BA (הצטיינות) באפקטים חזותיים
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Kuala Lumpur, מלזיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 22,615 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סה"כ לסטודנטים מלזיה: RM 81,800 | סה"כ לסטודנטים בינלאומיים: RM 88,200/USD 22,615
מבוא
APU-תוכנית DMU לתואר כפול
לסטודנטים שנמצאים בתוכנית לתואר ראשון תהיה אפשרות להצטרף לתוכנית APU -DMU Dual Degree. במסגרת תכנית זו, התלמידים יקבלו 2 תעודות ותמלילים עם סיום הלימודים: 1 מאוניברסיטת אסיה פסיפיק ( APU ), מלזיה ו-1 מאוניברסיטת דה מונפורט (DMU), בריטניה.
קבלה
תכנית לימודים
מתווה התוכנית
תוכנית זו נועדה במיוחד לספק לסטודנטים:
- הידע והמיומנויות לתמוך בלימוד ופיתוח של יצירות אמנות קונספטואליות, נכסים דיגיטליים לתעשיות הקולנוע או המשחקים ואפקטים חזותיים (VFX) פועלים כפעילות יצירתית ודינמית.
- לפתח את האיכויות הארגוניות, כישורי התקשורת הדרושים להחלפה יעילה של רעיונות, מידע ועבודת צוות; עם דגש מיוחד על הבנת 'צינורות' ייצור הקשורים לתעשיות VFX.
תואר 1
רמה 1 של VFX תתמקד בקבלת היסודות הנכונים. התלמידים ייחשפו לטכניקות ציור ושרטוט קונספט, חשיבה יצירתית לעיצוב חזותי, הבנת חשיבות המחקר והניתוח בהגות קונספט. מבחינה טכנית הם יוצגו לזרימת העבודה של VFX באמצעות אמנות ואיור דיגיטלי, מודלים תלת מימדיים וטכניקות קומפוזיציה. עבודת צוות, ניהול פרויקטים והצגה הם חלק בלתי נפרד מתהליך הלמידה.
מודולים נפוצים
- פרויקט יצירתי
- איור לאמנות קונספט
- ניתוח סרטי קולנוע
- צינור תלת מימד
מודולים מיוחדים
- צינור תלת מימד מתקדם
- איור דיגיטלי
- קומפוזיציה דיגיטלית
- גרפיקות תנועה
תואר 2
ברמה 2, המודולים מחזקים את כישורי הליבה של התלמידים. מעבר לשנה א' התלמידים מאומנים להדגיש חשיבה ביקורתית ומיומנויות פתרון בעיות. הם נחשפים למיומנויות תלת מימד וקומפוזיציה מתקדמים על תוכנות המשמשות כיום את תעשיית ה-VFX. לסטודנטים יש את הבחירה לבחור את מודול הבחירה שלהם כדי לחזק את כישוריהם בתחום הבחירה שלהם.
מודולים נפוצים
- מתסריט למסך
- הפקת סרטים דיגיטליים
- אפקטים וסימולציה
- ציוד לאנימציה
- תרבות חזותית
מודולים מיוחדים
- עיצוב קונספט דמויות
- קומפוזיציה דיגיטלית מתקדמת
- עיצוב במה
- פיסול דיגיטלי
- הפקת CGI
התמחות (16 שבועות)
התלמידים יעברו התמחות קצרה/הכשרה תעשייתית לתקופה מינימלית של 16 שבועות כדי להכין אותם למעבר חלק מהכיתה לסביבת העבודה.
תואר 3
ברמה 3 התלמידים יישמו את הידע והכישורים הקודמים שלהם ליצירת פרויקטים מקצועיים של תיק עבודות כחלק מפרויקטי השנה האחרונה. מ-Proposal Pitch, Pre Production, Production ו-Post Production, התלמידים עוברים את כל התהליך כדי ליצור את ה-FYP שלהם עם הדרכה מתמדת של מומחים ואנשי מקצוע בתעשייה. לסטודנטים ניתנת ההזדמנות להציג את התצוגה שלהם בתערוכת סוף שנה שתכלול שותפים בתעשייה ומעסיקים פוטנציאליים, מה שמספק להם את הדרך לתעסוקה מיידית.
מודולים נפוצים
- עיצוב צליל
- טכניקות אנימציה למשחקים
- דו"ח פרויקט מחקר
- עיצוב תערוכה
מודולים מיוחדים
- פרויקט VFX של צוות: הצעה
- פרויקט VFX של צוות: הפקה
- פרויקט VFX: הצעה
- פרויקט VFX: הפקה
מקצועות חובה MQA*
- יחסים אתניים (תלמידי M'sian)
- ציוויליזציה אסלאמית ואסייתית (תלמידי M'sian)
- לימודי מלזיה (סטודנטים בינלאומיים)
- שפת תקשורת מלאית (סטודנטים בינלאומיים)
- כישורי תקשורת מקצועיים במקום העבודה
- מגמות עובדים ותעסוקה
- תכנית לימודים משותפת
(*כל הסטודנטים נדרשים להשלים בהצלחה מודולים אלה כפי שנקבע על ידי סוכנות ההסמכה המלזית.)
"אפקטים ויזואליים כוללים שילוב של קטעי לייב אקשן ותמונות שנוצרו כדי ליצור סביבות שנראות מציאותיות, אבל יהיו מסוכנות, יקרות או פשוט בלתי אפשרי לצלם בסרט".
ניתן להוסיף אפקטים חזותיים (Visual FX או VFX) ל-Live Action, ללכוד באמצעות טכניקות כגון ציור מט; הקרנת מסך אחורי וקדמי; ערכות פרספקטיבה מיניאטוריות או מאולצות; אובייקטים, דמויות וסביבות גרפיות ממוחשבות; והרכבה של תמונות שהוקלטו בכל מספר דרכים. הביקוש הרב ל-CGI הפך את האפקטים החזותיים לנגישים יותר ומכאן הנוכחות שלו מורגשת מסביבנו.
פרס VFX מיועד למועמדים המחפשים:
- קריירה בתעשיות הקולנוע, הפוסט-פרודקשן או המשחקים, בעוד שחלק מהבוגרים עשויים לעבור לתפקידים בתחום הדמיה אדריכלית, משרדי פרסום מחדש, או לימודים לתואר שני.
- רעיונות ויצירת קונספטים לסרט או למשחקים, המכסים דמויות, כלי רכב, מוצרים, ביגוד, תפאורות וסביבות, ובסופו של דבר מעבירים את הרעיונות הללו ליצירות קונספט מוגמרות או מודלים תלת מימדיים.
יותר מתמיד, תעשיית הסרטים והמשחקים זקוקה לעלילות/תסריטים מוחשיים ומרגשים עם דמויות, סביבות ואביזרים שיתאימו להם. תלמידים מפתחים רעיונות לפעמים כקונספטים של יצירות אמנות דו-ממדיות, משלימים על ידי מודלים דיגיטליים תלת-ממדיים מדויקים, יחד עם טכניקות מסך ירוק/קומפוזיציה. מתודולוגיית עיצוב, יצירת מושג, עיצוב ספקולטיבי, מיומנויות הדמיה, רישום חיים, סקיצה פיזית ודוגמנות פקסימיליה מספקים מיומנויות עיצוב מסורתיות.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה
- אמן דו מימד
- אמן קודם
- כללי תלת מימד
- דוגמנית
- אמן תאורה
- אמן Matchmove
- צייר מט
- אמן סטוריבורד
- חַבלָן
- אנימטור
- אמן גרפיקה בתנועה
- קומפוזיטור דיגיטלי
- יַצרָן
- מנהל טכני
- אמן קונספט
- אמן רוטו
- אמן טקסטורה
- רכז VFX
- מנהל קריאייטיב