21 תואר ראשון תוכניות ב תקשורת אופנה 2024

תואר ראשון תוכניות ב תקשורת אופנה 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    Accademia del Lussoתואר ראשון בעיצוב אופנה ותקשורת הוא קורס דינמי, מובל בתעשייה ורב-תחומי, המאפשר לך להפוך למומחה כיצד לתקשר אופנה על פני מערך של מדיה יצירתית. התואר פותח את הדלתות למגוון רחב של הזדמנויות קריירה, החל מהפיכה לסטייליסט, צלם אופנה או יועץ תדמית, ועד לעבודה בעריכה, יחסי ציבור או ניהול אירועים ועוד.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המסלול המהיר בן שנתיים BA (Hons) אופנה תקשורת ותעשיה פרקטיקה הוא קורס רב-תחומי הבוחן מגוון תחומים בתקשורת אופנה, מאלמנטים חזותיים כמו יצירת תמונות ועיצוב גרפי, דרך מדיה ו השיווק והגישות המשמשות למכירת אופנה בשוק גלובלי תחרותי. התוכנית לתואר BA (הצטיינות) תקשורת אופנה מאומתת על ידי אוניברסיטת בקינגהאם.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס BA (Hons) שיווק ותקשורת אופנה ב-IED ברצלונה נועד להבטיח שלמשתתפים יהיו את הידע וההבנה, כמו גם את כישורי השיווק והתקשורת לעבוד בצורה מקצועית.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המטרה החינוכית של הקורס היא להכשיר אנשי מקצוע בתעשיית האופנה המסוגלים לקחת חלק בתהליך היצירה, בהצעת הערך ובקידום מותג או מוצר אופנה וסגנונו והאסתטיקה המגדירים אותו. להיות מעצב אופנה, שהוא פרופיל רב תחומי ואנליטי, נדרש השלמה של מסלול חינוכי רוחבי שעליו לכלול רקע תרבותי מוצק והבנה חזקה של הכלים הטכניים של צילום, יצירת וידאו ועולם האופנה. למעצבי אופנה יכולת ליצור מסגרת רחבה של אזכורים חזותיים ואסתטיים למותג ולפרש ולנתח מגמות.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אופנה, עסקים, עיצוב, תקשורת. עם לימודי הלבשה כליבה שלך, תהיה לך הגמישות לעצב מגמה שמתאימה לך. לימודי הלבשה היא הבחירה הנכונה לסטודנטים המחפשים את הגמישות להמשיך Pathway ייחודי משלהם בתעשיית האופנה העולמית. הסטודנטים לומדים קורסים הן מבחינת אופנה והן בעסקים כדי לבנות בסיס ליבה, ואז בוחרים קורסים נוספים המותאמים לתחומי העניין והמטרות שלהם. הלימודים יכולים לכלול תקשורת אופנה או עיצוב אופנה, ששניהם מציעים מגוון רחב של נושאים.

    • Academic City, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מיתוג וקידום אופנה היא תוכנית חדשה לשנת 2021, שילוב של תקשורת אופנה, שיווק אופנה, מיתוג וניהול. התלמידים מפתחים מיומנויות לביסוס קריירות בתחומי מיתוג, קידום ופרסום, סטיילינג ושיווק. התכנית מציעה שילוב של קורסים המאפשרים מיומנויות עיצוב ואנליטיות חזקות המותאמות במיוחד לדרישות תעשיית האופנה:

    • Düsseldorf, גרמניה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון שלנו בהצטיינות לתואר ראשון באופנה יצייד אותך במיומנות טכנית, יתמוך ביצירתיות שלך ויעודד אותך לפתח את זהותך כמעצב. תוכלו לכסות מגוון עצום של נושאים כמו איור אופנה, הצגת תיקים, רישומים טכניים, בניית בגדים וחיתוך דפוסים, מחוך והתאמה.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס תואר ראשון בשיווק אופנה עוסק בסוגיות תרבות, טכניקות ומתודולוגיות הדרושות לבניית פרויקט שיווק ותקשורת אסטרטגי חדשני, תוך תשומת לב מיוחדת לעולם הדיגיטלי, למדיה החברתית ולאתגרי האתיקה והקיימות.

    • Kingston upon Thames, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה יאפשר לך לגלות את האני היצירתי שלך ואת תפקידך העתידי בתעשיית האופנה. זוהי גישה יצירתית, חקרנית, גמישה ודינמית לתקשורת אופנה. הוא משלב מודעות תרבותית ועסקית לצד חשיבה יצירתית ומיומנויות טכניות כך שתוכל להרחיב את הידע שלך ולחקור רעיונות.

    • Bristol, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    BA(Hons) Fashion Communication פותחה לצד מומחים בתעשייה והביאה זוכי פרסי שבוע האופנה לבוגרים במספר קטגוריות. קורס בינתחומי זה, בהנחיית תרגול, מאפשר לך לחקור כיצד אנו מתקשרים אופנה באמצעות מדיות יצירתיות שונות.

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Cambridge, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    למד את התואר BA (Hons) בתקשורת אופנה ומיתוג ב- ARU, ופתח את הכישורים, ההבנה והידע שהם קריטיים לעיצוב אופנה בינלאומי ולפונקציות עסקיות.

    • Online United Kingdom

    אנגלית

    אנו מאמינים מאוד שהדרך הטובה ביותר להכין אותך לקריירה בתחום מרגש זה היא עם ניסיון מעשי לאורך כל הקורס. זו הסיבה שתקבל את ההזדמנות ליישם את הידע התיאורטי שלך, כמו לענות על תקצירים חיים שקבעו מומחים בתעשייה, ולא רק המרצים שלך.

    • Online United Kingdom

    בקמפוס

    אנגלית

    האם תרצה לרכוש מיומנויות חיוניות בניהול אופנה ותקשורת, במטרה לקריירה בעסקי האופנה והמדיה הבינלאומיים?