$close

מסננים

הצג תוצאות

Bachelor טולוקה - תוכניות Bachelor Bachelor טולוקה, טולוקה

'S התואר הראשון הוא סימן היכר של השכלה גבוהה. היא ניתנת למי שמקדישים את שלושה לשבע שנות לימוד תכנית ספציפית. תואר ראשון ניתן לצבור במגוון רחב של תחומים באמנויות ובמדעים.מקסיקו היא אחת מדינות התיירות הפופולריות ביותר ע… קרא יותר

'S התואר הראשון הוא סימן היכר של השכלה גבוהה. היא ניתנת למי שמקדישים את שלושה לשבע שנות לימוד תכנית ספציפית. תואר ראשון ניתן לצבור במגוון רחב של תחומים באמנויות ובמדעים.

מקסיקו היא אחת מדינות התיירות הפופולריות ביותר על פני כדור הארץ. למדינה יש שני אזורים טרופיים וממוזגים לתת לתלמידים את הזמן הטוב ביותר כאן. אם ברצונך ללמוד לקורס שלך באוניברסיטה הלאומית האוטונומית של מקסיקו, זה יהיה חיים מבריקים עם הרבה בידור בארץ גם כן.

Bachelor טולוקה - קח Bachelor שלך בטולוקה. קבל את כל התוכנית Bachelor ומידע הספר. חסוך זמן לפנות את בית הספר באופן ישיר כאן!

קרא פחות
מידע נוסף על לימודים במקסיקו
$format_list_bulleted מסננים
מיין לפי:
  • פופולריים אחרונים תפקיד
  • פופולריים
  • אחרונים
  • תפקיד
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
טולוקה, מקסיקו

ב -20 השנים האחרונות, מחקר בחינוך מתמטי במקסיקו ובמדינות רבות אחרות בעולם דיווח על כמות שימושית משמעותית לשיפור תכנית הלימודים ברמות השכלה שונות, אך במיוחד בחינוך בסיסי. בית ה ... +

ב -20 השנים האחרונות, מחקר בחינוך מתמטי במקסיקו ובמדינות רבות אחרות בעולם דיווח על כמות שימושית משמעותית לשיפור תכנית הלימודים ברמות השכלה שונות, אך במיוחד בחינוך בסיסי. בית הספר התיכון, הנחשב כיום לשלב האחרון של החינוך הבסיסי במקסיקו, מייעד ללמד, ללמוד וללמוד מתמטיקה מקום חשוב בתכנית הלימודים ובתכניות, מאחר שהוא מהווה מרחב מיוחס לתלמידים לבני נוער לרכוש ידע, לפתח מיומנויות. , ולטפח עמדות המאפשרות להם לפתור בעיות מסוגים שונים ולהמשיך ללמוד באופן עצמאי. מטרת היסוד של לימוד מתמטיקה ברמה הבסיסית היא למלא מושגים מתמטיים במשמעות כך שניתן יהיה להשתמש בהם בגמישות ובהתאמה בפתרון בעיות. שינון הטכניקות ויישומן בצורה מכנית הראו את חוסר יעילותן ולאט לאט הן מפנות את מקומן להרהור, לחיפוש יצירתי, לאימוץ נהלים יעילים יותר ויותר. כדי להשיג את המטרה הבסיסית של לימוד מתמטיקה בחינוך העל יסודי, יש צורך לכוון מחדש את תפקידם של שלושת הגורמים הבסיסיים המתערבים בתהליך הדידקטי: המורה, התלמידים ופעילויות הלימוד. כאשר מדברים על התהליך הדידקטי או תהליך הלימוד, מתייחסים לאינטראקציות המתבססות בין התלמידים, המורה ופעילויות הלימוד. האחרונים הם המצבים או הבעיות המופיעים בחומרי התמיכה העומדים לרשות המורה, הן אלה שמספק משרד החינוך הציבורי והן טקסטים מסחריים. מהאמור לעיל נגזר הצורך לשנות את תכנית הלימודים לתואר ראשון בחינוך העל יסודי, -
Bachelor
Spanish (Mexican)
יול 2022
קמפוס
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
טולוקה, מקסיקו

לחינוך התיכון, השלב האחרון של החינוך הבסיסי, יש מטרות יסוד לקדם אצל ילדים ובני נוער מקסיקנים את פיתוח הכישורים האינטלקטואליים הבסיסיים הדרושים ללמידה קבועה באופן אוטונומי ולפע ... +

לחינוך התיכון, השלב האחרון של החינוך הבסיסי, יש מטרות יסוד לקדם אצל ילדים ובני נוער מקסיקנים את פיתוח הכישורים האינטלקטואליים הבסיסיים הדרושים ללמידה קבועה באופן אוטונומי ולפעול ביוזמה ויעילות במצבי חיים מרובים. כל יום. כמו כן, ההשכלה התיכונית צפויה לסייע בגיבוש רכישת ידע בסיסי אודות העולם הטבעי והחברתי, כמו גם גיבוש עמדות וערכים הדרושים לדו קיום חברתי ושילוב אחראי בחייו הבוגרים ובעבודה. פּרוּדוּקטִיבִי. גישה זו קובעת כעדיפות של החינוך העל יסודי את פיתוח הכישורים האינטלקטואליים, כגון היכולת לבחור מידע ולהשתמש בו, לנתח ולהכריע בעצמך לגבי מציאות חברתית וטבעית, פיתוח הרגלי חקירה ולימוד להמשך למידה אוטונומית, כמו כמו גם עמדות של עניין וסקרנות לידע. השגת מטרות אלה היא משימה של כל צוות ההוראה והניהול של כל בית ספר תיכון; במילים אחרות, זה מרמז שכל אחד מהמורים, ללא קשר לנושא שהם מלמדים, תורם במכוון - באמצעות פעילויות הוראה, מערכות יחסים עם תלמידים, השתתפות בפעילויות בית ספריות אחרות - לסייע לתלמידים להשיג מטרות אלה. בהתאם למטרות אלה, החל משנת 1993, הוקמו תוכניות לימוד חדשות לחינוך העל יסודי, ובכל אחת מהן קידום ההתמצאות מחדש של שיטות ההוראה. במקרה של הוראת ההיסטוריה בולטים שני היבטים: שילוב מחדש של ההיסטוריה 3 כנושא מחקר ספציפי להחליף את תחום מדעי החברה ובמיוחד את החשיבה מחדש של גישת ההוראה. מטרתו של שינוי זה להפוך את הידע ההיסטורי למעניין ונגיש יותר לתלמידים, ובדרך זו הם רוכשים ידע בסיסי, מפתחים את סקרנותם לגבי העבר ובעיקר לפתח את היכולות שלהם לחשוב היסטורית על עובדות או על מצבים חברתיים עכשוויים. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
יול 2022
קמפוס
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
טולוקה, מקסיקו

פיתוח וחיזוק כישורים, יכולות אינטלקטואליות, עמדות וערכים הדרושים להתפתחות אופטימלית בחיי היומיום, מהווים מטרה מרכזית בחינוך הבסיסי. החינוך התיכון לוקח וממשיך את ההכשרה שהחלה ב ... +

פיתוח וחיזוק כישורים, יכולות אינטלקטואליות, עמדות וערכים הדרושים להתפתחות אופטימלית בחיי היומיום, מהווים מטרה מרכזית בחינוך הבסיסי. החינוך התיכון לוקח וממשיך את ההכשרה שהחלה בבית הספר היסודי ומטרתה לקדם את ההתפתחות המלאה והמקיפה של המתבגרים המקבלים את השירות. החינוך המקיף בבית הספר התיכון מבקש לקדם במשותף ממדים אישיים וחברתיים, במיוחד אלה המתייחסים להיבטים אתיים, רגשיים, גישהיים ואינטלקטואליים. זה צפוי להעדיף את האוטונומיה של התלמידים, הלמידה לכל החיים, כמו גם את קידום היעילות האישית בהווה ובעבודתם ובחייהם האזרחיים בעתיד. בהקשר זה, מהרפורמה שהחלה בשנת 1993, הוראת מדעי הטבע זוכה לרלוונטיות רבה יותר. בפרט, הגישה להוראת הביולוגיה מחודשת מחדש על מנת לחזק את היחסים בין הסביבה האישית והחברתית של התלמידים. בדרך זו היא מבקשת לשייך את כישוריהם, ערכיהם, עמדותיהם וידיעתם ​​עם ניסיון אישי, משפחתי וקהילתי על מנת להעדיף קבלת החלטות מושכלת לשיפור הבריאות והסביבה. יישום גישה מעצבת במיוחד דורש כיוון מחדש של ביצועי ההוראה והערכה מחדש של תפקידו של התלמיד על סמך הצעות חדשות להכשרה ראשונית של מורים. במובן זה, הכשרת מורים ואנשי מקצוע מוסמכים בחינוך העל יסודי חייבת לתת מענה לצרכי הלמידה הבסיסיים של התלמידים שיש לתת עליהם מעמד כשהם מסיימים את בית הספר הרגיל. במקרה של ההתמחות בביולוגיה, מסמך זה מפרט את הצרכים הללו, כמו גם את הכישורים והכישורים שהמורה לעתיד יצטרך לרכוש במהלך הכשרתם. באופן דומה, הוא מציג את תיאור הנושאים במפת תכניות הלימודים עבור המומחיות האמורה. -
Bachelor
Spanish (Mexican)
יול 2022
קמפוס