Keystone logo

4 תואר ראשון תוכניות ב ניהול מלונות בינלאומי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון
  • תיירות ואירוח
  • ניהול בתי מלון
  • ניהול מלונות בינלאומי
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (4)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר ראשון תוכניות ב ניהול מלונות בינלאומי

תואר ראשון (BA) הוא תעודה על-תיכונית שלוקחת בדרך כלל ארבע שנים כדי להשלים. תוכניות רבות כוללות שילוב של השכלה כללית ושיעורים הקשורים לקריירה כדי להכין את התלמידים לחיים לאחר סיום לימודים.

מהו תואר ראשון בניהול מלונות בינלאומי? תכנית זו מיועדת לאנשים המעוניינים בתעשיית האירוח ורוצים לעבוד בסביבה גלובלית. מטרתה של תכנית הלימודים היא להכין את התלמידים להיות מנהלים מבצעיים על ידי ניהול הוראה וטכניקות המובילים בקבוצה. תוכניות להשתנות, אבל שיעורים המוצעים עשויים לכלול משאבים אנוש, שיווק, ניהול, ותרבות מקצועית. רב מציעים גם את ההזדמנות כדי לקבל התנסות בטכניקות קולינריות ייצור, נשפים, ואזורים אחרים במלון.

סטודנטים שיפעלו לטובת תואר ניהול מלונאות בינלאומית מיותר הזדמנויות עבודה ופוטנציאל השתכרות גבוהה יותר.הם לומדים כישורי מנהיגות ותקשורת שידריכו אותם לאורך כל חיים, והם נחשפים לתרבויות רבות ושונות. רבות מהתוכניות פיתחו שותפויות עם בתי מלון באזור על מנת להציע התמחויות ולשפר את סיכויי ההשמה.

שכר הלימוד ודמים הקשורים תואר ראשון בניהול מלונאות בינלאומי משתנים תלוי איפה אתה לומד בבית ספר וכמה זמן התכנית היא. מומלץ מחקר ותלמידים להשוות מספר המוסדות ולאחר מכן לפנות אליהם ישירות כדי לברר מה הדרישות הכספיות תהיה.

יש אנשים שסיימו את הלימודים עם תואר בניהול מלונאות בינלאומי הזדמנויות קריירה רבות זמינות. פתחים בינלאומיים בתעשיית האירוח ומלונות רבים, ומעסיקים עשויים לכלול רשתות בתי מלון, אתרי נופש יוקרתיים, מתקני ספא, סוכנויות אירוע, וחברות שירות לקוחות.דרושים עלולים ליפול לתחומי משאבים אנוש, שיווק, ניהול הכנסות, ניהול מלון כללי, שליטה, או משתה ניהול. תלמידים מסוימים עשויים גם לבחור להמשיך לתואר שני כדי להעפיל לעמדות גבוהות אף יותר.

אם אתם מעוניינים בעבודה ברחבי העולם, אתה יכול להתחיל לחקור בתי ספר כרגע. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.