136 תואר ראשון תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Lisle, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אוניברסיטת Benedictine מלא מקוון תואר ראשון בניהול תוכנית תואר מספק לך הבנה הוליסטית של ניהול עסקים על ידי חקירת כמה פונקציות עסקיות גדולות כדי לעזור לך להיות מנהיג יעיל ויעיל בנוף ארגוני מורכב של היום.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    היכנס לקריירה במנהיגות באמצעות תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת מערב אלבמה. כשעוברים בתוכנית, תהיו מוכנים לנווט במגוון ענפים כשאתם עולים על הסולם לעמדת מנהיגות.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בתואר המקוון לתואר ראשון בניהול ומנהיגות באוניברסיטת קונקורדיה, סנט פול, פונקציות הניהול מתעוררות לחיים באמצעות קורסים חווייתיים המובילים אותך להוביל צוות, לנהל פרויקט מורכב ולהדריך ארגון בשינויים חדשניים.

    • Davenport, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    בין אם המטרה שלך היא להשיק עסק קטן, לנהל רשת קמעונאית, או להוביל צוותים בתוך חברה רב לאומית 500 Fortune, סנט אמברוז יש תוכנית כדי לעזור לך להשיג את המטרות שלך.

    • Bethlehem, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מגמת הניהול, בעלת מסלולים בשיווק ומנהיגות ארגונית, מעניקה רקע מקיף בתחומים התפקודיים והסביבתיים בעסקים, ומהווה בסיס לעבודת תואר שני בעסקים וניהול.

    • Dahlonega, ארצות הברית
    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מנהלים רוצים להוביל ולנהל ארגונים, מחלקות או צוותים לקראת עמידה ביעדים ספציפיים. האינטרס העיקרי שלהם ללא קשר לרמת התעשייה או המחלקה הוא לחיות את תפקיד המנהיגות תוך שימוש במשאבים של אנשים, מידע וטכנולוגיה. זה נשמע כמוך? אם כן, יתכן שמנהל הניהול הוא בשבילך. מגמה זו מכינה את תלמידי מכללת מייק קוטרל לעסקים (MCCB) להבין את הניהול באמצעות ארבע הפונקציות של תכנון, ארגון, הובלה ובקרה.

    • Seattle, ארצות הברית
    • USA Online, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון בניהול מיועדת במיוחד לכל מי שמחפש רקע ניהולי רחב המתמקד בממדים הארגוניים והאנושיים של התחום. תוכנית זו תלמד אותך את הידע והכישורים הבסיסיים הדרושים לך כדי להצליח כמנהל בתחומך.

    • Richmond, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    120 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    להיות מנהיג אסרטיבי ובעל ידע בשוק עולמי תחרותי. תואר ראשון מקוון של EKU במנהל עסקים בניהול מספק לסטודנטים את הידע והערכות המיומנויות הדרושות לניהול אפקטיבי של המשאבים והמשאבים הארגוניים. סטודנטים מתקדמים ואיכותיים מוכנים להתמודד עם האתגרים וההזדמנויות של הארגונים של היום. הבוגרים מוכנים לתפקידי מפתח כמנהיגי צוות יעילים והם מוכנים לעבור במהירות לניהול העליון.

    • Garden Grove, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בניהול מערכות מידע נועד לספק לסטודנטים הבנה מקיפה של ניהול ושימוש במערכות מידע בארגונים.

    • Buffalo, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מנהלים ממלאים תפקיד מפתח בביצוע יעיל של פעילויות קריטיות בתוך ארגון, לרבות תכנון אסטרטגי, ניהול ייצור ותפעול, משאבי אנוש, יחסי עובדים ועבודה ופונקציות רבות אחרות. לימודי הניהול יכולים להוביל אותך לקריירה כמעט בכל ענף או מגזר במשק כמנהיג ניהולי יעיל. מגמת הניהול מספקת לך השכלה מעוגלת להתכונן לתפקיד ארגוני חשוב זה. תכנית הלימודים מכילה קורסים בשיטות כמותיות, עקרונות התנהגותיים וניהול אסטרטגי ושמה דגש על מיומנויות הנדרשות לניהול צוות ופיקוח בכל סוגי הארגונים.

    • Rutherford, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר לעסקים שמח להציע כמה תוכניות עסקיות משולבות לחמש שנים המאפשרות לך להרוויח גם את התואר הראשון וגם ב-MBA תוך חמש שנים בלבד - קבל התחלת הקריירה המקצועית שלך על ידי פיתוח מיומנויות ניהול מתקדמות. (דוגמאות: BS חשבונאות/MBA, BS מנהל עסקים/MBA, BS Management/MBA, BS Marketing/MBA, BS Healthcare Administration/MBA)

    • Tampa, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר הניהול מספק לסטודנטים את הידע והמיומנויות הספציפיות הנדרשות כדי לפתח ולהוביל כוח עבודה גלובלי. ניהול הוא יותר מתכנון, ארגון ושליטה במשאבים; זהו הכיוון של המאמץ האנושי בכל היבטי העסקים, התעשייה והממשל. לכן, בנוסף לניהול משאבי אנוש, התוכנית מתמקדת בהתנהגות ארגונית גלובלית, עסקים בינלאומיים ומנהיגות אסטרטגית. ניתן לבחור במקצועות הבחירה מתוך חשבונאות, כלכלה, יזמות, ניהול מידע וטכנולוגיה ושיווק.

    • Daytona Beach, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר ראשון במדעים יישומיים (BAS) בפיקוח וניהול משתמש במודל 2+2, המחייב השלמת תואר עמית לכניסה לתכנית. הוא נועד לספק לוח זמנים גמיש כדי לענות על הצרכים של תלמידים לא מסורתיים בקהילה; זה יכול להיות 100% מקוון או באמצעות שילוב של קורסים מקוונים וחצי מקוונים/חצי פנים אל פנים וקורסים היברידיים.

    • White Plains, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    BBA במנהל עסקים - ניהול היא תכנית מקוונת מלאה המציעה לסטודנטים תכנית עסקית חזקה ורחבה על ידי שילוב קורסים בניהול, שיווק, מימון, טכנולוגיה וניהול פרויקטים. התלמידים ילמדו מיומנויות עסקיות יישומיות כגון פתרון בעיות, קבלת החלטות, בניית צוות ותכנון אסטרטגי.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    נהל את עולם העסקים. ניהול הוא חקר תהליכים ניהוליים ואסטרטגיים בעסק ותפעול המשאבים שלו.