15 תואר ראשון תוכניות ב כלכלה בינלאומית ב הרפובליקה העממית של סין for 2024

תואר ראשון תוכניות ב כלכלה בינלאומית ב הרפובליקה העממית של סין for 2024Filter
    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Zhejiang Wanli University (ZWU), הממוקם Ningbo, משתרע על שטח כולל של 95 דונם והוא מורכב קמפוס Qianhu ו קמפוס Huilong.

    • Changsha, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    סִינִית, אנגלית

    מערכת ההדרכה מייצגת את הידע הבסיסי של כלכלה וניהול, התיאוריה הבסיסית של הסחר הבינלאומי והמיומנויות התפעוליות של סחר חוץ, ומכירה את הכללים הבינלאומיים של הסחר והכלכלה, המנגנונים התפעוליים וחוקי הפיתוח, יש לה חזון בינלאומי רחב וחילופים בינלאומיים חזקים. כישרון מורכב ביכולת המסחר בפועל. במקביל, עיקר ההתמקדות בטיפוח יכולת תקשורת השפה הסינית של התלמידים, הבנתם והבנהם של הכלכלה והתרבות הסינית בת זמננו, טיפוח האתיקה המקצועית של התלמידים, יכולת הסתגלות חברתית ויכולת חלוצית וחדשנית. לאחר סיום הלימודים, סטודנטים יכולים לעסוק בעסקים בינלאומיים, ניהול בינלאומי, שיווק סחר חוץ ועבודות קשורות אחרות בארצות מולדתם, ארגונים בינלאומיים שונים ותאגידים רב לאומיים ומחלקות קשורות אחרות, ויכולים להשתתף ולקדם קשרי ידידות בין סין למדינות המארחות שלה.

    • Qingdao, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    ישנם מעל 20,000 סטודנטים רשומים באוניברסיטת אוקיינוס ​​של סין, כוללים 4,500 תלמידי תואר שני והדוקטורט ומעל 500 סטודנטים בינלאומיים. בין 2,300 חברי הסגל יש מומחים רבים להכרה ארצית ובינלאומית ומלומדים, 8 אקדמיה של האקדמיה הסינית למדעים ואקדמיה 5 של אקדמיה הסינית להנדסה. אוניברסיטת אוקיינוס ​​של סין (להלן OUC) ממוקמת בצ'ינגדאו, נופש קיץ נודע ועיר תיירות אטרקטיבית היסטורית של יופי נוף ואקלים ממוזג.

    • Hangzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו נוצרה כמענה לביקוש הגובר של היום לסטודנטים שהוכשרו בכלכלה ומסחר בינלאומיים, כתוצאה מהגלובליזציה הגוברת והתלות ההדדית בין כלכלות שונות.

    • Qingdao, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    זוהי אופציה למי שמעוניין בעבודה לתאגידים רב לאומיים.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית BSc לכלכלה תעניק לך הכשרה מקיפה בכלים התיאורטיים והכמותיים המשמשים בכלכלה. תלמד כיצד ליישם הכשרה זו להבנת, ניתוח ופרשנות התפקוד של שווקים בעולם האמיתי. בעוד שכל הסטודנטים מקבלים יסוד קפדני במיקרו כלכלה, מקרו כלכלה וכלכלה, אתה יכול להתמחות באחד משלושה תחומים: פיננסים, עסקים בינלאומיים או שיווק.

    • Wucheng District, הרפובליקה העממית של סין

    בוגרי הקורסים אמורים לפתח מיומנות רבה בתקשורת הבינלאומית ובפרקטיקה המסחרית, לתפוס את הידע הבסיסי של כלכלה וניהול, כמו גם את הבסיסים והכישורים המעשיים של הסחר הבינלאומי, ולהחזיק בחזון בינלאומי וברוח חלוצית.

    • Nanjing, הרפובליקה העממית של סין

    בקמפוס

    המגמה מוקדשת לטיפוח אנשי מקצוע בכירים בכלכלה ובמסחר בינלאומיים בעלי רוח פטריוטית, תחושה חזקה של אחריות חברתית, תחושה חזקה של שליחות היסטורית, הישגים תרבותיים עמוקים, בסיס ידע יציב, ניסיון מעשי עשיר, יכולת חדשנית טובה ותכנית. חזון בינלאומי רחב. לאחר סיום הלימודים ייקח לסטודנטים כחמש שנים לפתח אתיקה תעסוקתית טובה ותחושה חזקה של אחריות חברתית ויהיה להם יכולת לעסוק בתכנון עסקי, ניהול, מחקר ותכנון יחסי ציבור ביחס לכלכלה וסחר בינלאומיים, כולל השקעות זרות ישירות זרות. , הסדר שאינו הון עצמי, יבוא ויצוא, במפעלים מכווני חוץ, חברות סחר חוץ, מחלקת ניהול כלכלה וסחר חוץ של הממשלה, חברות הנדסה בחו"ל הקשורות למים, מחלקות בנקאות בינלאומיות של מוסדות פיננסיים, מוסדות ציבור קשורים, מחקר מדעי מכונים וארגונים אחרים. הם יפתחו מודעות עולמית עמוקה, יכירו את כללי הסחר הבינלאומיים, יקבלו את ההסמכה של מומחים בינלאומיים לעסקים או יפתחו יכולת טכנית מקצועית שווה ערך. הם עוד ירחיבו את הידע, ישפרו את יכולתם באמצעות המשך לימודים או ערוצי למידה חיים אחרים, וישמשו את שיתוף הפעולה והסחר הכלכלי בין סין למדינות זרות.

    • Shaoxing, הרפובליקה העממית של סין

    בקמפוס

    מטרה עיקרית זו היא לפתח כישרונות מוכשרים מאוד, גלובאליים ומכווני יישומים בתחום הכלכלה והסחר הבינלאומי עם התפתחות מסביב למוסריות, אינטליגנציה, מבנה גוף ואסתטיקה. על בוגרי תוכנית זו להצטייד בבסיס שיטתי ואיתן של הידע המקצועי בכלכלה וסחר בינלאומיים, כישורים בסיסיים ויכולות מקיפות לעסוק בעבודה הקשורה לכלכלה וסחר בינלאומיים.

    • Ningbo, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מבוסס על תכנית מקבילה באוניברסיטת נוטינגהאם, בריטניה (L60 כלכלה וכלכלה בינלאומית). עם זאת, זה עשוי לארוך ארבע שנים ולא שלוש כדי לשלב שנה מקדימה המכסה בעיקר מיומנויות בשפה האנגלית.

    • Xi'an, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כלכלה היא המנוע של החברה המודרנית שלנו. מטרתו של רב סרן כלכלה וסחר בינלאומית היא לטפח כישרונות עסקיים בינלאומיים כדי לענות על הביקוש של סחר בינלאומי ופיתוח חברתי.

    • Wuhan, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המטרה המקצועית לטפח כישרונות מיוחדים בכירים אשר שולטים בתיאוריות הבסיסיות של הכלכלה המודרנית, ובמיוחד בכלכלה הבינלאומית, שולטים בידע ובמיומנויות הבסיסיים של סחר בינלאומי ועסקים בינלאומיים, מבינים את המצב הנוכחי של פיתוח כלכלי וסחר בינלאומי, ומבינים את האינטרסים הבינלאומיים הכללים והפרקטיקות המסחריים, כמו גם המדיניות והסחר של המדינות הגדולות.

    • Changsha, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מערכת ההדרכה מייצגת את הידע הבסיסי של כלכלה וניהול, התיאוריה הבסיסית של הסחר הבינלאומי והמיומנויות התפעוליות של סחר חוץ, ומכירה את הכללים הבינלאומיים של הסחר והכלכלה, המנגנונים התפעוליים וחוקי הפיתוח, יש לה חזון בינלאומי רחב וחילופים בינלאומיים חזקים. כישרון מורכב ביכולת המסחר בפועל.

    • Beijing, הרפובליקה העממית של סין

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המטרה של Bec International כלכלה ומסחר היא לספק לתלמידים הבנה תיאורטית ומעשית של הכלכלה הבינלאומית והסחר הבינלאומי. היא מחויבת לטפח כשרונות עם בסיס תיאורטי מוצק של כלכלה וניהול. התוכנית משלבת את הפיתוח של מיומנויות מפתח בסחר בינלאומי, מימון בינלאומי, השקעות בינלאומיות וניהול.

    • Jinzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרתו העיקרית היא לטפח כישרונות מקצועיים יישומיים כדי לשלוט באופן שיטתי בתיאוריות הבסיסיות של עקרונות הכלכלה, הכלכלה הבין-לאומית והסחר הבין-לאומי והמיומנויות התפעוליות של העסקים בפועל בסחר הבינלאומי, להכיר את מצב הפיתוח המודרני של הסחר הבינלאומי ולהכיר את הכללים , האמנות, המדיניות והתקנות של הסחר הבינלאומי וסחר החוץ של סין, כדי לקבל את היכולת הטובה של הקשבה, דיבור, כתיבה ותרגום באנגלית ולהתאים את הדרישה של בנייה כלכלית ופיתוח חברתי.