Keystone logo

2 BSc תוכניות ב ניהול ספורט בינלאומי 2024

מסננים

מסננים

  • BSc
  • לימודי ספורט ופעילות גופנית
  • עסקי ספורט
  • ניהול ספורט בינלאומי
תחומי לימוד
  • לימודי ספורט ופעילות גופנית (2)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    BSc תוכניות ב ניהול ספורט בינלאומי

    הבוגר במדעים, או תואר ראשון, הוא הישג אקדמי שנצברו על ידי מי שיסיים בהצלחה את קורסים שנקבעו מראש קפדניים במה הוא בדרך כלל שדה המבוסס על מדע. חלק לרדוף התואר הראשון להרחיב את סיכויי קריירה; אחרים עושים זאת כתנאי מוקדם לסופו של דבר רודף תואר שני.

    רק מה הוא תואר ראשון בניהול הספורט הבינלאומי? מיועד לאלה שמחפשים להקים קריירה מספקת ורווחית בספורט העולמי ובשווקים עסקיים, הבוגר במדעים בניהול הספורט הבינלאומי יכול בדרך כלל להיות מאובטח בתוך ארבע שנים. בעוד משתתפים צריכים לצפות רמה מסוימת של וריאציה בין תוכניות, רוב ההתמקדות בתחומים כמו מדיניות ספורט, היסטוריה וניהול במגוון רחב של הגדרות הגלובליות. תוכניות ניהול ספורט בינלאומיות רבות מתמקדות בפיתוח מיומנויות ניהוליות ויזמיות וגם להדגיש גיוון תרבותי, תזונת ספורט ונושאים הקשורים.

    אנשים רבים שמרוויחים תואר ראשון מגלים שהם יכולים להרוויח הכנסה גבוהה יותר ממה שהם היו מסוגלים לפני השגת ההבחנה. אחרים מוצאים שהם כשירים יותר והם יוכלו להגיש בקשה לעמדות משתלמות יותר ברחבי העולם מאשר מעלות חסרות אלה או אלה עם רק מעלות של שנתיים.

    בשל תנודות משמעותיות בעלות של בוגר במדעים אחד בתכנית ניהול ספורט הבינלאומי למשנהו, מועמדים פוטנציאליים מומלץ ליצור קשר עם כל בית ספר של ריבית למידע רלוונטי הרשמה ושיעורים.

    אלה עם התואר הראשון בניהול ספורט הבינלאומי יש את הכישורים דרושים להצלחה במגוון תפקידים הקשורים לספורט. רבים מוצאים תעסוקה בארגוני ספורט מקצועיים מסביב לעולם; כמה עשויים להתמקד באזור מסוים יותר של השדה, כגון שיווק ספורט או ייעוץ.בוגרים יכולים למצוא עבודה בסוכנויות אירועי ספורט או ארגוני מחקר שוק, או אפילו לחזור לבית הספר כדי ללמוד לתואר אקדמי מתקדם יותר.

    אלה שמחפשים להקים קריירה מרגשת ורווחית בשוק הספורט ברחבי העולם יכולים לעיין בתוכניות האקדמיות בנושא רבות הזמינות באמצעות בסיס הנתונים שלנו. הזדמנויות באינטרנט יכולות להתקיים למי שצריך לוח זמנים גמישים. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.