Keystone logo
איחוד האמירויות הערביות

האוניברסיטאות הטובות ביותר עבור בוגר תואר ראשון תוכניות ב איחוד האמירויות הערביות 2024

מספר מוסדות: 22
    • North Ras Al Khaimah, איחוד האמירויות הערביות

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    Canadian University Dubai (CUD) מציעה תוכניות לתואר ראשון ותואר שני המבוססים על תכנית לימודים בינלאומית מובילה בעולם. ממוקם ברובע העסקים התוסס של העיר, CUD נותן לסטודנטים את ההזדמנות הייחודית להשיג השכלה קנדית מהשורה הראשונה תוך התנסות באורח החיים הדינמי של דובאי, איחוד האמירויות הערביות.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Abu Dhabi, איחוד האמירויות הערביות

    Khawarizmi International College (KIC), שהוקמה בשנת 1985, היא מוסד להשכלה גבוהה באיחוד האמירויות המוסמך על ידי משרד החינוך. מאז הקמתה, KIC העניקה לסטודנטים מגוון הזדמנויות במטרה לקדם את השכלתם ולפתוח דלתות לעתיד מוצלח.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    ה- AUE הוקם בשנת 2006 עם הסמכה מטעם הוועדה להסמכה אקדמית (CAA) תחת מטריית משרד ההשכלה הגבוהה והמחקר המדעי באיחוד האמירויות. ה- AUE חווה עלייה בהרשמות הסטודנטים מ -25 מדינות ועוקב אחר המודל האמריקאי להשכלה גבוהה עם תוכנית לחינוך כללי ומערכת שעות אשראי. האוניברסיטה מתגאה בשבע מכללות - תקשורת תקשורת המונים, מנהל עסקים, משפטים, עיצוב, טכנולוגיית מידע ממוחשבים, אבטחה ולימודים גלובליים וחינוך - עם תוכניות המתאימות לצרכי השוק הנוכחיים והעתידיים. התלמידים בוחרים מתוך התמחויות שונות, רבות מהן ייחודיות במזרח התיכון. פרופסורים בעלי שם עם דוקטורט מרחבי העולם בונים את הביטחון, הידע והכישורים של הסטודנטים עם מגוון תוכניות לתואר ראשון ושני. American University in the Emirates (AUE) מוקדש להיות אחד מהמוסדות להשכלה גבוהה המובילים מקומית ואזורית, מתן משולב Pathway עבור התלמידים להיות יצירתיים, יעילים, ופורה חברי הקהילה.

    • Academic City, איחוד האמירויות הערביות

    אוניברסיטת ברמינגהם מאתגרת ומפתחת מוחות גדולים כבר יותר ממאה שנה. בקמפוס האוניברסיטה בדובאי אנו מקדישים לספק חווית למידה מהשורה הראשונה בהובלת אקדמאים מומחים בתחומם.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    SAE, עם 47 קמפוסים ב -23 מדינות, מציבה את אמת המידה העולמית לחינוך תקשורתי יצירתי מאז 1976. SAE דובאי מציעה בגאווה תארים ראשונים מוכרים של TEQSA בחמש תחומים - אנימציה, אודיו, עיצוב, קולנוע ומשחקים, בנוסף לקורס קצר. תעודות. SAE מציעה תואר ראשון שהוסמך על ידי ממשלת אוסטרליה.

    • Ajman, איחוד האמירויות הערביות

    המכללה האוניברסיטאית למדעי האם והמשפחה הינה מוסד אקדמי פרטי, פרטי ופרטי במערכת ההשכלה הגבוהה הפרטית, הנהנה מאישיות משפטית עצמאית ופועל להשגת היעדים והיעדים של משרד ההשכלה הגבוהה והמחקר המדעי המתוארים הוראות חוק פדרלי מס '(4) משנת 1992 בדבר הקמתו וארגונו של משרד ההשכלה הגבוהה והמחקר המדעי וההחלטות שניתנו ליישומו.

    • Al Nahyan, איחוד האמירויות הערביות

    המכללות הגבוהות לטכנולוגיה (HCT), שהוקמה בשנת 1988, הן המוסד להשכלה גבוהה היישומית הגדולה ביותר של איחוד האמירויות, והאזור החופשי הכלכלי האוניברסיטאי שאושר באו"ם, ומסמיך אותו לחברות בוגרות בהתאמה להוראות ההנהגה הנבונה של איחוד האמירויות.

    • Sharjah, איחוד האמירויות הערביות

    Al Qasimia University להיות מגדלור אקדמי מובהק, רב-תרבותי, המעלה את המדע, הספרות ואת ערכי הדיאלוג. הוא מונחה בכל מה שהוא עושה על ידי יסודות האיסלאם הסובלני ותורתו הפתוחים לכל העולם.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    SAE, עם 47 קמפוסים ב -23 מדינות, מציבה את אמת המידה העולמית לחינוך תקשורתי יצירתי מאז 1976. SAE דובאי מציעה בגאווה תארים ראשונים מוכרים של TEQSA בחמש תחומים - אנימציה, אודיו, עיצוב, קולנוע ומשחקים, בנוסף לקורס קצר. תעודות. SAE מציעה תואר ראשון שהוסמך על ידי ממשלת אוסטרליה. SAE היא המחנכת המובילה בעולם בענפי מדיה יצירתית. הוקם בשנת 1976, כעת אנו משתרעים על פני העולם עם 47 קמפוסים ב -23 מדינות. בדובאי, SAE מספקת קורסים ליותר מ -300 סטודנטים.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    באמצעות תהליך הוראה איכותי, יצירתיות, חדשנות, גמישות, סינרגיה של עבודה תיאורטית ומעשית, אוניברסיטת מדעי המודרניות-CKM MOSTAR תענה על דרישות החברה ומגמות הפיתוח בתחומים שונים. היא תפקח וניתחה באופן רציף אחר הפעילויות האקדמיות והאחרות על מנת להבטיח רמה גבוהה של תהליך חינוכי.

    • Academic City, איחוד האמירויות הערביות

    אוניברסיטת אל-גורייר (AGU), הממוקמת בלב העיר האקדמית בדובאי, היא אוניברסיטה מוסמכת ברחבי העולם המציעה תוכניות לתארים ראשונים ותארים מתקדמים בסטנדרטים בינלאומיים המותאמים לצייד את הסטודנטים במיומנות הנכונה כדי לספק את הביקוש של העולם המאתגר באופן דינמי.

    • Al Ain, איחוד האמירויות הערביות

    ברוכים הבאים לאוניברסיטת איחוד האמירויות הערביות (UAEU) - האוניברסיטה הלאומית המקיפה הראשונה והראשונה באיחוד האמירויות הערביות. נוסדה בשנת 1976 על ידי השייח' זאיד בן סולטן אל-נהיאן המנוח, UAEU שואפת להפוך לאוניברסיטה מקיפה עתירת מחקר וכיום רשומים כ-13,000 סטודנטים באמירויות ובינלאומיות.

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    Murdoch University Dubai היא קמפוס שלוחה של אוניברסיטת מרדוק, אחת מאוניברסיטאות המחקר המתפתחות באוסטרליה, שבסיסה בפרת', מערב אוסטרליה. הוקם בשנת 2007 בעיר האקדמיה הבינלאומית של דובאי, עברנו ללב פארק הידע המרשים של דובאי במאי 2020.