Keystone logo

17 BSc תוכניות ב ניהול משאבי אנוש 2024

מסננים

מסננים

  • BSc
  • לימודי מינהל
  • משאבי אנוש
  • ניהול משאבי אנוש
תחומי לימוד
  • לימודי מינהל (17)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

BSc תוכניות ב ניהול משאבי אנוש

אם אתה מעוניין בתחום מדעי התמקד של המחקר, אז תואר ראשון במדעים עשוי להיות בחירה טובה של התואר בשבילך. בדרך כלל לוקח בערך ארבע שנים כדי להשלים, BSc יכול להיות תואר צדדי המוצע על ידי בתי ספר שונים.

מהו BSc בניהול משאבי אנוש? תואר בניהול משאבי אנוש בדרך כלל כרוך בתוכנית של קורסים מרוכז סביב העסק. לא רק תוכנית זו יכולה ללמד אותך על ניהול משאבי אנוש, אבל זה צריך גם לתת לך רקע רבים של היבטים בסיסיים של העסק. זה יכול לכלול לימוד חשבונאות, שיווק, וכספים. ניתן גם ללמוד על אתיקה, מנהיגות וארגון.

לקחת קורסים להשכלה גבוהה כדי להרוויח את התואר הראשון יכול לתת לך מיומנויות ללכת מעבר רק מה שאתה צריך עבור הקריירה שלך. ניתן ליישם מיומנויות אתיות בחיי היומיום שלך כדי לעזור לך לעבוד טוב יותר עם אחרים. ידע שיווקי יכול לעזור לך לזהות טכניקות פרסום, כך שתוכל לבצע החלטות רכישה אישי טוב, מיומנויות חשבונאיות ניתן להשתמש לטיפול בכסף האישי שלך.

מחירי הלימודים לתואר ראשון הם מגוונים. כאשר מנסים להבין כמה להרוויח את BSc יכול לעלות, זה עשוי לעזור לשקול את מחירי שכר הלימוד של בתי הספר אתה מעוניין ביותר להשתתף.

בעל תואר בניהול משאבי אנוש יכול לעזור לך לקבל שכר עבור מגוון רחב של מקומות עבודה. סביר להניח שאתה מסתכל על משאבי אנוש עבור העסק או החברה. זה יכול להיות כמנהל רשומות או עוזר עוזר לעזור עם עובדים חדשים. אתה יכול גם לעבוד בתור מאמן בהנחיית עובדים חדשים. לא משנה מה המיקום שאתה לוקח, אתה כנראה יהיה לעבוד עם עובדים אחרים כדי לעזור לוודא דברים לפעול בצורה חלקה.

בהתחשב אפשרויות קורסים מקוונים, כמו גם רישום מסורתי יכול לעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור אורח החיים שלך. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.