14 תואר ראשון תוכניות ב Data Engineering 2024

תואר ראשון תוכניות ב Data Engineering 2024Filter
    • Rovaniemi, פינלנד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית התואר בהנדסה תספק לך את הכישורים והידע לעבוד כמומחה למידת מכונה והנדסת נתונים. תחומי הדגש וההתמחות העיקריים בתכנית הם למידת מכונה והנדסת נתונים.

    • Hamburg, גרמניה
    • Potsdam, גרמניה
    • + 1 more

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    למד כיצד ליישם כלי ניתוח חדישים ב-Big Data על מנת להקל על החלטות ניהול קריטיות למשימה ולסיים את לימודיו באחד המגזרים המובילים של Industry 4.0. תכנית לימודים זו מכוונת במיוחד לסטודנטים סקרנים ובעלי יצירתיות לדמיין ושאיפה ללמוד ולפתח משהו חדש שמשפיע על העולם ומשנה את חייהם. תלמד כיצד לפתח פרויקטים יזמיים וחדשניים המשלבים ידע חדש על טכנולוגיות דיגיטליות ומנהל עסקים וניהול תוך מענה לאתגרים משבשים בתעשייה הארגונית.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מתלהבים ממדעי המחשב? BSBI גאה להציע את תוכנית BSc (Hons) למדעי המחשב ודיגיטציה כחלק מהפקולטה שלנו למדעי המחשב והאינפורמטיקה. תוכנית שלוש/ארבע שנים זו מושלמת לכל מי שיש לו רצון להמשיך בקריירה בתחום מדעי המחשב והדיגיטציה. זה יאפשר לסטודנטים לפתח את הידע המומחה הנדרש לקריירה מקצועית מוצלחת.

    • Gdańsk, פולין

    זמן מלא

    7 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    קבלת החלטות חשובות מבוססת תמיד על איסוף וניתוח כמויות אדירות של מידע. הנדסת נתונים מסייעת להשיג מטרה זו על ידי שילוב הניסיון והמומחיות של שני תחומים: טכנולוגיית מידע וניהול. תלמידי תחום לימוד זה ילמדו כיצד להתמודד עם כמויות גדולות של נתונים ממקורות שונים וכיצד לפרש אותם. כל זה מבוסס על תוכנות מחשב ואלגוריתמים, וידע במתמטיקה, סטטיסטיקה וכלכלה.

    • Riga, לטביה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    במשך עשרות שנים, מגזרי התקשורת והעברת הנתונים מדורגים בעקביות בין התעשיות הצומחות ביותר בעולם. תוכנית זו הותאמה כדי לתת מענה לביקוש ההסלמה למומחים מיומנים בתחום המתפתח באופן דינמי זה.

    • Heilbronn, גרמניה

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Stellenbosch, דרום אפריקה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסת נתונים מכילה את כל המשימות הנדרשות להפיכת נתונים לזמינים לניתוח, גילוי ידע ותהליכי קבלת החלטות. המשימה החשובה ביותר של מהנדס הנתונים היא לפתח ולתחזק את מערכות צנרת הנתונים של הארגון וליישם אלגוריתמים כדי להפוך נתונים לפורמט שמיש לניתוח. המשימות של מהנדס נתונים כוללות איסוף נתונים, אחסון נתונים, סנכרון נתונים, טרנספורמציה של נתונים, ניקוי נתונים, ניהול נתונים ופיתוח מודל נתונים.

    • Indianola, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Alfred, ארצות הברית

    בקמפוס

    Data Analytics צומח במהירות בתחומים שונים, כולל שירותי בריאות, כספים, שיווק, מדעי המחשב, מחקר ביו -רפואי ועוד.

    • Greensburg, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה נהנה מהחיפוש אחר טרנדים ומהשימוש בדוגמאות לפתרון חידות? Data Science הוא תחום דינאמי מרגש, צומח, הפועל לפתרון בעיות חברתיות ותאגידיות.

    • Ripon, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    מדעי המחשב והנתונים משלבים מיומנויות טכניות עם האומנויות החופשיות כדי לחדד כישורי פתרון בעיות שיכולים לשמש במגוון רחב של הגדרות.

    • Liupanshui, הרפובליקה העממית של סין

    בקמפוס

    מדעי נתונים ומגמות טכנולוגיות ביג דאטה מטפחים פיתוח מקיף של מוסר, אינטליגנציה, פיזיקה ויופי, שולטים בידע בסיסי במתמטיקה ובמדעי הטבע, ותיאוריות בסיסיות, ידע בסיסי, מיומנויות בסיסיות ושיטות בסיסיות של מדעי הנתונים וטכנולוגיית ביג דאטה, כולל ביג יישומי נתונים ידע בסיסי במתמטיקה, סטטיסטיקה, מחשבים ונושאים אחרים, מידול נתונים, ניתוח ועיבוד יעיל, הסקה סטטיסטית, הבנת טכנולוגיית הביג דאטה בתחומי היישום של מדעי הטבע ומדעי החברה, יכולת מקצועית חזקה ויכולת טובה בשפה זרה, יכול להיות מוסמך לניתוח נתונים וליישום אלגוריתם כרייה ולפיתוח מערכות נתונים גדולים אנשי מקצוע בכירים שמכוונים ליישומים.

    • Kielce, פולין

    בקמפוס

    אנגלית

    הנדסת הנתונים העיקרית תאפשר לתלמידים להשיג ידע ויכולות בתחום הטכנולוגי המתפתח בצורה דינמית ביותר, כלומר ניתוח נתונים גדולים (Big Data, Data Mining) והתחומים הקשורים לבינה מלאכותית ולמידת מכונה.

    • Belgrade, סרביה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנה שלנו תוכנה הנדסת נתונים התוכנית מותאמת בדיוק לחנך אנשים צעירים עבור תפקידים מקצועיים אלה. בתחילה, בדקנו מאות תיאורים עבודה הן במדינה שלנו ברחבי העולם וגילה מגמות מתפתחות בשוק העבודה.