150 תואר ראשון תוכניות ב לימודים כלליים ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב לימודים כלליים ב ארצות הברית for 2024Filter
  • BA בלימודים בינתחומיים

    East Central University Online

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    צור תוכנית למידה עצמאית המיישרת את הקורסים למטרות האקדמיות והקריירה שלך ב-BA המקוון של אוניברסיטת מזרח מרכז בלימודים בין-תחומיים. אתה תרכוש ניסיון ישיר והזדמנויות נטוורקינג בתחומך ותקח את הקריירה שלך רחוק יותר, ומהר יותר עם שתי התמחויות נדרשות של 60 שעות.

    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התאם אישית את החינוך שלך על ידי קבלת תואר מקוון ללימודים כלליים שממקסם את זיכויי ההעברה ואת אפשרויות הקורס שלך. במגמה זו שיזמה סטודנט זה תקדם את הקריירה ותגביר את פוטנציאל ההשתכרות שלך. עובדים במשרה מלאה עם תואר ראשון מרוויחים כ- 30 אחוז יותר מבעלי תואר עמית ו 40% יותר מבעלי תעודת בגרות, על פי הלשכה לסטטיסטיקה של עבודה.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בתוכנית המקוונת של EOU לתואר ראשון בלימודים בין-תחומיים, התלמידים מתרגלים מיומנויות הניתנות להעברה כמעט לכל קריירה על ידי שילוב שני תחומי לימוד נבחרים עם חוויות למידה בכיתה ומחוצה לה. סטודנטים יכולים להשלים שני קטינים EOU, להשתמש בקטינה קיימת, או ליצור תכנית אישית.

    • Longmeadow, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר הראשון בלימודים בינתחומיים של אוניברסיטת מערב אלבמה מסמיך סטודנטים בעלי תחומי עניין וכישרונות מרובים להמשיך בתואר שמייצג ריכוזים רבים. התאם אישית את לוח הזמנים שלך לבדיקת מגוון קורסים להשגת המטרות האקדמיות והמקצועיות שלך.

  • תואר ראשון בלימודים כלליים

    Concordia University, St. Paul Global

    • Online USA

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קבל את התמיכה הדרושה לך כדי לסיים את התואר הראשון שלך באינטרנט עם תואר ראשון בלימודים כלליים של CSP Global. תוכנית זו מקבלת עד 90 נקודות זכות העברה ומציעה את הגמישות הדרושה לך כדי לסיים את התואר מבלי להשהות את חייך - הכל מהמכללה הפרטית הזולה ביותר בערים התאומות.

    • Lacey, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה מעוניין ללמוד גישות מרובות לדאגות אנושיות מתמשכות ואקטואליות? המגמה ללימודים בין-תחומיים מלמדת את הגישות, הלקסיקונים והמתודולוגיות של דיסציפלינות בדידות. חקירה השוואתית ובינתחומית כזו מעודדת מודעות היכן חולקות דיסציפלינות שונות הנחות והיכן הן בונות תהליכים היוריסטיים מובהקים.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    • Las Cruces, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורסים בביולוגיה חקלאית מכינים אותך למגוון קריירה במדעי הביולוגיה והחקלאות. אתה תפתח את תוכנית הלימודים שלך עם יועץ אקדמי כדי להשיג את המטרות האישיות שלך. רבים ימשיכו לתארים מתקדמים במדעים או יתכוננו להתקבל לבתי ספר מקצועיים (רפואה, שיניים וכו').

    • Richmond, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    120 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר המקוון של EKU בלימודים כלליים מאפשר לך להתאים את הקורסים הקודמים והשיעורים הנוכחיים שלך לתחומי העניין שלך ומטרות הקריירה שלך. איזון הכישורים הקריטיים הדרושים להתקדמות בכוח העבודה עם רקע יסודי באמנויות החופשיות. לבוגרים יש תעסוקה רחבה ואפשרויות לימודים לתארים מתקדמים/מקצועיים.

    • Rutherford, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתור מגמת מדעי הרוח, אנו מזמינים אותך לעצב תוכנית לימודים המשקפת את תחומי העניין שלך! יש לך הזדמנות לחבר קורסים מכל תחומי מדעי הרוח ולחבר אותם סביב נושא מסוים, תנועה או אסכולה מסוימת. לדוגמה, אתה יכול לבחור להתמקד בהתפתחות התרבות המערבית באמצעות אמנות, ספרות, מוזיקה, פילוסופיה ו/או דת עם ריכוז בלימודים בינתחומיים או שלום וצדק גלובלי.

    • Lynchburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בלימודים הבינתחומיים שלנו מאפשר לך למקסם כל אשראי קודם במכללה, הכשרה צבאית או הכשרה בעבודה, ולהפוך אותו לזיכוי לקראת השלמת התואר. יש לך אפשרות לקבל את התואר שלך מהר יותר ובמחיר סביר יותר. כדי לייצג את מגוון הקורסים המשולבים בתכנית זו, קראנו לתואר שלנו "לימודים בין-תחומיים" בניגוד ל"לימודים כלליים", שאולי תראו באוניברסיטאות אחרות.

    • Harrisonburg, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים במדע וטכנולוגיה משולבים מייצר בוגרים שהוכשרו לשילוב יעיל של גורמים מדעיים וטכנולוגיים עם שיקולים פוליטיים, חברתיים, כלכליים ואתיים כדי לפתור בעיות מורכבות בעולם האמיתי העומדות בפני החברה.

    • Lamoni, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה מעוניין במגוון רחב של נושאים וברצונך לחקור את התשוקות הרבות שלך, תואר בלימודים בינתחומיים הוא הבחירה המושלמת. עם תואר זה, אתה יכול לעצב את המגמה שלך כך שתשלב שני תחומי עניין או יותר באמצעות הקורסים הזמינים ב- Graceland University כדי ליצור חוויה חינוכית מותאמת אישית המתאימה לצרכים שלך וליעדי הקריירה העתידיים שלך.

  • תואר העברה

    Mission College

    • Santa Clara, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    לאחר השלמת 60+ היחידות הראשונות שלהם ב- Mission College , סטודנטים רבים עוברים לאוניברסיטה כדי להשלים את התואר הראשון. הסטודנטים הבינלאומיים שלנו עברו לאוניברסיטאות יוקרתיות רבות לארבע שנים.