Keystone logo

45 תואר ראשון תוכניות ב ניהול משאבי אנוש 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון
  • לימודי מינהל
  • משאבי אנוש
  • ניהול משאבי אנוש
תחומי לימוד
  • לימודי מינהל (45)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר ראשון תוכניות ב ניהול משאבי אנוש

    תואר ראשון באמנויות הוא תואר ראשון. זה לעתים קרובות הראשון ברמת המכללה אנשים ברמה להרוויח, אבל כמה תלמידים עשויים לקבל תואר ראשון הראשון. רוב תוכניות BA שלוש עד חמש שנים.

    מהו תואר ראשון בניהול משאבי אנוש? ניהול משאבי אנוש הוא המחקר של ניהול אנשים בהקשר עסקי. התלמידים יכולים להיות מוצגים לתאוריות מודרניות לניהול משאבי אנוש כדי לתת להם בסיס לחשיבה יצירתית שהם יכולים להשתמש בהם לפתרון בעיות. חוקרים צפויים להשלים קורסים מסוימים, כגון ארגונים וניהול, אנשים resourcing, תגמול עובדים, מגוון עסקים, וניהול יחסי העבודה.

    תחום לימוד זה מסייע למשתתפים לבנות את כישורי הבינאישיים, התקשורת והמנהיגות שלהם. יכולות אלה הן חלק אינטגרלי של קריירות רבות, כלומר בוגרי יכול להיות מועמדים תחרותיים אשר יוכלו לקבל משכורות גבוהות יותר מאחרים עם רקע חינוכי שונה.

    כמה עולה תואר ראשון בניהול משאבי אנוש? אין מחיר מוגדר, ולכן המבקשים עשויים לרצות להגיע לאוניברסיטאות שונות כדי לקבל הערכה לפני התחייבות לתוכנית.

    בגלל ניהול משאבי אנוש הוא חלק חיוני של צמיחה של הארגון, בוגרי חינוך זה עשוי להיות מגוון הזדמנויות זמין להם. למרות שחינוך זה מתמקד במשאבי אנוש, התלמידים אינם מוגבלים למשרות במחלקות משאבי אנוש. לדוגמה, כמה בוגרי תואר זה עברו להיות חוקרים תעסוקה ויזמים. אחרים לקחו נתיב מסורתי יותר לתפקידים, כולל מומחה גיוס, מנהל משאבי אנוש ויועצת הדרכה לעובדים.

    ייתכן שתוכל למצוא תואר ראשון בניהול משאבי אנוש תוכנית באוניברסיטאות ברחבי העולם. בתי ספר מסוימים מציעים תוכניות מקוונות, אשר מאפשר לכל אחד להשתתף זה למידה. כדי לבקש או לקבל מידע נוסף, חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס להוביל.