Keystone logo

6 תואר ראשון תוכניות ב לימודי סכסוכים ושלום 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון
  • מדעי החברה
  • מדעי המדינה
  • לימודי סכסוכים ושלום
תחומי לימוד
  • מדעי החברה (6)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר ראשון תוכניות ב לימודי סכסוכים ושלום

    תואר ראשון (BA) הוא בעל תואר ראשון המוצע על ידי אוניברסיטאות ברחבי העולם. להרוויח תואר ראשון פותח דלתות להזדמנויות הן בקריירה ולהרוויח תואר מתקדם. תכנית התואר ראשון בדרך כלל לוקחת ארבע שנים כדי להשלים, והנושא משתנה בין מספר רב של תחומים באמנויות ובמדעים.

    מהו תואר ראשון בשלום וחקר סכסוכים? תואר זה מצייד את תלמידים בהבנה של איך קונפליקטים להתעורר וכיצד לפתור אותן הטוב ביותר. אוניברסיטאות מסוימות להתמקד בסכסוך הבין-אישי ואחרים מודאגים יותר עם מלחמות בינלאומיות. רוב התוכניות הן שילוב של שניהם. תלמידים לומדים את ההיסטוריה של מלחמות וסכסוכים ופתרונות האפשריים. תאוריות של שלום וצדק נחקרות. אחד יכול לצפות כדי ללמוד על מדע, פילוסופיה, ותורת תקשורת ביחס לפתרון מהומה בין-אישי והבינה-לאומית.

    היתרונות של להרוויח תואר ראשון בשלום וחקר סכסוכים הם המוספים שמחלחלים לחייהם האישיים ומקצועיים של בוגרים. לעתים קרובות יש להם את הידע כיצד לפתור בעיות בהגדרות בין-אישיות וארגוניות שונות, אשר עשוי לסייע בעת חיפוש עבודה.

    הוצאות ושכר טרחה של להירשם באוניברסיטה שמציעה תואר ראשון בלימודי שלום וקונפליקט משתנים בהתאם נרחבת בבית הספר של נוכחות. תואר זה מוצע ברחבי העולם, ואף עלול להיות מוצע באינטרנט; לכן, אין שכר לימוד שנקבע.

    רוב הבוגרים למצוא עבודה בארגונים ממשלתיים או לא-ממשלתיים. כמה לקחת מוקד בינלאומי, כגון עבודה עם מטרות רווח על מנת להקל על עוני באזור מוכה מלחמה. אחרים עשויים לעבוד עם ממשלות כדי לספק פתרונות לאלה שנאבקים כדי לגמור את החודש. אפשרויות קריירה כוללות יותר ארגון קהילה, סנגור ציבורי, יחסי ציבור, או ייעוץ רוחני.

    אם אתה מעוניין להרוויח התואר הראשון שלך בשלום וחקר סכסוכים, אתה צריך להמשיך לחקור את התוכניות הספציפיות המוצעות על ידי אוניברסיטאות בעולם. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.