5 תואר ראשון תוכניות ב תכנון עירוני ואזורי ב קנדה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב תכנון עירוני ואזורי ב קנדה for 2024Filter
    • Edmonton, קנדה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מתכננים מקצועיים יוצרים את החזון כיצד ערים, עיירות ואזורים צריכים להתפתח בעתיד. המתכננים מבקשים להבטיח כי סביבות בנויות באזורים הכפריים והעירוניים יפותחו בדרכים המקדמות קיימות, שגשוג ואיכות חיים טובה יותר לכולם.

    • Winnipeg, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הטרנספורמציה הקהילתית והעירונית (CUT) במכללת אוניברסיטת בות' מספקת לסטודנטים את ההזדמנות לנתח את העיר, העיור והחוויות הטרנספורמציות של החיים העירוניים באמצעות מגוון עדשות דיסציפלינריות על מנת לקדם קהילות עירוניות צודקות, בנות קיימא ופורחות. .

    • Edmonton, קנדה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנון הוא לימוד השימוש בקרקעות, המשאבים, המתקנים והשירותים, כמו גם הרווחה הפיזית, הכלכלית והחברתית של הקהילות. המתכננים עוזרים להחליט מה נבנה והיכן, מכבישים ומעבר לפארקים ולפיתוח דיור.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנו חיים בעולם עירוני. ערים ואזורי ערים ברחבי העולם מתמודדים עם אתגרים חברתיים וסביבתיים דוחקים הקשורים למשבר האקלים, למחלות זיהומיות מתעוררות, עקירה והגירה עולמית, והעמקת אי -שוויון ופערים גזעיים. אך ערים הן גם המקומות בהם ניתן למצוא פתרונות לבעיות אלה. בערים, אזורים, תכנון, אתה לומד ליישם התערבויות תכנוניות כוללניות ובר קיימא, כישורי ייעוץ, ממשל ונהלים פוליטיים, וכלים אקטיביסטיים לניהול צמיחה עירונית (וירידה), לספק תשתיות, שילוב של עולים חדשים והפחתת השפעות סביבתיות.

    • London, קנדה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    צרו קהילות הפועלות בהרמוניה עם הסביבה ליצירת מרחבים ציבוריים מתמשכים ושימושיים. אם אתה רואה עתיד לעצב ולתכנן נופים תוססים המשלבים צורה ותפקוד, עיין בתוכנית התואר הראשון בהצטיינות ופיתוח תכנון סביבתי של Fanshawe.