19 תואר ראשון תוכניות ב עיצוב עירוני 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיצוב עירוני 2024Filter
    • Charleston, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית השימור ההיסטורי והתכנון הקהילתי ניגשת לנושאי שימור היסטורי, תכנון אדריכלי ועירוני, תכנון והיסטוריה אדריכלית ועירונית כקבוצה של תחומים קשורים המתייחסים יחד לניהול השינוי בסביבה הבנויה מבחינה עיצובית.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Warsaw, פולין

    זמן מלא

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Ottawa, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בלימודי אדריכלות של קרלטון מתמקד בידע, ניסיון, יצירתיות ודמיון. התוכנית שלנו מעודדת אתכם לחקור רעיונות באמצעות יצירה, הערכת רעיונות בהקשר של החוויה האנושית, והפעלת יצירתיות באמצעות כתיבה, יצירת מודלים, רישום, מדיה דיגיטלית ומצגות.

    • Ostrava, צ'כיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Ljubljana, סלובניה

    זמן מלא

    3 שנים

    מְעוּרבָּב

    סינהאלה, סינהלית

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Ankara, טורקיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לעיצוב עירוני ואדריכלות נוף מכינה אנשי מקצוע לעתיד שתכניהם ישפרו את איכות החיים העירוניים באמצעות אלמנטים טבעיים ובנויים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר עיצוב עירוני חדש זה בוחן את העיצוב הספקולטיבי של ערים עתידיות ועיור, בהתבסס על מחקר ממוקד אתרים, בהקשרים מקומיים, אזוריים וגלובליים ספציפיים. תגלו עוד על צדק אקולוגי ואי-שוויון עירוני, מאסטרטגיות עירוניות ועד התערבויות אדריכליות.

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית BIng לתכנון עירוני ועיצוב, תלמד תכנון ועיצוב נופים עירוניים וכפריים בהקשרים מקומיים ובינלאומיים. תוכלו להשיג ידע ומיומנויות לניתוח, ביקורת ולתרום לעיצוב סדר היום של פיתוח בר קיימא בסין ובעולם. תלמד כיצד לגבש תוכניות אסטרטגיות, לעצב ערים לחיות וליצור מקומות ציבוריים. התוכנית תצייד אותך להתחשב בצרכים החברתיים, הכלכליים והסביבתיים של החברה ובאינטראקציה שלהם עם הסביבות שאנו מתגוררים ובונים. תלמד כיצד לסייע לחברות וממשלות לקבל החלטות קשות בנושא פיתוח ופיתוח תוך התחשבות בדאגות כמו השגת עמידות באקלים ומאפשרת מעורבות בקהילה.

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הלימודים לתואר ראשון ב- ARCHIP הינה תכנית לתואר ראשון לשלוש שנים הנלמדת בדגש על מצוינות עיצובית, התפתחות אינטלקטואלית ורבגוניות של אפשרויות קריירה.

    • Fuzhou, הרפובליקה העממית של סין

    בקמפוס

    בית הספר להנדסה אזרחית ואדריכלות הוא בעל היסטוריה של למעלה מ- 30 שנה, בהן הושגה מערכת טיפוח כישרונות אופיינית בתחום ההנדסה הגיאוטכנית והמבנים האיסאמיים. הוענקו ארבע תוכניות לתואר שני, כולל הנדסה אזרחית, משאבים גיאולוגיים, והנדסה גיאולוגית, הנדסה אזרחית והידראולית, הנדסה גיאולוגית. באשר לחינוך לתואר ראשון, ישנן שלוש מגמות לתואר ראשון, שהן הנדסה אזרחית, ניהול הנדסה והנדסת חללים תת קרקעיים עירוניים. קורסי ליבה: מכניקת חומרים, מכניקה מבנית, מכניקת קרקע, טיפול בקרן, בנייה בהנדסה אזרחית, בנייה תת קרקעית, הידרוגאולוגיה

    • Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שלבו יצירתיות, סקרנות ומיומנות טכנית כדי לחקור כיצד אנו מדמיינים מחדש את הסביבה הטבעית והבנויה. עם גישה למתקנים החדישים ביותר והוראה מומחית, התלמידים יפתחו כישורי תכנון ועיצוב לתכנון נופים עירוניים וישקלו את האופן שבו סביבותינו יכולות להשפיע על מצב הרוח וההתנהגויות שלנו. בלימוד שילוב חדשני ומעניין זה של ארכיטקטורה ותכנון, התלמידים ישקלו כיצד אנשים משתמשים בחלל במגוון רחב של סביבות עירוניות. הקורס מעורר חיים את האתגרים העומדים בפני התעשייה והפתרונות שיצרו כמה מהאדריכלים והמעצבים הגדולים בתחום זה.

    • Brooklyn, ארצות הברית

    אנגלית

    לערים תפקיד קריטי בהתמודדות עם האתגרים הסביבתיים העומדים בפני העולם כיום. המגמה בסביבות עירוניות בר-קיימא מכינה את התלמידים להפוך את הערים לקיימות יותר. התלמידים מקבלים הבנה של הנושאים החברתיים והטכניים בבעיות סביבתיות עירוניות, והערכה למדיניות ולגישות התכנון הנחוצות ליצירת ערים חיות יותר, בר קיימא ושוויוניות יותר.