9 תואר ראשון תוכניות ב לימודי כלכלה בת-קיימא ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב לימודי כלכלה בת-קיימא ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Grand Rapids, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שיטות עסקיות בנות קיימא משחזרות איכות הסביבה, מקדמות קהילות יציבות ובריאות ומגדילות את הרווחיות לטווח הארוך. התוכנית Aquinas Sustainable Business Degree מטפחת אינטליגנציה אקולוגית וחברתית בכל ההחלטות העסקיות והיא תכנית הלימודים הראשונה מסוגה במישיגן ובארה ב ".

    • Upland, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    מגמות פיתוח בר קיימא בונות הבנה בסיסית כיצד השפעות תחומי הקיימות - סביבה, כלכלה וחברה - משפיעות זו על זו. לימוד רוחב המקצועות הללו מאפשר לתלמידים לפתח הבנה הוליסטית בנושאים מרכזיים העומדים בפני האנושות והסביבה.

    • Washington, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר ראשון באמנויות בקיימות עירונית מציע לסטודנטים אפשרות תואר מוגדרת ברמה גבוהה לתואר ראשון המעידה על התעניינותם בקריירה בתחום פיתוח בר-קיימא, פיתוח עירוני וניהול סביבתי.

    • Kahului, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    מדע הקיימות לא מפסיק עם שלוש או ארבע שורות תחתונות - הוא מניע אותנו להיות הוליסטיים ומסתגלים. גבולות האוקיינוס היפים של מאווי ממסגרים ומעוררים את יכולת ההסתגלות שלנו לנושאים קהילתיים ואתגרים עולמיים בסביבה ייחודית של האי.

    • Bothell, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    קיימות היא מושג, משמעת, אידיאל. זו ההכרה ששגשוג הפלנטה שלנו, העם שלנו וכלכלתנו קשורים זה בזה באופציה. על ידי מיזוג קורסים במדעי הטבע, לימודי איכות הסביבה, מדעי החברה, ניהול וטכנולוגיה, תואר ראשון במדעים יישומיים Cascadia College מספק Pathway לקריירה בתעשייה הירוקה.

    • Key West, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים בניהול משאבי ים (BS-MRM) מיועד לבוגרים שסיימו תואר עמית לאמנויות (AA) או עמית למדעים (AS). תוכנית BS-MRM כוללת קורסים והתנסות בשטח בהגדרות ניהול משאבים ימיים כדי לאפשר לסטודנטים לשלב תיאוריה בפועל.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי קיימות ב- APU הם התוכנית המתאימה לך אם אתה מעוניין בגישות קיימות ובסביבה מנקודות מבט בינתחומיות במדעי הרוח והחברה.

    • West Lafayette, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    למד כיצד לעצב ולנהל מיזם חקלאי קטן. למד את עקרונות החקלאות בת קיימא כולל מזיקים שאינם כימיים וניהול קרקע. חקר מערכות חקלאות אורגניות, מקומיות ועירוניות ולמד את עמידותה של מערכת המזון האמריקאית. צבר ניסיון מעשי בחוות הסטודנטים החדשה באוניברסיטת פורדו.

    • Ashland, ארצות הברית

    אנגלית

    תהיה לך הזדמנות להמשיך בשני תחומי ריכוז שונים במינהל עסקים - ניהול עסקים וניהול בר קיימא. שני המסכתות חולקות קורסים מרכזיים המספקים לך הבנת יסוד בכלכלה, מימון, שיווק, תכנון אסטרטגי ואחריות חברתית כדי להכין אותך לקריירה מצליחה. תהיה לך גם הזדמנות להשלים עבודות בחירה המשלימות את לימודי העסק שלך כגון עיצוב גרפי או אתרי אינטרנט ופיתוח קהילה. בנוסף, Northland College מציעה קטין בניהול ספורט וניהול עסקי.