76 תואר ראשון תוכניות ב מנהיגות ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מנהיגות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    42 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עוצב על ידי סגל וצוות המייצגים מגוון נושאים, התואר הראשון באמנויות במנהיגות מקצועית ואתיקה מאוניברסיטת מתודיסט ייתן לך פרספקטיבה בין-תחומית לקידום הקריירה שלך. תכנית הלימודים מתמקדת ב-"3 C's": שיתוף פעולה (תקשורת בין אישית ועיצוב), קונטקסטואליזציה (מחקר וניתוח) ותרומה (יישום ופרקטיקה מקצועית).

    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Longmeadow, ארצות הברית

    זמן מלא

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בתואר המקוון לתואר ראשון בניהול ומנהיגות באוניברסיטת קונקורדיה, סנט פול, פונקציות הניהול מתעוררות לחיים באמצעות קורסים חווייתיים המובילים אותך להוביל צוות, לנהל פרויקט מורכב ולהדריך ארגון בשינויים חדשניים.

    • Bethlehem, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מגמת הניהול, בעלת מסלולים בשיווק ומנהיגות ארגונית, מעניקה רקע מקיף בתחומים התפקודיים והסביבתיים בעסקים, ומהווה בסיס לעבודת תואר שני בעסקים וניהול.

    • Houston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון במנהיגות אירוח עולמית הוא תואר עסקי מיוחד המשלב קורסים עסקיים מסורתיים בחשבונאות, כלכלה ומשפטים עם מדעי החברה, שיווק אירוח, משאבי אנוש ותקשורת. הסטודנטים נדרשים גם להשלים 1,000 שעות של ניסיון עבודה הקשור בתעשייה כחלק מהתואר ולבחור מסלול קריירה ליצירת תכנית תואר מותאמת אישית המתמקדת במגזר האירוח המעניין אותם ביותר.

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה רוצה למלא את הדרישות המקראיות לעלות למעמד של מנהיגות? האם אתה מוכן לאפשר לרוח לפתח בתוכך את תכונות האופי שהאדון רוצה בילדיו להם נתן הזכות להנהיג אחרים? אם כן, אז תואר ראשון במנהיגות Christian Leadership University הוא בדיוק מה שחיפשת.

    • Lamoni, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מגמת מנהיגות ארגונית מגרייסלנד מיועדת לסטודנט היוזם שמוכן לעשות את הקילומטר הנוסף כדי להבטיח הצלחה הוליסטית. סטודנטים בעלי תואר מנהיגות ארגונית יתייחסו לאתגרי מנהיגות במקום העבודה, שביעות רצון בעבודה, פרודוקטיביות עובדים וכיצד לשפר את השורה התחתונה של העסק.

    • Melbourne, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר מנהיגות ואחריות חברתית מיועדת לסטודנטים המעוניינים לקחת תפקיד מנהיגותי בארגונים ולקדם התנהגות אחראית חברתית, סטנדרטים אתיים גבוהים והשפעה חיובית על עולמם.

    • Waukesha, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ארגונים מוצאים הצלחה כאשר יש להם מנהיגים חזקים עם חזון לעתיד שיכולים לעורר השראה ולהניע אחרים. למרות שמנהיגים אינם מגדירים באופן ישיר ארגון או אזור, הם אחראים להבטיח שהעובדים יעבדו עם הפוטנציאל הגבוה ביותר שלהם. לא משנה איזו תעשייה מדברת אליכם, תכנית הניהול והמנהיגות תספק לכם את הכישורים הדרושים לעבודה במגוון תפקידים, החל ממנהלי מחלקות ומנהלי פרויקטים ועד למנכ"לים.

    • Abilene, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעי המוסיקה, ריכוז מנהיגות הפולחן, שוכן בבית הספר למוסיקה ומציע תואר תפקוד מלא במנהיגות מוזיקה/פולחן עם ליבה חדשה של קורסים ספציפיים לפולחן.

    • Fairfax, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מוצע בשיתוף עם בית הספר לעסקים, המכללה למדעי הרוח והחברה ובית הספר לניתוח ופתרון סכסוכים, ריכוז המנהיגות הניהולית מיועד לסטודנטים שרוצים לקחת את תואר ה-AAS שלהם לשלב הבא ולהיות מובילים בענף שלהם.

    • Grand Rapids, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית החתימה של Aquinas College , מנהיגות קהילתית נוצר על ידי מנהיגים מקומיים כדי להכין אותך להיות מעורבים עם ועם הקהילה שלך לעבוד לטובת הציבור. התמקדות בנושאים מקומיים עם מנהיגים מקומיים תעודד אתכם לחשוב באופן ביקורתי ובעולם, כמו גם להכין אתכם לקריירה חברתית מוכווני צדק בארגונים ציבוריים ולא למטרות רווח.

    • East Hartford, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון שלנו ניהול ומנהיגות ילמד אותך מה שאתה צריך לדעת כדי להתקדם בתוך הארגון הנוכחי שלך או לקבל את הרגל בדלת של החברה שתמיד רצית לעבוד.

    • Jefferson City, ארצות הברית
    • USA Online, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הגיע הזמן לסיים את התואר שלך! BS של קרסון-ניומן מנהיגות ארגונית מיועד עובדי מבוגרים שרוצים להשלים את התואר שלהם ממוסד אקדמי מכובד מאוד, דורג לאחרונה על ידי ניוזוויק כמו # 1 בדרום בהוראה לתואר ראשון.