה ועבוד עם תינוקות, פעוטות וילדים צעירים עם מוגבלות מלידה ועד גיל שש. התואר המקוון המקוון של Southwest Minnesota State University במדעים בחינוך מיוחד לגיל הרך הוא מוסמך על ידי מועצת הרישוי והתקנים המקצועית של מחנכים של מינסוטה וכולל ניסיון בהוראה של סטודנטים בפיקוח במשך סמסטר. אתה יכול לסיים את התוכנית שלך תוך שנתיים עד ארבע שנים תוך כדי למידה מפקולטה מומחים בתחום.

    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התכוננו לעבוד עם ילדים עד גיל 8 עם תואר ראשון מקוון של אוניברסיטת מזרח אורגון בחינוך לגיל הרך, מדורג במקום הראשון באורגון ובמקום ה-16 במדינה. תוכנית לימודים זו ללא רישיון פותחת דלתות לקידום הוראה, ניהול או קביעת מדיניות בהקשרים מרובים.

    • Longmeadow, ארצות הברית

    זמן מלא

    42 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הצטרף לשורות המורים לגיל הרך ובתי הספר היסודיים עם תואר ראשון מקוון למדעים בחינוך היסודי K-6 University of West Alabama Online . מסלול התארים כולל הסמכה נוספת המאפשרת לך ללמד כיתות לגיל הרך P-3.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    סיימו את התואר באופן מקוון בתואר ראשון בהתפתחות ילדים באוניברסיטת קונקורדיה, סנט פול כדי ללמוד את ההתפתחות החברתית, הרגשית והפיזית של ילדים, תינוקות ופעוטות ושיטות מתאימות בחינוך לגיל הרך. הפוך למורה לגיל הרך או מנהל מעונות יום בתכנית העונה על תקני NAEYC.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית ה-BFA לחינוך לאמנות מספקת Pathway כדי להפוך למורה לאמנות בכיתות, מוזיאונים ותוכניות אמנות מבוססות קהילה. תוכלו להיחשף למגוון רחב של אמנות חזותית ומדיה עיצובית, תוך פיתוח רוחב ועומק של ידע ומיומנות. באמצעות שיעורי קורס ועבודת שטח, תלמד כיצד לפתח תוכניות לימודים ומערכי שיעור מוצלחים עבור מגוון רחב של קהלים.

    • Lacey, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Fairmont, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בין אם מלמדים סטודנטים או עוזרים לאנשים לחיות חיים מאושרים ובריאים יותר, התוכניות שלנו יכינו אותך לשפר את הקהילות שלך, לשפר את חייהם של אחרים, ולהכין אותך לקריירה מתגמלת ומספקת. המכללה לחינוך של Fairmont State University מחויבת להעצים אותך עם הידע והמיומנות להצטיין כמחנך או איש מקצוע בתחום הבריאות והביצועים האנושיים.

    • Rutherford, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    השלם שש התמחויות שדה לפני שאתה מלמד (10 או 12 שבועות כל אחת) בהיקף כולל של 360 שעות בכיתות אמיתיות. בכל אחד מששת הסמסטרים הללו, תבלה יום שלם אחד בכל שבוע (שלישי) בבית הספר להתמחות שלך: שנה א' - השמה בבית ספר קתולי; שנה ב' - השמה בחינוך מיוחד (סמסטר) והשמה עירונית (סמסטר אחד); ג'וניור ובוגרים - שיבוץ ברמה/תחום ההתמחות שבחרת.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר ראשון בחינוך לגיל הרך (ECE) של UC Online מציע תוכנית לסירוגין ולשפר את החוויה החינוכית של לידה - גיל 5 של מחנכים. תוכנית זו נועדה להתבסס על כישורי תואר נלווים כדי לחזק את יכולתם של אנשי מקצוע לעצב וליישם סביבות למידה מתאימות התפתחותית לילדים מגיל לידה - גיל 5. בין אם אתה בגן ילדים, תוכנית ראש התחלה, מרכז טיפול בילדים, סביבת טיפול בילדים משפחתית. , או סתם מעוניין להתחיל בתחום, התוכנית המקוונת שלנו מספקת את הגמישות והנגישות הדרושים לך. הקורסים שלנו נותנים לך מידע ואסטרטגיות שתוכל ללמוד היום וליישם בכיתה מחר! תואר זה אינו מוביל לרישיון טרום-גן - דרגה 5.

    • Hammond, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ריכוז זה מיועד לתלמידים שרוצים ללמד ביולוגיה בתיכון. המטרה החינוכית הכוללת של התכנית לתואר ראשון במדעי הביולוגיה היא לספק לסטודנטים בסיס רעיוני בביולוגיה ובסיס מיומנויות הדרושות לבניית קריירה מצליחה בתעשייה או בעסקים או כדי להצליח בלימודי תואר שני או בבית ספר מקצועי.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מחנכים תיכוניים נלהבים לעזור לתלמידיהם לגלות את נפלאות הלמידה. הם להוטים לחקור תוכן בדרכים עמוקות ומשמעותיות עם תלמידיהם בכיתות ו' עד י"ב, ומלמדים ברמה גבוהה יותר של מורכבות קוגניטיבית מזו שבדרך כלל חווים בכיתות חטיבת ביניים או יסודיים. מכיוון שתחום החינוך התיכוני הוא כל כך ממוקד תוכן, התלמידים שלנו מתמחים בתחום התוכן שלהם, מה שנותן להם בסיס איתן לבנות ממנו שיעורים מאתגרים ומשולבים כראוי שישפיעו על תלמידיהם במשך שנים רבות.

    • Lynchburg, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Liberty University ייתן לך את הכלים הדרושים לך כדי לעזור לילדים להצליח במסע החינוכי שלהם. תואר זה יכול להכין אותך ליישם שיטות מומלצות ותיאוריות שיכולות לסייע לתלמידיך לצמוח ולשגשג.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    השפיעו על חייו של התלמיד. למדו על אסטרטגיות ההוראה וההערכה הנחוצות כדי לעזור לתלמידי חטיבות הביניים להצליח בלימודים.