134 תואר ראשון תוכניות ב עיצוב אופנה 2024

תואר ראשון תוכניות ב עיצוב אופנה 2024Filter
    • Borås, שבדיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    למד לפתח קולקציות אופנה, לתפעל בדים וחומרים, ולהציע תלבושות וצילומים. בעוד ארבע שנים תוכל להמשיג את הקולקציה שלך, לעצב וליצור את הבגדים המרכיבים אותה, וליצור ולתקשר את מותג האופנה שלך.

    • Nice, צרפת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר BESIGN מציע לתלמידיו הזדמנות ייחודית להתבלט על ידי התמחות כבר בשנה השנייה שלהם בתכנית לתואר ראשון. התמחות זו תתבצע בשנה השלישית. לסטודנטים יש הזדמנות לטבול את עצמם בעולם של תגליות מרגשות עם שלוש אפשרויות התמחות מובחנות. בבית הספר BESIGN, החינוך לעיצוב נשאר מקיף, אבל לכל תלמיד יש הזדמנות לעצב את מסע הלמידה המותאם אישית שלו כדי להשיג את המטרות הייחודיות שלו.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס מכשיר מעצבי אופנה בעלי יכולות סגנוניות ויצירתיות בשילוב היכולת להגדיר מוצרים חדשניים, לפתח סיפורים ולהציב מוצר סופי בשוק. האוספים השונים וייצור אב טיפוס הם תחומי ההתמחות העיקריים הניתנים לסטודנטים לאורך שלוש שנות הלימוד. הקורס מציע שתי התמחויות: עיצוב אופנה, המיועד להכשרת אנשי מקצוע המסוגלים לתרגם את הקריירה האישית שלהם לאוסף של בגדים ואביזרים, ועיצוב נעליים ואביזרים - הנלמד אך ורק בשפה האיטלקית, המספק הכשרה ספציפית אודות טכניקות עיצוב וייצור אשר שוקלת את הייחודיות של המוצר.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    התואר הראשון בעיצוב אופנה ב- Accademia del Lusso מילאנו מעניק לסטודנטים מיומנויות עבודה ויכולת אסטרטגית לעצב אותם לאנשי מקצוע שיכולים לתכנן, לעצב, לפתח ולייצר קולקציות אופנה התואמות את דרישות השוק...

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    8 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- BFA בפיתוח מוצרי אופנה מקיף את תהליך פיתוח מוצרי האופנה הדורש הבנה וידע של הצרכן, השוק והמגמות, טקסטיל וחומרי גלם, תפיסת מוצרים ופיתוח קו, ומקור וייצור. בהשתתפות בקורסי העיצוב שלהם, התלמידים יישמו אסתטיקה עיצובית ברמה גבוהה לפיתוח מוצרים המתאימים למותג ולקוחות היעד שלהם. התלמידים ילמדו את כישורי הרישום והשרטוט ביד ואת המיומנויות הטכניות הדרושות להפקת רישומים טכניים מפורטים ומדויקים ודפוסים שטוחים באמצעות תוכנת מחשב סטנדרטית בתעשייה. בוגרי BFA יוכלו לעבוד בתפקידים שונים בצוות פיתוח מוצרים.

    • Dundee, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Deventer, הולנד
    • Enschede, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pontedera, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    לימודים להשגת התואר האקדמי ברמה הראשונה בעיצוב אופנה, תואר לימודי המקביל לתואר ראשון ותואם לסטנדרטים בינלאומיים באוניברסיטה. מעצב אופנה לפיתוח מיומנויות בתחומים, מתודולוגיות ותכנון.

    • Warsaw, פולין

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    היופי יציל את העולם! אם המילים הללו מהוות השראה וסימן עבורך, אתה במקום הנכון! אנו מזמינים אותך לקחת חלק בפרויקט ייחודי אשר יביא לפתרונות אקולוגיים וחברתיים לתעשיית ההלבשה. אצלנו תלמדו את כל שלבי העיצוב, ותצברו מיומנויות וכישורים הדרושים לפתיחת קריירה לא רק בעיצוב אלא גם בניהול אופנה או בניהול בלוגי אופנה – וכל זאת מתוך מחשבה על יופי!

    • Marbella, ספרד

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    למד עיצוב וייצור אופנה באנגלית ב- Marbella Design Academy בספרד שטופת השמש וקבל תואר ראשון בבריטניה בהצטיינות בעיצוב ופיתוח אופנה על ידי השותף שלנו בבריטניה, אוניברסיטת בדפורדשייר.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    הלמידה על ידי עושה הוא העיקרון בשורש של שלוש שנים קורסים ב Raffles Milano, חוויית אימון שמבנה את המוח, מספק בסיס טכני מוצק ו משחרר רצון להרחיב את אופקי החיים שלך.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    7 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Melbourne, אוסטרליה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית שלנו לעיצוב אופנה ותלבושות תוכלו לצפות לקריירה מלאת זוהר וסטייל. עקרונות העיצוב הם מרכזיים בקורס. תיצרו בגדים באמצעות תהליכי עיצוב יישומיים - החל מיצירת רעיונות ועד לוחות מצב רוח ולוחות סיפור המתייחסים לתקצירי עיצוב ותחזיות מגמה, בחירת טקסטיל ובניית בגדים מעשיים.

    • Arnhem, הולנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית