Keystone logo

84 תואר ראשון תוכניות ב מדע בעלי החיים 2024

מסננים

מסננים

  • תואר ראשון
  • BSc
  • תואר ראשון
  • תואר ראשון במינהל עסקים BBA
  • מדעי החיים
  • מדע בעלי החיים
תחומי לימוד
  • מדעי החיים (84)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר ראשון תוכניות ב מדע בעלי החיים

רוב תוכניות תואר ראשון לקחת לפחות שלוש שנים כדי להשלים עשוי לקחת עד שמונה שנים עם נוכחות במשרה חלקית. כמה מסלולי הרווקים מציעים לסטודנטים הזדמנות להרוויח תארים אחרים במקביל, למרות תוכניות אלה נוטים להיות מוגבל הכניסה יכול להיות תחרותי מאוד.

מהו תואר ראשון במדעי בעלי חיים? בהתאם לתוכנית, סוג תואר זה עשוי לאפשר לחוקרים למקד את מאמציהם על בעל החיים שלהם של בחירה או עשוי להיות regimented מאוד. רוב התלמידים במשמעת זו לוקחים מספר רמות של ביולוגיה, כימיה וגנטיקה, למרות שתוכניות רבות כוללות גם את המדעים הסביבתיים והפיזיקליים. לומדים בדרך כלל להכיר את ניהול חקלאות וניהול בעלי חיים באמצעות הידיים על קורסים כי לעתים קרובות כרוך בעבודה עם חיות חיות. בנוסף לשיטות עסקיות חקלאיות, התלמידים מאומנים בדרך כלל בתזונה בבעלי חיים ובמחקר חקלאי.

תואר ראשון במדעי בעלי חיים תוכניות לעתים קרובות לייצר תלמידים שהם הוגים שיטתית, כמו גם מסוגל מבחינה אתית ניהול עסקים חקלאיים ושמירה על בריאות בעלי חיים. מיומנויות אלה מכינות את התלמידים לקראת נתיב ההשכלה המתקדמת יותר ויכולים לספק כניסה לכמה קריירה.

פקטורינג בעלויות המכללה צריך להיעשות תוך מינוף הוצאות מחיה צפויות, כמו שניהם יכולים להשפיע על ההצלחה של התלמיד ונוחות. צור קשר עם בתי הספר הפוטנציאליים לקבלת מידע שכר הלימוד וכן כדי ללמוד עוד על כל סיוע כספי תוכניות שעשויות להיות זמינות.

מאת חקלאים למעבדות החברה, אלה בוגרי תואר ראשון במדעי בעלי חיים הם לעתים קרובות מוסמך לעבוד במגוון רחב של סביבות. בין אם המחקר נעשה כמדען חקלאי, עובד בתוך רפואה וטרינרית, או דוגל לשמירה על הסביבה, התלמידים יכולים להשתמש בכישורים הטכניים שנרכשו מחינוך שלהם השפעה רבה. מנהלי בעלי חיים, בעלי חיים מדענים, מנהלי ייצור, מומחי מכירות בעלי חיים, ו אנליסטים גזע הם חלק של כותרות עבודה רבים זמינים לבוגרים מסוג זה סוג.

כמו רוב המדעים מבוססי מעלות, תואר ראשון במדעי בעלי חיים הוא זמין לעתים רחוקות עבור נוכחות מרחוק, אם כי כמה תוכניות עשוי לאפשר לתלמידים להשלים את הקורסים מבוססי הקורסים שלהם באינטרנט. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.