Keystone logo

8 BSc תוכניות ב ניהול בר-קיימא 2024

מסננים

מסננים

  • BSc
  • לימודים קיימות
  • לימודי כלכלה בת-קיימא
  • ניהול בר-קיימא
תחומי לימוד
  • לימודים קיימות (8)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    BSc תוכניות ב ניהול בר-קיימא

    תואר ראשון במדעים הוא תוכנית לתואר ראשון, כי בדרך כלל לוקח שלוש עד חמש שנים כדי להשלים. תוכניות BSc נוטים להתמקד בכישורים או בעבודות ספציפיות ויכולים לדרוש יותר זיכויים כדי להשלים תואר ראשון באמנויות.

    מהו BSc בקיימות סביבתית? סוג זה של התוכנית הוא לעתים קרובות interdisciplinary, מיזוג קורסים במדעי הסביבה, הכלכלה, והמשפט. היא מכינה את התלמידים להבין ולנהל את ההשפעות הסביבתיות של תעשיות שונות, כגון חקלאות, עסקים וייצור. התלמידים יכולים לבחור ריכוזים או קורסים בחירה בתחום עניין כמו שינוי אקלים או תכנון עירוני. תוכניות רבות מציעות הזדמנויות למחקר המכינות סטודנטים ללימודים מתקדמים.

    בוגרים עם BSc ב קיימות סביבתית בדרך כלל יודעים איך להציג בעיות מזוויות רבות בעת פיתוח פתרונות. הם יכולים לפרש וליישם נתונים מדעיים וכלכליים ויכולים לעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע בתחומים שונים.

    העלות של תוכנית BSc משתנה בהתאם לבית הספר, העיקרי רדוף, ואת אורך התוכנית. תלמידים פוטנציאליים צריכים תמיד לבקר באתר של בית ספר או לפנות ישירות לבית הספר כדי להבטיח שהתכנית תעמוד בצרכיהם.

    A BSc בקיימות סביבתית יכול להוביל לעבודה כמו רכז קיימא של החברה או בקמפוס או כיועץ קיימות. מי שמעדיף להתמקד הנדסי עשוי למצוא קריירה כמו מהנדס סביבתי או מהנדס משאבי מים. אלה המעדיפים עבודה חיצונית עשויים ליהנות קריירות מדענים סביבתיים או אדריכלי נוף. עם המשך לימודים לתואר שני, ניתן יהיה לעבוד כעורך דין בתחום איכות הסביבה.

    סטודנטים יכולים להמשיך BSc ב קיימות סביבתית במכללות ובאוניברסיטאות ברחבי העולם. אלה המבקשים גמישות עשויים למצוא תוכניות מקוונות כדי לעמוד ביעדים האקדמיים שלהם. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.