13 תואר ראשון תוכניות ב ניהול ב קנדה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב ניהול ב קנדה for 2024Filter
    • Winnipeg, קנדה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    התואר הראשון במנהל עסקים שלנו הוא הכשרה מעמיקה ומובנית המכסה נושאים מרכזיים כגון ניהול, שיווק, ניהול משאבי אנוש, תקשורת, חשבונאות, פיננסים ומחקרי תפעול.

    • Lethbridge, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כלכלה היא מדע החברה המספק הבנה, משמעות ורלוונטיות של פעולה אנושית בתנאי מחסור. במילים אחרות, לימודי הכלכלה מאפשרים שימוש יעיל יותר במשאבים נדירים כמו זמנם וכישרונותיהם של אנשים, קרקע, מבנים, ציוד, כלים בהישג יד, והידע כיצד לשלב אותם ליצירת מוצרים ושירותים כדי לספק את הרצונות האנושיים. . כלכלה היא מדע נטול ערכים. זה אף פעם לא אומר לאנשים איך לפעול, זה רק מראה איך הם צריכים לפעול כדי להשיג תוצאות ספציפיות.

    • Regina, קנדה

    זמן מלא, משרה חלקית

    64 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    בססקצ'ואן, ארבעה מכל עשרה אנשים העובדים כיום בניהול הם מעל גיל 55. הפרישה מתקרבת לכמעט מחצית מכוח העבודה שלנו בניהול. מציאות זו מהווה הזדמנות לבעלי השילוב הנכון של כישורים, ניסיון והשכלה.

    • Barrie, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Lethbridge, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדעי המחשב הם מדע שחולל מהפכה בעולם וההתקדמות מתבצעת ללא הרף. מדעי המחשב משתרעים על תיאוריה ופרקטיקה, ומחייבים אותך לחשוב ולפתור בעיות במונחים מופשטים וקונקרטיים. בקיצור, לגרום למחשבים לעשות את מה שאתה רוצה שהם יעשו דורש ניסיון מעשי אינטנסיבי. בתור מגמת מדעי המחשב תקבל ידע טכני רחב שיאפשר לך להתמודד עם בעיות קשות תוך שימוש במגוון חומרה, תוכנה ושפות תכנות, כמו גם ללמוד להעביר את המומחיות שלך לאחרים. בין התחומים שתלמדו תכנות, מערכות דיגיטליות, מערכות ניהול מסדי נתונים, מבני נתונים וארכיטקטורת מחשבים.

    • Barrie, קנדה
    • Online

    משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לסטודנטים ניתנת השכלה ברמה של עסקים עם דגש מיוחד על ניהול ומנהיגות. התלמידים בוחנים נושאים, מגמות וטכנולוגיות עדכניות המכינים אותם לאמץ גישות חדשניות לנושאי ניהול ומנהיגות מתפתחים. יזמות היא Georgian College , ומוצעים מספר קורסי ליבה ואופציונאליים המתמקדים ביזמות ובתוך -קנאות.

    • Camrose, קנדה
    • Edmonton, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Camrose, קנדה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מציעה כניסה ישירה מהתיכון ומשלבת תואר מסורתי יותר, כללי בניהול עסקים עם רוחב התואר באמנויות ליברליות, המעניקה לך מערך כישורים רחב יותר להסתגל ולשגשג כמעט בכל קריירה.

    • Toronto, קנדה
    • Fredericton, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית תואר זה מכינה סטודנטים עבור מגוון רחב של תפקידי ניהול מגוון רחב של עסקים קנדיים כולל עסקים קטנים ובינוניים (SME). הם יצטרכו פוטנציאל יקודם לתפקידי ניהול מהדרג הבינוני תוך 5 עד 10 שנים. תלמידים יכולים גם להשתלב בלימודי ניהול בוגר או עשוי להמשיך השכלה על-תיכונית שלהם בתוך תוכנית ייעוד לתעשייה לפי בחירתם.

    • Camrose, קנדה
    • Edmonton, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Port Alberni, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בניהול מוגבלות הוא תואר עם מיקוד יישומי. זו התואר הראשון והיחיד מסוג זה ורמה בינלאומית. תואר ראשון בניהול מוגבלות (BDM) מעניק לבוגרים את הידע, הכישורים והמיומנויות, מצד אחד, כדי לסייע לעובדים נעדרים לחזור לעבודה, ומאידך, לסייע לארגונים עובדים, נותני שירותים ו מבטחים במגזר הציבורי, הפרטי ולא למטרות רווח, יציגו ויפעילו DM חסכוני ומגיב ויחזרו לתוכניות עבודה. התוכנית תעניין אנשים מבוגרים עובדים המחפשים תעודה הקשורה לתחום הפעילות הנוכחי שלהם - לרוב בריאות, משאבי אנוש, בריאות ובטיחות תעסוקתית, ביטוח, נציגות איגודים או שירותי ממשלה, ולסטודנטים המסיימים תיכון אשר רוצים להמשיך בקריירה במדעי הבריאות במקום העבודה. בתחום המתפתח של ניהול מוגבלות, התואר נועד לתת לסטודנטים את הכישורים הטכניים הדרושים ולהעצים אותם כמובילים בעיצוב מחדש של הגישה והמערכות הכוללות עובדים עם מוגבלות.

    • London, קנדה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית התואר הראשון בהצטיינות של Fanshawe לתואר ראשון בניהול המסחר (Management) תעניק לך השכלה מעוגלת הממוקדת בניהול עסקי אפקטיבי. באמצעות תכנית התואר הניהול העסקי שלנו תוכלו לרכוש תפיסה חזקה של יסודות עסקיים בכיתה ולבנות על הידע הזה באמצעות ניסיון מעשי ומנטורינג.

    • Antigonish, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתוך זרם הניהול והמנהיגות, נקודות ההדגשה שלנו - והבחנה - נמצאות בתחומי האתיקה, המנהיגות והאחריות החברתית, או כולם יחד, ניהול אחראי. הבוגרים יכולים לצפות להיות בעלי ידע ייחודי על המורכבות של ניהול בתוך הקשר חברתי גלובלי הולך וגובר ואת האתגרים המנהיגות שמגיעים עם ציפיות גבוהות יותר עבור התנהגות אתית. לאורך הדרך, התלמידים ילמדו יותר על עצמם ועל סוג של מנהיג עסקי הם רוצים להיות.