Keystone logo

23 BSc תוכניות ב לימודי מזון ומשקאות 2024

מסננים

מסננים

  • BSc
  • לימודי מזון ומשקאות
תחומי לימוד
  • לימודי מזון ומשקאות (23)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    BSc תוכניות ב לימודי מזון ומשקאות

    בוגר במדעים, או BSc, הוא בעל תואר ראשון המוצעים במכללות ואוניברסיטאות ברחבי העולם. בדרך כלל, תחום הלימוד יתבסס בתחומים טכנולוגיים או מדעיים, וזה ייקח בערך ארבע שנים כדי להשלים בהצלחה.

    מהו BSc במדעי מזון ומשקאות? במילים פשוטות, המחקר של מזון ומשקאות מתייחס המחקר של תעשיית שירותי מזון. זה ייגע בדרך כלל על הכנת מזון, שירות לקוחות וניהול של הגופים השונים המעורבים בתהליך זה, כמו מסעדות, בארים, בתי מלון ועוד. סטודנטים בדרך כלל יכול להתמקד בשנותיהם מאוחר יותר של מחקר על ההיבט שמעניין אותם ביותר, אבל הניהול הוא בדרך כלל חלק גדול של התוכנית.

    השיג תואר בלימודי מזון ומשקאות הוא דרך חכמה כדי להתקדם בענף. ישנם מספר עצום של משרות פנויות בתחום האירוח אך רבים של אנשים שעובדים בהם אינם בעלי השכלה גבוהה.בנוסף, כישורי ניהול, כגון תקשורת, הם אלו אשר חלים לתעשיות אחרות, כמו גם בחיי היומיום.

    העלות מקבל תואר BSc תשתנה, תלוי במוסד הנבחר. חשוב לשקול את העלות מול התועלת של כל תוכניות נשקלות. תוכנית מקוונת היא דרך טובה לעזור להפחית עלויות.

    זהו תואר צדדי להפליא, הרבה מעבר המעסיקים הפוטנציאליים הברורים של מסעדות וברות. כל חברות המציעות אוכל ושירות משקה עשויות להעסיק סטודנטים עם תואר ראשון בלימודי מזון ומשקאות כוללים ספינות שייט, חברות תעופה, בתי מנוחה, קייטרינג, יקבים, ספא ועוד. חברות ייעוץ המתמחות בתחום זה יכול להיות גם הזדמנויות זמינות לבוגרים.

    למרות השגת תואר בלימודי מזון ומשקאות תיקח זמן ומסירות, זה יכול להיות שווה את זה כפי שהוא מכניס אותך לפני התחרות.לקבלת מידע נוסף, לחפש התכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.