8 תואר ראשון תוכניות ב Process Engineering 2024

תואר ראשון תוכניות ב Process Engineering 2024Filter
    • Ostrava, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Academic City, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית ההנדסה הכימית שלנו שמה לה למטרה לספק לסטודנטים הבנה מושכלת של יסודות ההנדסה הכימית בכדי לאפשר להם להתקדם למעמד של מהנדס Chartered. בנוסף להתבססות במדע, מתמטיקה והנדסה, התלמידים שלנו רוכשים מיומנויות מעשיות המבוקשות מאוד על ידי התעשייה.

    • Muscat, עומאן

    זמן מלא

    7 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר הראשון בהנדסה בהנדסת תהליכים ב-GUtech מותאם לדרישות של סולטנות עומאן והאזור הרחב יותר, אך הוא נשען על מומחיות חדישה שנצברה ב-RWTH Aachen, גרמניה, אוניברסיטת GUtech המסונפת.

    • Angola, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מחלקת McKetta הכימית והנדסת Bioprocess נועדה לספק על ידיים, חוויית למידה קפדני מעשית שהניבה זכייה בפרס לאומי, חיפש אחרי בוגרים באופן עקבי.

    • Guiyang, הרפובליקה העממית של סין

    בקמפוס

    מגמה זו היא מגמה בינתחומית של הנדסת מכונות, הנדסת כימיה, הנדסת בקרה ודיסציפלינות אחרות. התלמידים שהוכשרו הם בעלי ידע מקיף בטכנולוגיית תהליכים, ציוד תהליכים, בקרת תהליכים וידע רב תחומי אחר, וניתן להשתמש בהם בתעשיות תהליכיות (כימיות תעשייה, אנרגיה, תעשייה קלה, הגנת סביבה, אנשי הנדסה שימושיים וטכניים העוסקים במחקר, תכנון, ייצור של ציוד תהליכי ומערכות בקרה, מחקר ופיתוח משני, וניהול טכני של ציוד תהליכי ומערכות בקרה בתחומי הרפואה, מזון, ביולוגיה, מטלורגיה, טבק וכו ').

    • Zürich, שווייץ

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    הבסיס לתהליכים שולטים באמת הוא יצירת שקיפות לגבי המצב הנוכחי של התהליכים בחברות ובמוסדות ציבוריים. יש לתעד אילו תהליכים ברמה גבוהה יותר קיימים ולאילו מוצרים ושירותים התהליכים הללו ניתנים. בנוסף, בהירות לגבי התהליכים בפירוט, למשל לגבי ענפי התהליך והיחידות הארגוניות המעורבות. יתר על כן, נתוני מפתח נאספים על מנת להיות מסוגלים להעריך את ביצועי התהליכים, כגון זמני עיבוד תהליכים, זמני תפוקה ועלויות. שקיפות התהליכים שתיצור מתייחסת להיבטים הבאים: הערכת נוף התהליך מנקודת מבט אסטרטגית (למשל בהתבסס על התייחסות לתיק המוצר / השירות) הערכת נוף התהליך מנקודת מבט של ארגון התהליך הערכת התהליך נוף עם דמויות מפתח

    • Bulawayo, זימבבואה

    אנגלית, אווסטן

    התוכנית לתפעול ותחזוקה של BIng היא תכנית לימודים בת ארבע שנים המוצעת למי שרוצה לרכוש ידע בתחום ממוקד של הנדסה כימית ומכנית כדי להמשיך בקריירה בתעשייה או להמשיך בלימודי תואר שני. התואר מוענק לאחר סיום מוצלח של 132 שעות אשראי של עבודות לתואר ראשון המופיעות בתכנית הלימודים שלהלן כולל התמחות בתעשייה חובה ופרויקט Capstone.

    • Raleigh, ארצות הברית

    אנגלית

    גם בעולם הדיגיטלי ביותר הזה, תעשיית הנייר ממשיכה לשגשג ומהנדסים המתמחים בתחום מבוקשים מאוד. תוכנית ABET * המוכרת לנושאי מדע והנדסה משלבת אלמנטים של הנדסה כימית, מדעי הסביבה וניהול עסקי כדי להמיר עצים למוצרים יומיומיים החל מחומרי משלוח ואריזות לחפצים ביתיים וציוד רפואי.