17 תואר ראשון תוכניות ב עיצוב אופנה ב ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיצוב אופנה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Owings Mills, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית לתואר ראשון בעיצוב אופנה בסטיבנסון, תהיה לך הזדמנות לפתח את הקול הייחודי והחזון היצירתי שלך בתחום עיצוב האופנה. תוכנית זו נועדה לספק לך הבנה מקיפה של אופנה ותלבושות, פסיכולוגיה צרכנית, חומרים וטכניקות של בניית לבוש.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אופנה, עסקים, עיצוב, תקשורת. עם לימודי הלבשה כליבה שלך, תהיה לך הגמישות לעצב מגמה שמתאימה לך. לימודי הלבשה היא הבחירה הנכונה לסטודנטים המחפשים את הגמישות להמשיך Pathway ייחודי משלהם בתעשיית האופנה העולמית. הסטודנטים לומדים קורסים הן מבחינת אופנה והן בעסקים כדי לבנות בסיס ליבה, ואז בוחרים קורסים נוספים המותאמים לתחומי העניין והמטרות שלהם. הלימודים יכולים לכלול תקשורת אופנה או עיצוב אופנה, ששניהם מציעים מגוון רחב של נושאים.

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- BFA בפיתוח מוצרי אופנה מקיף את תהליך פיתוח מוצרי האופנה הדורש הבנה וידע של הצרכן, השוק והמגמות, טקסטיל וחומרי גלם, תפיסת מוצרים ופיתוח קו, ומקור וייצור. בהשתתפות בקורסי העיצוב שלהם, התלמידים יישמו אסתטיקה עיצובית ברמה גבוהה לפיתוח מוצרים המתאימים למותג ולקוחות היעד שלהם. התלמידים ילמדו את כישורי הרישום והשרטוט ביד ואת המיומנויות הטכניות הדרושות להפקת רישומים טכניים מפורטים ומדויקים ודפוסים שטוחים באמצעות תוכנת מחשב סטנדרטית בתעשייה. בוגרי BFA יוכלו לעבוד בתפקידים שונים בצוות פיתוח מוצרים.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    בנגלית

    העזו ליצור יצירות מקוריות תוך למידה על כל ההיבטים של עסקי האופנה והתחברות לרשת הבוגרים הנרחבת שלנו. ה- Stephens College BFA בעיצוב אופנה ופיתוח מוצרים הוא אחד הטובים בעולם, ומדורג לצד תוכניות ב- SCAD, FIT ו- Parsons. התוכנית מדורגת גבוה בחוויית הלמידה, המבוססת על איכות ההוראה והמשאבים הקיימים, וערך ארוך טווח, המבוסס על מוכנות התלמידים לעולם האמיתי.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים לתואר ראשון באמנויות יפות יותר באופן מלא את האסתטיקה האישית שלהם ואת כישוריהם הגדולים יותר בטכנולוגיית סריגים. הם יוכלו לייצר בגדים במורכבות הולכת וגוברת ולנתח התאמה (תלת מימדית) של צלליות ומבנים סרוגים שונים. התלמידים יפתחו עין ביקורתית ואסתטיקה חזקה. התוכנית מגיעה לשיאה בכך שתלמידים משלימים תיק עבודות וגם אוסף סריגים. יהיו להם הזדמנויות להשתתף בתוכניות חליפין בפריס או ניו זילנד. הם יוכלו לשתף פעולה עם סטודנטים לאופנה בתחומים אחרים באוסף הגמר שלהם.

    • Saint Charles, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפקולטה לעיצוב אופנה וטכנולוגיה ב- Lindenwood University היא מיומנת ובעלת ידע רב, ותמיד מוכנה לעזור לך. הם אנשי מקצוע בתחום ואנשי חינוך מנוסים, מוכנים ומוכנים להעביר אליכם את הידע שלהם בתחום. הם נגישים, מה שהופך אותו נוח וקל להגיע אליהם בכל פעם שיש לך שאלות.

    • Murfreesboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עיצוב הלבשה משלב כישרון לאופנה עם ידע מעשי בכל ההיבטים של העסק. סטודנטים שיש להם כישרון לצייר וליצור בגדים לעצמם או לאחרים יכולים ליישם את היצירתיות שלהם בשיעורים שנועדו להרחיב את הידע שלהם על הצד המעשי של תעשיית האופנה שמגלגלת מיליארדי דולרים. MTSU, עם התוכנית היחידה לעיצוב לבוש באוניברסיטה ממלכתית בטנסי, מתגאה באחת מהתוכניות המעטות יחסית כאלה בדרום מזרח ואחת הטובות ביותר.

    • Beverly Hills, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בתואר ראשון באמנויות בעיצוב אופנה נועד להציע לסטודנטים מוסמכים אפשרות להתכונן לתפקידים מקצועיים כמעצבי אופנה, עוזרי מעצבים, מעצבים טכניים, מעצבים, מנהלי אופנה ומחנכים בהוט קוטור.

    • Milwaukee, ארצות הברית

    אנגלית

    מה שונה בתכנית עיצוב האופנה של הר מרי? התוכנית לתואר ראשון Mount Mary University הייתה הראשונה במדינה שהתחילה תוכנית לימודים בת ארבע שנים. כשאתה סטודנט לעיצוב אופנה אתה עובד ישירות עם סגל מנוסה שיש לו קשרים עם מותגים בולטים כמו הארלי דוידסון, אנג'לס פאשן, BonTon Inc, Kohl's, Jockey, Lands 'End. עם מידות כיתה קטנות, אתה מקבל את תשומת הלב וההדרכה שכל ראויים לגדולי האופנה.

    • Denver, ארצות הברית

    בקמפוס

    אופנה היא אמנות. מעצב האופנה הוא האמן. הקנבס? עולם מלא באנשים שמחפשים את הצבע הנכון.

    • Madison, ארצות הברית

    אנגלית

    מגמת עיצוב טקסטיל ועיצוב אופנה (TFD) היא תכנית תואר ראשון במדעים המשלבת אמנות, עיצוב ומדע. התלמידים עוסקים בפרויקטים בסטודיו ובקורסים המכסים עיצוב היסטורי ועכשווי. אפשרויות TFD כוללות התמחות בבגדים או בטקסטיל בתוספת אפשרות לבלות בשנה האחרונה במכון האופנה הטכנולוגי בניו יורק.

    • Minneapolis, ארצות הברית

    אנגלית

    בתכניות שלנו לעיצוב הלבשה ולימודי הלבשה תוכלו לפתח הבנה של תהליך פיתוח טקסטיל ובגדים, כולל עיצוב, ייצור ושיווק. תוכלו לממש את כישורי החשיבה היצירתיים, הביקורתיים והטכניים שלכם ולעסוק בתכנית לימודים המתמקדת בעתיד הלבוש.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    אנגלית

    התוכנית לתואר ראשון במדעים לבגדים מכינה את הסטודנטים לקריירה בהנדסת עיצוב ופיתוח מוצרים עבור תעשיית האופנה העולמית.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו היא היכן עיצוב פוגש עסקים. בכל עונה, מעצבי אופנה להציג את היצירות האחרונות שלהם, שחלקם בסופו של דבר לעשות את זה מן המסלולים לאחסון racks בכל רחבי העולם. זה התפקיד של מנהל הסחורה לבחור את הטוב ביותר של עיצובים אלה, ערבוב והתאמה צבעים, גדלים, ו צלליות כדי לספק ללקוחות את מה שהם רוצים במחיר שהם מוכנים לשלם.