40 תואר ראשון תוכניות ב מדע בעלי החיים ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מדע בעלי החיים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Las Cruces, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר ראשון במדעים במדעי בעלי החיים והמטווח מציעה Pathway רב-תכליתי לעולם החקלאות המדעית המודרנית. עם תוכנית לימודים שנועדה לתת מענה לתחומי עניין מגוונים, התוכנית שלנו מכשירה את התלמידים עם הידע והמיומנויות הדרושים למגוון רחב של הזדמנויות קריירה.

    • Waukesha, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אי פעם תהיתם מה הופך חיזוק חיובי לכלי יעיל כל כך לאימון כל דבר, מדגי בטה ועד כלבים ועד לווייתנים קטלניים? או מדוע אריות אפריקאים הם היחידים במשפחת החתולים שחיים בקבוצות חברתיות חזקות? או איך המוח של כנרית יכול להגדיל את גודלו בכל אביב כשהוא מתחיל לשיר כדי למשוך בן זוג? תוכנית התנהגות בעלי חיים של Carroll University היא אחת מהתוכניות הבודדות לתואר ראשון מסוגה במדינה. תוכלו לחקור כיצד בעלי חיים חושבים, לומדים, תופסים את סביבתם ומעבדים מידע, וכיצד הם מתאימים את ההתנהגויות שלהם לסביבה שבה הם חיים.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית Stephens College רכיבה על סוסים ידועה בלמידה מעשית, סוחפת, סביבת כיתה קטנה, וסגל, יועצים ומדריכים המוקדשים להצלחתך. מגמות לימודי סוסים יבחרו באחד משני מסלולים: עסקי סוסים ומדעי סוסים. מסלול עסקי סוסים מיועד לסטודנטים המעוניינים בהיבטים הארגוניים, הניהוליים והמסחריים של תעשיית הסוסים, וכן לסטודנטים המעוניינים בטיפול מתקדם בסוסים ובניהול אורוות. מדעי הסוסים מסלול זה מיועד לסטודנטים המעוניינים להמשיך בקריירה המוקדשת לבריאות וניהול סוסים.

    • Florida City, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון במנהל עסקים - לימודי סוסים מספק תפאורה שקטה ופרטית, זירת חול בגודל 250 'x 150' עם מסלול מלא של קפיצות, עלייה למטוס בתיאום מראש, תחרויות סמסטר סתיו ואביב IHSA, זה 12 דקות מהחורף פסטיבל סוסים (WFF);

    • Donaldson, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כמדינה חקלאית בעיקר, אינדיאנה היא מקום מצוין ללמוד מדעי בעלי חיים. בנוסף, קמפוס 1100 הדונם שלנו הוא ביתם בחווית בשר ודגנים - ממש בצמוד לאולם המגורים שלנו!

    • Madison, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • College Station, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Fayetteville, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Davis, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Columbus, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Fresno, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה למדעי בעלי החיים וחינוך חקלאי מציע אפשרויות בתקשורת חקלאית, הכנת מורים, מדעי בעלי חיים קדם מקצועיים, רפואה קדם וטרינרית, ניהול בעלי חיים ועופות, מדעי החלב, מדעי הסוסים וטכנולוגיית בשר. הקורסים משלבים הערכת בעלי חיים, התנהגות, מחלות, ניהול סביבתי, גנטיקה, בריאות, שיווק, ביולוגיה של השרירים, תזונה, פיזיולוגיה, ייצור ורבייה.

    • Murfreesboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    למה כדאי לך ללמוד מדעי הסוסים ב-MTSU? אילו קריירות זמינות? רוב האנשים מחשיבים את המובנים מאליהם תחילה: מאלף סוסים, מורה לרכיבה, חתן, מנהל אסם, מנהל גידול/סייח, וטרינר ופריז – קריירה הדורשת עבודה מעשית ישירות עם סוסים. אנשים רבים אינם מתחשבים בעומק ובהיקף של תעשיית הסוסים בארה"ב. על פי סקר מ-2018 של מועצת הסוסים האמריקאית, יש היום 7.2 מיליון סוסים בארצות הברית. תעשיית הסוסים תורמת 122 מיליארד דולר לתוצר המקומי הגולמי ומשלמת מעל 2 מיליון דולר מסים מדי שנה.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אם תמיד אהבת וטיפלת בסוסים (או אפילו אם רק חלמת עליהם!), התכנית שלנו לתואר ראשון בטכנולוגיה (B.Tech) במדעי הסוסים תפתח לך את הדרך לעבוד בקריירות רבות של סוסים. התמקדות בגידול סוסים, אימון, תזונה וניהול.

    • Redlands, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודי אדם-בעלי חיים (HAST) הוא תחום בין-תחומי הולך וגדל הבוחן מערכות יחסים בין בני אדם לבין בעלי חיים אחרים. חוקרי HAST מנתחים באופן ביקורתי את הקשרים בין בני אדם לבעלי חיים אחרים: היסטוריים ועכשוויים, עובדתיים ובדיוניים, אמיתיים וסמליים, מועילים ופוגעים.

    • River Falls, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המגמה הגדולה ביותר ב- UWRF, מדעי בעלי חיים, שוכנת במכללה לחקלאות, מזון ומדעי הסביבה. תחום מדעי מקיף בבעלי חיים מקיף את כל ההיבטים של ייצור בעלי חיים מקומיים, כולל האכלה, גידול, בריאות וניהול ועיבוד מוצרי מזון וסיבים המופקים מבעלי חיים.