6 תואר ראשון תוכניות ב ICT 2024

תואר ראשון תוכניות ב ICT 2024Filter
    • A Coruña, ספרד
    • Vigo, ספרד

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    ברוכים הבאים לתואר בהנדסה עסקית: התואר היחיד במערכת האוניברסיטאות הספרדית המשלב הנדסה, טכנולוגיית מידע ICT, ניהול עסקי ופיתוח בר קיימא.

    • Stockholm, שבדיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    החברה של ימינו תלויה מאוד בטכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT). תכנית זו נועדה לענות על דרישות החברה לפתרונות ICT ולהכין דור של מומחים מיומנים מאוד בתחום. ההתפתחויות בתחום זה יוצרות עבורך הזדמנויות לנצל את הידע שנצבר בתכנית לקריירה בינלאומית או להמשך לימודי תואר שני.

    • Sint-Katelijne-Waver, בלגיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה אדם סקרן שחושב באלקטרוניקה ונהנה מפרק מכשירים אלקטרוניים כדי לגלות איך הם עובדים? מנהל האלקטרוניקה יטבול אתכם במגוון פרויקטים ועבודות מעבדה. או מצד שני, האם אתה מחשבה יצירתית יותר שמעוניינת להתמודד עם בעיות מאתגרות במערכות ICT? במנהל התקשוב שלנו תקדישו את השנה הראשונה לבניית בסיס איתן - למידה על שפות תכנות ותצורה, התקנה וניהול של מחשבים.

    • Km 22, מצרים

    אנגלית

    ההתקדמות בטכנולוגיית המידע מעצבת מחדש את העולם כפי שאנו מכירים אותו. בין אם זה בתחום התחבורה, הבידור, החינוך, הרפואה או הטלקומוניקציה, כמעט ואין תחום שלא הושפע ישירות מההתקדמות שנעשתה בתחום ה- IT. בית הספר לטכנולוגיית מידע מציע תוכנית שתוכננה במטרה להעניק לתלמידיה השכלה המייחדת אותם.

    • Sydney, אוסטרליה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ה- IT המחודש שלנו נותן לך את הגמישות להשלים ליבה עצמאית יחד עם התמחות מעמיקה לבחירתך.

    • Sydney, אוסטרליה

    בקמפוס

    אנגלית

    הדו"ח האחרון של Deloitte Access Economics עבור חברת המחשבים האוסטרלית, הדופק הדיגיטלי של אוסטרליה (2017) מדגיש את הצורך המשמעותי של עסקים במגוון מגוון של מגזרים המיומנים במיומנויות טכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT).