20 תואר ראשון תוכניות ב תכנון עירוני 2024

תואר ראשון תוכניות ב תכנון עירוני 2024Filter
    • Aarhus, דנמרק

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    36 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Newcastle upon Tyne, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר המוסמך שלנו בתכנון ערים מאפשר לך לחקור את הכוחות שמעצבים את הערים והשכונות שלנו ולעזור להוביל את הוויכוח על עתידם. תואר זה בתכנון ערים מתמקד בסביבה הבנויה וכיצד היא מתפתחת. תפתח הבנה מעמיקה של תהליכי תכנון, מודעות עיצובית ומדיניות דיור, כך שתהיה מצויד להמשיך בקריירה בתכנון ערים.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    מתכננים עירוניים ואזוריים מפתחים אסטרטגיות ומעצבים קהילות שבהן כולנו חיים, עובדים ומשחקים. תכנון מסייע באיזון צרכים קהילתיים, סביבתיים וכלכליים, תוך הכרה במשמעות תרבותית על מנת לשפר את איכות חיינו וליצור קהילות מקיימות וחיוניות. התואר הראשון שלנו בתכנון ערים ואזורי מספק לך את הידע והמיומנויות הדרושים כדי לנתח ולפתור בעיות מורכבות בצורה ביקורתית - מיומנויות שעוזרות לך להסתגל כמקצוען בעולם משתנה.

    • Bath, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Colchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pretoria, דרום אפריקה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנון ערים ואזורי עוסק בעיקר בתכנון, עיצוב, יישום וניהול של התערבויות ציבוריות בפיתוח ושימוש בקרקע מאתר לרמה על-לאומית כדי להרחיב את הבחירה, לקדם שוויון ולהבטיח פיתוח בר קיימא. המניע המנחה את המקצוע הוא יצירת חלופות ברות קיימא לסוגי התיישבות הנוכחיים. בנקודת הזמן הנוכחית בהיסטוריה של דרום אפריקה, תכנון ערים ואזורי הוא מקצוע מרכזי בתיקון חוסר האיזון המרחבי ואחר באזורים עירוניים וכפריים, כמו גם שיפור של סביבות חיים לא יעילות וחסרות ביצועים.

    • Canterbury, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Dunedin, ניו זילנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Eindhoven, הולנד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תסתכל מסביבך, בבית או בשכונה בה אתם גרים או את בית הספר בו אתם לומדים. הסביבה שלך נקבעת במידה רבה על ידי האדריכלות וההנדסה (אזרחים).

    • Suzhou, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית BIng לתכנון עירוני ועיצוב, תלמד תכנון ועיצוב נופים עירוניים וכפריים בהקשרים מקומיים ובינלאומיים. תוכלו להשיג ידע ומיומנויות לניתוח, ביקורת ולתרום לעיצוב סדר היום של פיתוח בר קיימא בסין ובעולם. תלמד כיצד לגבש תוכניות אסטרטגיות, לעצב ערים לחיות וליצור מקומות ציבוריים. התוכנית תצייד אותך להתחשב בצרכים החברתיים, הכלכליים והסביבתיים של החברה ובאינטראקציה שלהם עם הסביבות שאנו מתגוררים ובונים. תלמד כיצד לסייע לחברות וממשלות לקבל החלטות קשות בנושא פיתוח ופיתוח תוך התחשבות בדאגות כמו השגת עמידות באקלים ומאפשרת מעורבות בקהילה.

    • Hong Kong, הונג קונג

    בקמפוס

    אנגלית

    • Bogotá, קולומביה

    בקמפוס

    ספרדית

    הוא מציע חלופות ליצירת, תכנון, פרויקט וארגון השטח, הובלה וניהול של פרויקטים התורמים לשיפור וצמיחת ערים ואזורים, כמו גם להגות ולהקרין יישובים אנושיים עם חזון פוטנציאלי, חדשני ובר קיימא.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אנו חיים בעולם עירוני. ערים ואזורי ערים ברחבי העולם מתמודדים עם אתגרים חברתיים וסביבתיים דוחקים הקשורים למשבר האקלים, למחלות זיהומיות מתעוררות, עקירה והגירה עולמית, והעמקת אי -שוויון ופערים גזעיים. אך ערים הן גם המקומות בהם ניתן למצוא פתרונות לבעיות אלה. בערים, אזורים, תכנון, אתה לומד ליישם התערבויות תכנוניות כוללניות ובר קיימא, כישורי ייעוץ, ממשל ונהלים פוליטיים, וכלים אקטיביסטיים לניהול צמיחה עירונית (וירידה), לספק תשתיות, שילוב של עולים חדשים והפחתת השפעות סביבתיות.

    • Qianxinan Buyei and Miao Autonomous Prefecture, הרפובליקה העממית של סין

    בקמפוס

    מגמת גיאוגרפיה אנושית ותכנון עירוני-כפרי: מגמה זו הוקמה בשנת 2012, ושמה בעבר "משאבים, סביבה וניהול תכנון עירוני-כפרי", ושמה שונה בשנת 2013. החל משנת 2013 הוא ירשום 60 תלמידים לכל כיתה, ומערכת הלימודים תהיה ארבע שנים. כיום ישנם 11 מורים במשרה מלאה, עם מעבדות וציוד מתקדם יחסית העונים על צרכי ההוראה; אפקט ההוראה ברור, וכמה כיוונים אופייניים כגון מדידות, תכנון ושרטוט והוראת גיאוגרפיה נוצרו בעצם: תהליך הפיתוח מערי הסביבה במחוז שלנו ובמחוז מואץ, פיתוח תעשיות כגון נדל"ן, בנייה ותכנון ומיפוי סיפק לבוגרי מספר רב של תעסוקה ויזמות. שיעור התעסוקה של סטודנטים גבוה יחסית ונשאר מעל 90% בשנים האחרונות.