70 תואר ראשון תוכניות ב קפריסין for 2024

תואר ראשון תוכניות ב קפריסין for 2024Filter
    • Paphos, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במנהל עסקים (BBA) בניהול נועד לצייד את הסטודנטים עם הידע והמיומנויות הדרושים כדי להפוך למנהיגים יעילים בעולם עסקי תחרותי ביותר. הוא מספק לסטודנטים בסיס איתן בכל הדיסציפלינות העסקיות של חשבונאות, מימון, מערכות מידע והחלטות, שיווק, משאבי אנוש, תפעול וניהול אסטרטגי. דגש מיוחד מושם על התאמה של התוכנית עם ההתקדמות והמגמות בעולם הארגוני, לרבות ניתוח נתונים, חדשנות ויזמות. התוכנית מכינה את הסטודנטים להתחיל את הקריירה שלהם כיועצי ניהול הסוללים את דרכם לקראת הזדמנויות מתגמלות להתפתחות אישית ומקצועית.

    • Paphos, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעי המחשב היישומי מתמקד גם ביישום IT בעסקים, כלכלה ומימון. מטרת התוכנית היא לא רק להכין את מדעני המחשב של מחר אלא לפתח אנשים בעלי מיומנויות קבלת החלטות, ארגוניות ומנהיגות. בנוסף, התוכנית שמה לה למטרה לחדור לשוק מדענים המסוגלים למלא תפקיד מוביל בסביבה טכנולוגית וכלכלית המשתנה ללא הרף ותחרותית.

    • Amsterdam, הולנד
    • Famagusta, קפריסין

    משרה חלקית

    3 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    היכונו לעבודה החמה ביותר בעידן הטכנולוגי על ידי שליטה במיומנויות בהנדסת תוכנה

    • Limassol, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון במדעים (BSc) בכלכלה מכשיר את הסטודנטים לתעסוקה במגוון תפקידים עסקיים או ממשלתיים, ולהמשך לימודים בבתי ספר לתארים מתקדמים בכלכלה, עסקים ותחומים נוספים. תוכנית זו מנתחת כיצד משאבים מועטים מוקצים, תוך שימת דגש על החשיבות של בחירה בין חלופות מתחרות.

    • Güzelyurt, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    • Online Cyprus

    זמן מלא

    4 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר הראשון ביחסים בינלאומיים וביטחון (100% למידה מרחוק) מציע לסטודנטים הזדמנות לרכוש ידע נרחב ומעמיק במגוון רחב של נושאים הקשורים לעניינים בינלאומיים וביטחון, הן בתיאוריה והן בפועל, תוך התמקדות במיוחד בחדשות ובעכשוויות. תהליכים, מגמות, אתגרים ובעייתיות.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ראשון למוסיקת מוסיקה

    • Larnaca, קפריסין
    • Islamabad, פקיסטן
    • + 1 more

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    זוהי הזדמנות מרגשת לשלב את לימודיך ניהול אירוח עם דגש מחקר וקריירה על ניהול מלונות.

    • Nicosia, קפריסין
    • Istanbul, טורקיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    הגדול במדעי המדינה ויחסים בינלאומיים מציג תלמידים לעולם המורכב ומרתק של פוליטיקה ומספק להם כלים חיוניים להבנה ולניתוחו.

    • Larnaca, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסת חשמל ואלקטרוניקה BEng (Hons) שואפת לפתח מהנדסים עם הבנה רחבה של הטכנולוגיה הנוכחית ומגמות עיסוק בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, המכסים מגוון רחב של נושאים הקשורים למערכות חשמל ואלקטרוניקה. דיסציפלינה זו מקיפה בסיס מיומנויות רחב והקורס מצייד את הבוגרים בידע, מיומנויות, מקצועיות וביטחון לשגשג בתחום המתפתח תמיד של הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, כמו גם רכישת מיומנויות הניתנות להעברה למציאת עבודה במערך מגוון של מגזרי תעשייה, מסחר ומחקר.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המטרה העיקרית של תכנית ה- BSc שלנו במחשוב וטכנולוגיית מידע היא ראשית לחנך את הסטודנטים לנתח, לתכנן, לשלב ולנהל מערכות מידע באמצעות טכנולוגיית מידע, ושנית להכין את הסטודנטים לקריירה מוצלחת כאנשי IT שתורמים תרומה חיובית חֶברָה. אנו עושים זאת מתוך הכרה מלאה במטרות של אוניברסיטת פיליפס לפתח סטודנטים המעריכים יושר, נכונות וכבוד העבודה. יחד עם זאת, אנו מקווים להעניק לתלמידים חווית למידה מהנה, המשופרת בגישה פדגוגית חדשנית.

    • Strovolos, קפריסין

    בקמפוס

    התכנית לתואר ראשון בחשבונאות, בנקאות ופיננסים מספקת הכשרה מקיפה לסטודנטים בחשבונאות, בנקאות ומימון באמצעות אינטראקציה, פרויקטים, מצגות, ביקורים תעשייתיים, הכשרה מעשית, התמצאות בעבודה ומיקום. תכנית הלימודים, המובילה לתואר ראשון בחשבונאות, בנקאות ופיננסים, שמה דגש על תוצאות למידה קריטיות הנדרשות על ידי הסטודנטים כדי להצליח במקצועות רואי החשבון ואנליסטים פיננסיים.

    • Famagusta, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסת מערכות מידע (ISE) היא השימוש בכל מחשב, אחסון, רשת, והתקנים פיזיים אחרים, תשתית ותהליכים כדי ליצור, לעבד, לאחסן, לאבטח ולהחליף כל צורות של נתונים אלקטרוניים. בדרך כלל, ISE משמש בהקשר של פעולות עסקיות, בניגוד לטכנולוגיה המשמשת למטרות אישיות או בידוריות. השימוש המסחרי ב-ISE כולל הן טכנולוגיית מחשבים והן טלקומוניקציה. ככל שתעשיית ה-ISE התפתחה מאמצע המאה ה-20, יכולת המחשוב עלתה, בעוד שעלות המכשירים וצריכת האנרגיה ירדו, מחזור שנמשך גם היום כאשר טכנולוגיות חדשות צצות.

    • Turkish Republic of Northern Cyprus, קפריסין

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה למינהל עסקים אוניברסיטאי בינלאומי סופית נוסדה בשנת 2015. תוכנית הלימודים לתואר ראשון המובילה לתואר ראשון בהצטיינות מועברת באנגלית. התוכנית תוכננה בקפידה על מנת לאפשר לתלמידים שלנו לרכוש ידע עסקי תיאורטי ויישומי, לפתור בעיות עסקיות, ובעיקר לחשוב בצורה אנליטית.

    • Nicosia, קפריסין

    אנגלית

    סטודנטים המסיימים תוכנית זו מקבלים תואר ראשון באמנויות קולינריה. התוכנית מספקת את הידע והניסיון הדרושים בתחום האמנויות הקולינריות ונועדה לסייע לסטודנט בהכנתו לקריירה מתגמלת ברמת תפקידים ניהוליים בענף אירוח וקייטרינג.