94 תואר ראשון תוכניות ב קוריאה הדרומית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב קוריאה הדרומית for 2024Filter
    • Incheon, קוריאה הדרומית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    המכללה למינהל עסקים, הציג לסאני קוריאה על ידי Stony Brook University, היא המכללה העדכניים ביותר של סטוני ברוק להצטרף המחלקות קוריאה SUNY. בסטוני ברוק, הוא אחד מ -13 מכללות ובתי ספר באוניברסיטה, והיא מציעה מרכזי במנהל עסקים, עם אפשרויות התמחות בחשבונאות ומימון, שמוביל את תואר B.Sc.. המכללה למנהל עסקים באוניברסיטת סטוני ברוק אוניברסיטת מכין סטודנטים לתפקידי מנהיגות, מטפח הצמיחה יזמית, ו ...

    • Ulsan, קוריאה הדרומית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    UIMEP (תוכנית להנדסת מכונות הבינלאומי אולסן) הוא קורס הנדסת מכונות הרכב ייחודי שבו התלמידים יכולים לפתח הן שלהם ידע אקדמי ומעשי באמצעות מערכת החינוך מונחה בתחום אוניברסיטת אולסן.

    • Ulaanbaatar, מונגוליה
    • Nantun District, הרפובליקה הסינית
    • + 1 more

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    בתואר כפול, כאשר מידה זו מתקבלת ממכון אוצר והכלכלה ותואר נוסף מתקבל מבית הספר לונדוני לעסקים וכלכלה

    • Gwangju-si, קוריאה הדרומית

    השפה והספרות הקוריאנית הם נושאי המחקר של המחלקה שלנו. השפה הקוריאנית היא שפת האם של העם הקוריאני וכוללת את הלשון העתיקה, הלשון המודרנית וניבים. ספרות קוריאנית פירושה כל היצירות הספרותיות שנכתבו בשפה הקוריאנית, ומחקרנו מתחלק לשני תחומים: ספרות מודרנית וקלאסיקה קוריאנית.

    • Dongdaemun-gu, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    מחלקת האופנה מבוססת על ידע בתכנון הלבשה, עיצוב, ייצור ולוגיסטיקה, ומטפחת מומחי אופנה הן עם תיאוריה והן פרקטיקה בעיצוב אופנה, מרצ'נדייז, שיווק, סטיילינג, עריכה, VMD, תכנון מופעים, יזם קניונים, מנהל חנויות ו עיצוב אתרי אופנה. מחלקת האופנה הראשונה והיחידה באוניברסיטה מקוונת המחלקה לאופנה היא בית הספר לאופנה מקוון היחיד שמטרתו לטפח מומחי אופנה שיכולים להגיב באופן פעיל לתעשיית האופנה המשתנה. למחלקה שלנו יש תשתית יציבה לחינוך אופנה מקוון עם רשת אנושית חזקה של בוגרים. חינוך להתכנסות מוכוונת תרגול והצגת הפרדיגמות האחרונות המתאימות לאימון מחדש. מחלקת אופנה SDU מעניקה קורסים ייחודיים המשקפים את מגמות האופנה האחרונות: מותג אופנה יחסי ציבור בפועל, עורך אופנה בפועל, תצוגת אופנה ובימוי אמנות, תכנון והכנת קניוני אופנה, נעליים ועיצוב אביזרי אופנה, צילום אופנה, מעצבי אופנה ו סיפור מותג. תכנית לימודים שנועדה לסייע לרכישת סטודנטים לתעודות מקצועיות תכנית לימודים שנועדה לסייע לתלמידים לרכוש תעודות מקצועיות בעיצוב אתרי אופנה, סחורה באופנה, עיצוב אופנה מהנדס תעשייתי, מאסטר VMD, חנות מאסטר, מעצב אופנה ועורך אופנה לטפח אנשי מקצוע המבוקשים על ידי תעשיות שונות. מחלקת האופנה יצרה תעודה של עורך אופנה ותעודה של מעצב אתרי אופנה לטיפוח עורכי אופנה מוכנים ומומחי אינטרנט (קניון).

    • Dongdaemun-gu, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    להנדסת מכונות יש ערך שווה להיסטוריה של הפיתוח הטכנולוגי התעשייתי של האנושות. הנדסת מכונות מנוצלת החל מתעשיות מסורתיות כמו רכב, בניית ספינות וכו 'ועד תעשיות חדשות וחדישות כמו מידע ותקשורת, תעופה וחלל וכו' על ידי הפעלת מגוון נושאים לעיצוב וייצור באיכות גבוהה חלקים מכניים מתקדמים, מכונת דיוק ומערכות אנרגיה, פיתוח תהליכי ייצור חדישים ביותר, פיתוח חלקים שונים בעלי ערך מוסף דיוק גבוה כולל מכניקה בסיסית של הנדסת מכונות, המחלקה להנדסת מכונות מטפחת את המהנדסים המקצועיים הטובים ביותר .

    • Ansan-si, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    מטרות חינוך מרכזיות 1. (פיתוח נשמתנו האמנותית) יש לנו את המטרה החינוכית לפתח יצירתיות שיכולה לשתול את השקפת העולם והערכים הייחודיים שלנו לתחום האמנות, ולרדוף אחר ערכים אוניברסליים שיכולים לחלוק את הערכים האמנותיים שלנו עם העולם. 2. (גלובליזציה) יש לנו מטרה לקדם עבודות וידאו המכילות את זהותנו לעולם באמצעות חיבור, תפוצה ואינטגרציה. 3. (התכנסות אמנותית-מדעית) על מנת לחזק את החינוך היצירתי באמצעות מדעי הטכנולוגיה הטכנולוגיים החדשים, נוצרת תכנית לימודים הניתנת ליישום ישיר על סביבת השידור הכוללת. אנו פותחים קורסים מעשיים בסיסיים לסטודנטים, וסגל עם ניסיון רב בתחום מספק חינוך הפקה המשלב מדע ואמנות בסביבה מקצועית של המערכת היצירתית באמצעות ציוד מדעי חדשני. 4. (הצמדה/מחזור/אינטגרציה) המטרה היא לקדם עבודות וידאו המכילות את זהותנו לעולם באמצעות הצמדה, תפוצה ושילוב עם מחלקות שונות. תרגול יצירה משותפת מקודם על ידי בחירת עבודות מצוינות בכל סמסטר כפרויקט לתרגול הצמדה, תפוצה וחינוך משולב. 5. (שיתוף פעולה תעשייתי-אוניברסיטאי) לסייע לסטודנטים להסתגל לסביבת המדיה המשתנה במהירות במגוון דרכים מורכבות, למעט שיעורים פנימיים. בקשר לקשישים עם הרבה תחום וניסיון מעשי, זה מאפשר להם לשתף פעולה במהלך חופשות ומחוץ לשיעור. על מנת לשפר את שיעור התעסוקה, שאל לגבי הפקות שיכולות למעשה להשיג עבודה ולגרום להתמחות ולמידת ניסיון בשטח. בנוסף, באמצעות תהליך הראיון עם הסטודנטים, מטרות התעסוקה הבודדות מזוהות בפירוט ובהתאם לכך, לבוגרים ולסטודנטים הנוכחיים יש תחושת שייכות כאשר הם נכנסים לכל תחום על ידי הזמנת פרופסורים בעלי ניסיון תחום עשיר בקשר עם בוגרים ו אנשי שטח, ורשתות אנושיות בשטח שונות. כדי לסייע לתחזוקה ולהסתגלות בקלות מדי שנה, מתקיימת תצוגה מקדימה של עבודות סיום במקום מחוץ לבית הספר, ובוגרים ומומחי שטח מוזמנים לקדם תעסוקה טבעית של בוגרים. בנוסף להכשרת שטח, מוזמנים מומחי מדיה ומומחים טכניים. המאמצים לשמור על איזון שיכול להיות מוטה לקראת הדמיה כישורי טיפוח כיוון שידור ווידיאו מייג'ור מבוססת על טיפוח אנשים מוכשרים שניתן להשתמש בהם בפועל בתעשיית השידור הכוללת. כמו כן, מעל לכל, אנו שמים דגש על הפקת סרטונים המבוססים על זהותם של הקוריאנים שלנו. יש להכיר בכך שיכול להיות לנו יתרון תחרותי כאשר אנו יודעים מהי זהותנו ושהרוח נמסת בסרטון, ובסופו של דבר, הרוח הזו היא תואמת את הפילוסופיה והאינדיקטורים המייסדים של האוניברסיטה.

    • Wonju-si, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    בית הספר לתארים Sangji University תורם לשגשוגה של החברה האנושית העתידית על ידי טיפוח כישרונות יצירתיים עם מומחיות ומעשיות על ידי מחקר מעמיק של המחקרים האמיתיים המבוקשים על ידי העולם והקהילות המקומיות ושיטות התרגול שלהם המבוססות על רוח הסאנג'י של הערצה של הרצון הנכון. . . מטרות חינוכיות OneA לימוד מעמיק של תיאוריות ומתודולוגיות אקדמיות. 2 טיפח מומחיות יצירתית ומדעית. 3 מימוש חינוך צמוד לתעשייה ומחקר בינתחומי מתקדם. 4 בצע מחדש את היישום המעשי של אנשי אקדמיה שמובילים תיעוש ואינפורמציה. 5 רדוף אחר מרכז המחקר האזורי עם הרוח האקדמית החדשה של הגלובליזציה.

    • Busanjin-gu, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    במכללה שלנו להתכנסות IT להנדסת רכיבים וחומרים, התלמידים לומדים כיצד ליישם טכנולוגיית מידע ומושגי עיצוב לתעשיית הרכיבים והחומרים.

    • Yuseong-gu, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    היא מעניקה לסטודנטים השכלה ברמה עולמית בתחום ההנדסה האווירית. טיפוח מהנדסים יצירתיים ומאתגרים לטפח מנהיגים עולמיים בתחום התעופה והחלל. הוא ממלא תפקיד מרכזי בפרויקטים של מו"פ מקומי ובינלאומי בחלל. חזון אנו שואפים להפוך למחלקה להנדסת תעופה וחלל ברמה עולמית, המובילה את הרנסנס של הטכנולוגיה האווירית באמצעות מחקר שיתופי על מערכות תעופה וחלל בעלות מומחיות ברמה גבוהה בתחומי ליבה וחלל.

    • Dongdaemun-gu, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    "אנו מטפחים מומחים בתחום הפיננסים והכלכלה על ידי יישום תיאוריות מתקדמות וחינוך מעשי המתמקד בעידן המהפכה התעשייתית הרביעית" - חלוץ מקומי בתחום הפיננסים והכלכלה, מארגן תוכנית חינוך ייחודית ומציע את הבסיס האקדמי - החממה הראשונה של קוריאה המקצועית מנהלים המקיפים את האוצר והכלכלה - תוכנית ריאלית ומעשית הנלמדת על ידי פרופסורים בעלי שם מטרות חינוכיות מגמת האוצר והכלכלה מבקשת לטפח אנשים עם הבנה רבה של תיאוריות מתקדמות וידע מעשי נרחב בתחום הכספים והכלכלה הנוגעים לבנקאות, ניירות ערך, ביטוחים. , ומיסוי. המטרה הסופית היא לטפח אנשי ליבה לעתיד שעובדים כמומחים מקיפים לניהול נכסים הפונים לקורסי עומק בנושא כלכלה וכלכלה לניהול נכסים, ובכך להגדיל את ערך הנכסים ולממש תשואות גבוהות מהשקעות.

    • Buk-gu, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    טיפוח מומחים לחינוך לגיל הרך העצמאי והיצירתי לקראת המילניום החדש מטרות חינוכיות מפורטות פיתוח עצמי של מורים מכהנים בגיל הרך על ידי השלמת נושאים שונים כגון יסודות תיאורטיים של חינוך לגיל הרך, תכנית לימודי חינוך לגיל הרך וניתוח ספרי לימוד, שיטות הוראה לגיל הרך ו יישום שטח, ידע מקצועי ושיפור איכות בתיאוריות ושיטות הוראה חדשות בתגובה לשינויים בחברת המידע שיפור כישורי הכיתה החלים על תחום החינוך באמצעות הצגות מקרה, דיונים והשתתפות במחקר מתן הזדמנויות לשפר את היכולת לעצב שיעורים עבור חינוך לגיל הרך המבוסס על הבנה של מטרות חינוכיות ותכנים חינוכיים המוצגים בתוכנית הלימודים של חינוך לגיל הרך בעתיד טיפוח הכשירות כמומחה לחינוך לגיל הרך טיפוח היכולת ליישם ולשנות תיאוריה חדשה ידע, ומיומנויות לסיטואציות כיתתיות שונות בתחום כמומחה לחינוך לגיל הרך באמצעות קורסי חינוך לגיל הרך שיפור היכולת לפתח מודולים בכיתה ייצוגית הניתנים ליישום בתחום באמצעות מולטימדיה, שיעורי תצפית והשוואתיות. ניתוח באמצעות הקלטת וידיאו של הדרכה לגיל הרך טיפוח היכולת לפתור בעיות יצירתיות ורציונליות בחינוך באתר לגיל הרך גידול כשירות כחוקרי חינוך לגיל הרך בשטח טיפוח שדה חינוך לגיל הרך על ידי לקיחת נושאים מתודולוגיים כגון ילדות מוקדמת שיטות מחקר וסטטיסטיקה של חינוך, מחקר שטח על חינוך לגיל הרך ומחקר תזה ונושאים לתחומי חינוך לגיל הרך השונים הכירו את שיטות העיצוב וטכניקות ניתוח הנתונים לבעיות מחקר שטח, כגון מחקר ניסיוני, חקר d מחקר אנליזה ומחקר מקרה, ופתח את כישוריך כחוקר שטח בחינוך לגיל הרך שיכול לכתוב דוחות מחקר באופן עצמאי בהתבסס על תוצאות מחקר הקשורות לחינוך לגיל הרך, פיתוח עין לשיפור מעשי בחינוך לגיל הרך באתר הכשרת מורים מוקדמים לגיל הרך טיפוח כישורים מקצועיים הדרושים לביצוע פעילויות חינוכיות כגון מטרות, תכנים, שיטות הוראה והערכת חינוך לגיל הרך כמורה לגיל הרך יישמו גישה משולבת בהתאם לנושאי חיי היום יום וחיזוק הקשר עם התחום החינוכי באמצעות התבוננות ושדה ניסיון ניסיון רכישת גאווה כמורה באתר לגיל הרך וכישורים בסיסיים הנדרשים כחבר בקהילת ההוראה

    • Gunsan-si, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    מחלקה זו לומדת ודנה בתיאוריות כלליות של חינוך לגיל הרך והוצאת הידע לשוק על ידי פיתוח הערכה מעשית, במטרה לטפח מורים מקצועיים בעלי יכולות הוראה מתאימות עם הומניזם ופילוסופיה ועמידה בסטנדרטים וציפיות עכשוויים. מטרות חינוכיות - צבירת ידע בסיסי בחינוך לגיל הרך - טיפוח יכולות ומיומנויות הוראה העומדות בדרישות חברתיות/תרבותיות טיפוסיות נתיבי קריירה מורה בגילאי גן או מעון, מומחה או יועץ ברווחת ילדים, חברות הוצאה לאור של ילדים, מפתח תוכניות חינוך ילדים, חינוך ילדים וספק מדיה הוראה, בעל גן ילדים/מעון.

    • Cheonan-si, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    רוּסִי, קאנורי

    תוכנית זו עוסקת בתכנון ועיבוד מכני, שהן מערכות ייצור חכמות המשתמשות ב- CAD / CAM. אזורי אימונים כוללים עיבוד מהיר במיוחד, עיבוד דיוק במיוחד, מכונות מיקרו, אבות טיפוס מהירים, עיצובי תבניות מתכת ו- FMS, בין היתר. בהתבסס על תוכנית לימודים מובנית, התוכנית שלנו מציעה הזדמנויות למידה בתחומי CAD / CAM, עיצובי מוצרים חכמים, פרשנות תהליכי גיבוש ועיבוד, עיבוד וירטואלי, בין היתר. התוכנית מתמקדת בייצור מומחים יצירתיים שניחנו בתיאוריות ברמת המערכת הרלוונטיות להנדסת תעשייה לצד ידע הוליסטי בהנדסת תהליכים מתקדמת מעיצוב לעיבוד.

    • Gyeongsan-si, קוריאה הדרומית

    בקמפוס

    קאנורי

    המחלקה לטיפול במשחק שואפת לטפח מומחים לטיפול במשחק כדי לתמוך בתינוקות וילדים עם קשיים התפתחותיים, פסיכולוגיים, קוגניטיביים והתנהגותיים כדי להתגבר על כאבם הפסיכולוגי והפתולוגי ולממש את עצמם כיצורים מאושרים. במיוחד הבעיה של התנהגות נפשית שאינה מותאמת עולה כנושא גדול מבחינת התמיכה בבריאות הנפש אצל אנשים וחברה כולה, שמגדילה באופן משמעותי. המחלקה מתכוונת לטפח מומחים לטיפול תרופתי במשחק המקצועיות שלהם זוכים לביטחון בבית ומחוצה לה על ידי מתן תכנית הלימודים באמצעות החלפה צמודה ושיתוף פעולה עם פרופסורים מפורסמים בתחום הטיפול במשחק בבית ובחו"ל וחברות בינלאומיות לטיפול במשחק ומוסדות קליניים במטרה לתמוך בבריאות נפשית פרטנית וחברתית כזו. בעיה בנימוסים אקולוגיים ומדעיים של טיפול במשחק.