3 תואר ראשון תוכניות ב Goodwell, ארצות הברית for 2024

תואר ראשון תוכניות ב Goodwell, ארצות הברית for 2024Filter
    • Goodwell, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים בביולוגיה מכירה את התלמידים עם המבנים הביולוגיים הבסיסיים, התהליכים, הפונקציות ויחסי הגומלין; הערכה של הסביבה של כדור הארץ; והפילוסופיה המהותית למדעי החיים. הלימודים נועדו לאפשר לסטודנטים: לענות על הדרישות של סטודנטים לתואר ראשון המתמחים בביולוגיה כדי שהם יוכלו לעסוק בתחום זה באופן מקצועי לאחר סיום הלימודים או שיתחילו בתכנית של עבודות בוגרים; לספק קטין לסטודנטים המתמחים בתחומים אחרים; לספק רקע דינמי במדעי החיים לתלמידים המתכננים ללמד ברמה היסודית או המשנית; להציע קורסים פרה-מקצועיים שנקבעו לסטודנטים המתכננים להיכנס לתחומי הרפואה, הסיעוד, הרפואה הווטרינרית, רפואת השיניים, האופטומטריה, הייעור, הטכנולוגיה הרפואית ותחומי מדע אחרים.

    • Goodwell, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    אגרונומיה היא ענף החקלאות העוסק בחקר צמחים, קרקעות וסביבה. האגרונומים פועלים לפיתוח שיטות להגדלת ייצור גידולי המזון והסיבים ולניהול ושמירה נכונה של האדמה. האגרונומים עוסקים במחקר במערכות גידול צמחים, עבודות אדמה וגידול, הדברת עשבים שוטים, ניהול מרעה ושטחים, פוריות קרקע, שימוש וניהול של פסולת בעלי חיים, דלקים ביולוגיים, השקיה, ואזורים רבים אחרים. האתגר של אגרונום הוא להשתמש במדע כדי לפתח ולקיים את אספקת המזון תוך שמירה על משאבי הטבע והגנה על הסביבה. כמגזר אגרונומיה תוכלו להיטמע במגוון רחב של קורסים ונושאים, כולל בוטניקה, כימיה, גנטיקה, ביולוגיה של תאים, פיזיולוגיה של צמחים, מדעי המחשב, כלכלה חקלאית, אנטומולוגיה (חקר החרקים), פתולוגיית צמחים (המחקר של מחלות צמחים), ושימור משאבי טבע. תלמד הכל על המדע שמאחורי החקלאות וכיצד לשלוט בצורה הטובה ביותר בעשבים שוטים, מזיקים בחרקים ומחלות צמחים.

    • Goodwell, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    מתמטיקה היא שיטה לחיפוש דפוסים במידע ולתקשורת על טיבם של אותם דפוסים. אם אתה רוצה לפתור חידות מספריות או גיאומטריות וגם רוצה לקבל תשלום על כך, אז התמחות במתמטיקה יכולה להיות בחירה טובה עבורך.