Keystone logo

14 תואר ראשון תוכניות ב מדעי כדור הארץ 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון
  • BSc
  • תואר ראשון
  • תואר ראשון במינהל עסקים BBA
  • מדעי הטבע
  • מדעי כדור הארץ
  • מדעי כדור הארץ
תחומי לימוד
  • מדעי הטבע (14)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר ראשון תוכניות ב מדעי כדור הארץ

    אנשים רבים בוחרים לחקור ראשון בGeoscience. תואר זה כולל אימונים קפדניים בגיאולוגיה מהמבנה וההיסטוריה של כדור הארץ, באמצעות מינרלים וסלעים, לאסונות טבע והסביבה.

    מהו תואר ראשון בGeoscience? התמקדותה של מידה זו היא לתלמידים שמתכננים להמשיך בקריירה בגיאולוגיה משאבים ואיכות הסביבה. מטרות עיקריות כוללות לימוד היסודות של גיאולוגיה, הנדסה, גיאופיסיקה, הידרולוגיה ומדעי הסביבה. תכנית זו מדגישה מבוסס גיאולוגיה פתרון בעיות שיטות, טכניקות אנליטיות תיאורטיות ומיומנויות. הוא מכין אנשים להפוך לגיאולוגים מקצועיים מורשים, יועצים פרטיים בתעשיות משאב, או להמשיך את הלימודים לתואר השני שלהם באדמה או מדעי סביבה. זה לעומק תכנית מאפשרת לתלמידים לשפר את החוויות שלהם בתחום geoscience על ידי עבודה ברחבי העולם עם אנשי מקצוע, מדריכים ועמיתים.

    תוכניות ומחקרים אלו אינם מועילות למי שרוצה להתקדם בקריירה שלהם וללמוד ברמה גבוהה יותר של חינוך. הקורסים עשויים להשתנות, אך בעיקר על מרכז מבנית גיאולוגיה, הידרוגיאולוגיה, פטרולוגיה וגיאוכימיה. קורסים כוללים פיסיקה, מערכות מידע גיאוגרפיות, אקולוגיה, ביולוגיה אבולוציונית, כימיה ומתמטיקה.

    יש מוסדות ברחבי העולם ובכל הארץ עלויות שונות לקורסים שלהם. כל מי שמעוניין להרוויח את התואר שלהם צריך ליצור קשר עם מכללות מסוימות על עמלות כמובן, עלויות רישום ועל מנת להבטיח כי התכנית עונה על המטרות שלהם.

    בוגרי Geoscience יש ביקוש גבוה ויש סיכויי קריירה מצוינים. אזור אחד כזה הוא בחקר מינרלים וכרייה. בוגר יכול לעבוד גם במשאבי אנרגיה בתעשיות הפחם והנפט. בנוסף, הם יכולים לעבוד כיועצים סביבתיים בארגונים מדעיים, גופים ממשלתיים, מוסדות אקדמיים ובמוזיאונים.geoscientists רב לחפש ולחקור משאבים טבעיים, כגון נפט, מי תהום, מתכות ומינרלים. אחרים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מדעני סביבה כדי לשמר ולנקות את הסביבה.

    אנשים המעוניינים צריכים לנקוט בצעדים ההכרחיים להשגת התואר שלהם בפעילות גופנית. מסד נתונים הנרחב שלנו הוא נקודת מוצא אידיאלית לסטודנטים להתחיל לחקור את הבחירות שלהם, שניהם מבחינה גיאוגרפית וחינוכי. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.