Keystone logo
איחוד האמירויות הערביות

לימוד בוגר תואר ראשון ב איחוד האמירויות הערביות 2024

שנה מטבע

עלות מחיה חודשית בסיסית

  • השכרה בדירה משותפת

    673
  • נתח של שירותים

    53
  • מנוי לאינטרנט

    91
  • תחבורה מקומית

    68

עלות אורח חיים לדוגמה

  • שילוב של מזון מהיר

    7
  • כרטיס קולנוע

    11
  • חצי ליטר בירה מקומית

    9

דרישות אשרה

סטודנטים שרוצים ללמוד באיחוד האמירויות צריכים להגיש בקשה לוויזת סטודנט לאיחוד האמירויות. ויזות סטודנטים מוצעות לתוכניות במשרה מלאה. יש אשרות לטווח קצר ולטווח ארוך.

איזה סוג ויזה אתה צריך?

שם ויזה

ויזת סטודנט לאיחוד האמירויות

מחיר ומטבע

עלות היתר שהייה לסטודנט תלויה בנותן החסות (הורה או באוניברסיטה), בסמכות השיפוט של נותן החסות (במקרה של אוניברסיטה), אם המבקש נמצא בתוך איחוד האמירויות או מחוצה לה ואם הבקשה מעובדת באופן רגיל או דרך מזורזת.

מי יכול להגיש בקשה לויזה?

החוק של איחוד האמירויות הערביות מחייב את כל הסטודנטים הלא-לאומיים (למעט אזרחי ה-GCC) לקבל 'אישור כניסה לסטודנטים', ואחריו 'ויזת מגורים לסטודנטים' למשך לימודיהם. המדינות החברות ב-GCC (מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ) הן בחריין, כווית, עומאן, קטאר, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות הערביות.

היכן ניתן להגיש את הבקשה?

אוניברסיטאות איחוד האמירויות

ויזת הסטודנטים לאיחוד האמירויות לסטודנטים בינלאומיים ניתנת על ידי האוניברסיטאות של איחוד האמירויות עצמן. סטודנטים יכולים לשלוח את המסמכים שלהם ישירות לאוניברסיטה.

אתר אינטרנט:

איך עושים את הבקשה?

ברגע שהאוניברסיטה תשלח לך את מכתב ההצעה לתוכנית ואתה מקבל אותו, היא תתחיל את תהליך בקשת הויזה. ויזת הסטודנטים של איחוד האמירויות הערביות אינה מחייבת סטודנטים בינלאומיים להופיע לראיון ויזה נפרד.

בעוד שתהליך התיעוד עשוי להשתנות מאוניברסיטה לאוניברסיטה, חלק מהמסמכים הנפוצים הנדרשים עבור ויזת סטודנט לאיחוד האמירויות הם:

  • עותק דרכון צבעוני בתוקף לפחות שבעה חודשים.
  • תמונה צבעונית בגודל דרכון
  • טפסי אוניברסיטה מלאים
  • עותק קבלה על שכר לימוד ויזה
  • מלא תיעוד ביטוח רפואי

מתי כדאי להגיש בקשה?

באופן אידיאלי, תהליך אשרת הסטודנט צריך להתחיל לפחות 1-2 חודשים לפני תחילת הסמסטר, כדי שיוכלו לטפל בשאר ההיבטים של רשימת היציאה. בדרך כלל לוקח בערך 15-20 ימים לעיבוד הויזה, עם זאת, זה משתנה מאוניברסיטה לאוניברסיטה. לסטודנטים בינלאומיים יש גם אפשרות לבחור בעיבוד אקספרס, שעולה יותר מעיבוד רגיל. במסגרת עיבוד אקספרס, סטודנטים יכולים לקבל את ויזת הסטודנטים לאיחוד האמירויות תוך 10 ימים.

אשרת סטודנט לאיחוד האמירויות תקפה לתקופה של 12 חודשים. סטודנטים בינלאומיים צריכים לחדש את ויזת הסטודנטים שלהם בתום תקופת 12 החודשים אם התוכנית שלהם ארוכה מתקופה זו. הסטודנטים יחויבו בדמי חידוש ויזה וביטוח בריאות עבור החידוש. סטודנטים בינלאומיים צריכים להגיש את מסמכי חידוש הויזה שלהם לפחות חודש לפני מועד פקיעת הויזה.

זמן עיבוד

20 Days

הזדמנויות עבודה

סטודנטים בינלאומיים באיחוד האמירויות יכולים ללמוד בקמפוס, כמו גם לעבודה מחוץ לקמפוס. עם זאת, הם ידרשו אישור מהאוניברסיטה שלהם בשביל זה. אם לסטודנטים יש חסות אוניברסיטאית, הם יכולים לפנות למחלקת העבודה של איחוד האמירויות כדי לקבל אישור לעבוד במשרה חלקית באיחוד האמירויות.

העלות המשוערת של אישור שהייה לסטודנט היא 2,500 Dh, לא כולל פיקדון (אם רלוונטי), דמי פתיחת תיקים (אם רלוונטי), לגליזציה של מסמכים ותרגום (אם נדרש). יחולו עמלות נוספות בסך 500 Dh500 עבור היתר עבודה לסטודנט.

שעות לשבוע

0

למה צריך ויזה מהסוג הזה?

יש, בדרך כלל, שלוש סיבות מדוע ויזת הסטודנט שלך לאיחוד האמירויות עלולה להידחות:

  1. גוף ההגירה עשוי להכחיש זאת.
  2. רשם האוניברסיטה עשוי לדחות זאת.
  3. הסטודנט עלול להיכשל באישור המבחן הרפואי (נדרש במסגרת תהליך הבקשה לוויזת סטודנט).