מדעי הטבע ויסקונסין - תוכניות מדעי הטבע מדעי הטבע ויסקונסין, ויסקונסין

תואר של הרווק מוענק בסיום המוצלח של תכנית לימודים לתואר ראשון. זה בדרך כלל התואר הראשון סטודנט קיבל בקריירה האקדמית שלו או שלה. זה בדרך כלל לוקח ארבע שנים של לימודים במשרה מלאה ללימודי התואר ראשון. מדעי הטבע הם ענף מדעי ה… קרא יותר

מדעי הטבע הם ענף מדעי העוסק תצפיות, הבנה תחזיות של תופעות טבע. זה תחום מגוון וכולל תחומים כגון מדע ביולוגיה, פיסיקה, כימיה, מדעי כדור הארץ ואסטרונומיה.

ארצות הברית של אמריקה היא מדינה גדולה בצפון אמריקה, המכונה לעתים קרובות "ארה"ב ", "אמריקאי ", "ארצות הברית ", "אמריקה ", או פשוט " הברית ". מכללות אמריקניות ממומנות על ידי "שכר לימוד " מחויב לתלמיד, שהוא לעתים קרובות די יקר, והגיע מאוד נפוץ לעשרות אלפי דולרים בשנה.

מדעי הטבע ויסקונסין - קח Bachelor שלך בויסקונסין. קבל את כל התוכנית Bachelor ומידע הספר. חסוך זמן לפנות את בית הספר באופן ישיר כאן!

Lawrence University
אפלטון, ארצות הברית

המחלקה לפיסיקה של Lawrence University מציעה את אחת מתוכניות הפיזיקה לתואר ראשון בארץ, ומציעה רוחב ועומק בתוכניות בפיסיקה שלא נראו לעתים קרובות ברמה של לימודי הסמכה. ... +

המחלקה לפיסיקה של Lawrence University מציעה את אחת מתוכניות הפיזיקה לתואר ראשון בארץ, ומציעה רוחב ועומק בתוכניות בפיסיקה שלא נראו לעתים קרובות ברמה של לימודי הסמכה. -
01 נוב 2021

פלימות ', ארצות הברית

להרוויח קבלה ללימודי התואר השני של הבחירה שלך מרגיש טוב. השתתפות שבוגר בית ספר ללא תשלום, גם בעת קבלת מלגה, אולי נראה טוב מכדי להיות אמיתי. למרות שזה נכון, ויש לנו הבוגרים להוכיח את זה. רק בשנים האחרונות, יש לנו את התלמידים לתואר דוקטור במימון תוכניות בבתי ספר יוקרתיים כמו האוניברסיטה ויסקונסין, אוניברסיטת מישיגן טק, אוניברסיטת רטגרס וצפון קרוליינה ... -

מילווקי, ארצות הברית

המטרות העיקריות של מהמחלקה לביולוגיה הן לספק בסיס חינוך במדעי הרוח וכדי להכין את התלמידים להמשיך בקריירה בתחומי מחקר, הוראה, תעשייה או רפואה. ... +

המטרות העיקריות של מהמחלקה לביולוגיה הן לספק בסיס חינוך במדעי הרוח וכדי להכין את התלמידים להמשיך בקריירה בתחומי מחקר, הוראה, תעשייה או רפואה. -

University Of Wisconsin - Green Bay
גרין ביי, ארצות הברית

ה מרכזי במדיניות סביבתית ותכנון, המוצע על ידי המחלקה לענייני ציבור והמדינה והסביבה, הוא לימודי הסביבה תכנית מבוססת במדעי החברה. ... +

ה מרכזי במדיניות סביבתית ותכנון, המוצע על ידי המחלקה לענייני ציבור והמדינה והסביבה, הוא לימודי הסביבה תכנית מבוססת במדעי החברה. -
תוכנית חלקית

Wisconsin Lutheran College
מילווקי, ארצות הברית

הצעות עיקריות ביולוגיה הימית תלמידי הזדמנויות חווייתיות למידה במדע ימי ומערכות אקולוגיות, כוללים צלילה ושנורקלינג בהקשרים שונים ימיים, טיולים ומחקר בסביבות החוף, איסוף וזיהוי של יצורים ימיים, ועבודת מעבדה. -

University of Wisconsin-Madison
מדיסון, ארצות הברית

המשימה של המחלקה לכימיה היא לבצע מחקרים פורצי דרך ברמה עולמית במדעי הכימיה תוך הצעת האיכות הגבוהה ביותר של חינוך לסטודנטים לתארים מתקדמים, סטודנטים לתארים מתקדמים, ומקורבים לאחר הדוקטורט. הנהגת המחלקה במחקר כוללת את התחומים המסורתיים של כימיה פיזית, אנליטית, אורגנית ואורגנית, והיא התפתחה במהירות והקימה כימיה סביבתית, ביולוגיה כימית, כימיה ביו-פיזיקלית, כימיה של חומרים רכים וקשים וננו-טכנולוגיה. המחלקה לכימיה מתגאה בסביבתה המדעית האינטראקטיבית, המגוונת והקולגיאלית. הדגש שלנו על שיתוף פעולה מחבר אותנו לעמיתים ברחבי הקמפוס, ברחבי הארץ וברחבי העולם. -

University of Wisconsin Parkside College of Natural and Health Sciences
קנושה, ארצות הברית

תוכנית ההוראה שמה דגש על הוראה איכותית, התנסות מעשית בטכנולוגיה חדישה ומעורבותם של סטודנטים לתואר ראשון במחקר. במחלקה יש סגל איכותי, שחלקם ידועים ארצית ובינלאומית. הפקולטה רואה עצמה דוגמה מצוינת למודל מורה-מלומד למוסד בעיקר לתואר ראשון. המחלקה מקיימת מתקני מחקר פעילים עם מכשור מודרני. בנוסף, קמפוס UW- פארקסייד, ערבת צ'יווקי, מסכת האריס, פן ריינג'ר מק, רנאק פולק וודס, מעיינות מאבן, וסנדרס פארק מספקים אזורי שטח ללימודי סביבה. -

University of Wisconsin Eau Claire College of Arts and Sciences
איו קלייר, ארצות הברית

תואר ראשון בגיאוגרפיה הטרנס-לאומית של אוניברסיטת ויסקונסין-או קלייר מיועד לאלה המעוניינים בהבדל תרבותי, צדק חברתי, מחקר שדה אתנוגרפי, עובדים בחו"ל, או למי שרוצה הכנה חזקה לתכניות לתארים מתקדמים בגיאוגרפיה אנושית / תרבותית או אנתרופולוגיה. -

University of Wisconsin-Madison College of Agricultural and Life Sciences
מדיסון, ארצות הברית

גנטיקה וגנומיקה היא תכנית רווקים לסטודנטים המבקשים להבין כיצד גנים מעצבים את החיים, החל מתפקידי תאים בסיסיים וכלה בדינמיקת אוכלוסייה, ועבור סטודנטים המתכוננים ליישם מושגים גנטיים וגנומיים בתחומים כמו רפואה, ביוטכנולוגיה, מחקר ביו-רפואי, חקלאות, עיתונות, ומדיניות ציבורית. -

University of Wisconsin Eau Claire
איו קלייר, ארצות הברית

המתמטיקה של אוניברסיטת ויסקונסין-או קלייר - סטטיסטיקה ותואר ראשון במתמטיקה יישומית היא בחירה מצוינת לסטודנטים המעוניינים ביישומים מדעיים או הנדסיים במתמטיקה; קריירה בתחום העסקים, התעשייה, הסטטיסטיקה או מדעי הנתונים; או עבודה בוגרת בתחומים כמו הנדסה, מחקר תפעולי, אופטימיזציה או סטטיסטיקה. -

Lawrence University
אפלטון, ארצות הברית

אחת המגמות הגדולות ביותר שלנו בלורנס, שיעורי הלימוד של תכנית הביולוגיה והמחקר השיתופי עם הסגל יעזרו לכם ללמוד וליישם את הכישרונות שלכם ליצירת ידע חדש. עבודה ניסיונית גוברת בתחכום ככל שאתה מגמיש את השרירים היצירתיים שלך ומסנתז מידע חדש עם תגליות קודמות. -
01 נוב 2021

פלימות ', ארצות הברית

בלייקלנד מכללה, ללמוד כימיה כימיה משמעות חיים. ברגע שאתה לצלול לתוך התכנית האינטראקטיבית שלנו, אתה מבין מהר מאוד שכאן, אתה אחד מסוגו - לא אחת מני רב. "אני מכיר כל אחד מהתלמידים שלי באופן אישי", אומר בריאן פרינק, Lakeland מכללת הכימיה פרופ 'ופיסיקה עטורות הפרסים של Lakeland המכללה. "אם אתה רוצה סוג כזה של תשומת לב, כך שתוכל להיות ... -

פלימות ', ארצות הברית

בהתחשב בטבע בשחור-לבן, האובייקטיבי ביותר שלה, מתמטיקה יכול להיראות כמו דיסציפלינה אקדמית יחסית לא אישי. בלייקלנד, לעומת זאת, אתה תגלה שמתמטיקה, כמו בכל נושא אחר, הוא לימד את עם מגע אישי. יש לנו מורים שבאמת להכיר אותך באופן אישי. אנחנו נהיה מסוגלים לפקח עליך כפי שאתה עובד בדרך שלך באמצעות התכנית, ממליצים לך להשתתף בפעילויות נוספות אם אנחנו חושבים שאתה לא חייתי את הפוטנציאל שלך, לתת לך עזרה נוספת אם אנחנו רואים שאתה נאבק ב א... -

מילווקי, ארצות הברית

כימיה, המחקר של מבנים ונכסים של עניין, ממלא תפקיד חשוב הן מדעים פיזיקליים וביולוגיים ומחזיק באותה עמדה קריטית בחברה המתקדמת שלנו מבחינה טכנולוגית. ... +

כימיה, המחקר של מבנים ונכסים של עניין, ממלא תפקיד חשוב הן מדעים פיזיקליים וביולוגיים ומחזיק באותה עמדה קריטית בחברה המתקדמת שלנו מבחינה טכנולוגית. -

מילווקי, ארצות הברית

בעלי תואר ראשון במתימטיקה ערוכים למקצוע ההוראה, עולם העסקים, או בוגר בית הספר.

בעלי תואר ראשון במתימטיקה ערוכים למקצוע ההוראה, עולם העסקים, או בוגר בית הספר. -