BA (הצטיינות) בניהול שיווק
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Kuala Lumpur, מלזיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 22,615 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* סה"כ לסטודנטים מלזיה: RM 87,000 | סה"כ לסטודנטים בינלאומיים: RM 88,200/USD 22,615
מבוא
APU-תוכנית DMU לתואר כפול
לסטודנטים שנמצאים בתוכנית לתואר ראשון תהיה אפשרות להצטרף לתוכנית APU -DMU Dual Degree. במסגרת תכנית זו, התלמידים יקבלו 2 תעודות ותמלילים עם סיום הלימודים: 1 מאוניברסיטת אסיה פסיפיק ( APU ), מלזיה ו-1 מאוניברסיטת דה מונפורט (DMU), בריטניה.
יותר מסתם תואר בניהול שיווק
מוסמך CMI.
קבלה
תכנית לימודים
מתווה התוכנית
תוכנית זו נועדה במיוחד לספק לסטודנטים:
- הבנה של תיאוריות ומושגים העומדים בבסיס השיווק האפקטיבי והמיומנויות המעשיות הנדרשות כדי להתחיל קריירה בשיווק.
- חשיפה לתחומי מפתח לרבות אורחות חיים והתנהגות של לקוחות, ערכי לקוחות, תקשורת שיווקית, שיווק בינלאומי, קבלת החלטות שיווקיות וניהול שיווק.
- שילוב עם מודולים אחרים של שיווק ועסקים כלליים המאפשר לסטודנטים לקבל הבנה ברורה של התפקיד החיוני של השיווק בהקשר העסקי.
- חשיפה לאופן שבו דיסציפלינה השיווקית משפיעה במגוון הקשרים.
תואר 1
התלמידים ילמדו מיומנויות בסיסיות הנדרשות על ידי כל איש מקצוע בניהול עסקי, ואת ההבנה הבסיסית של ההקשר שבתוכו פועלים עסקים - ניהול, משפטים, חשבונאות, כלכלה, יזמות, שיווק, ניהול אנשים וחשבונאות. כמו כן, נחשוף אותם למיומנויות עסקיות ותקשורת, מיומנויות מחשוב ו-IT ומיומנויות כמותיות, למידה עצמאית. לכל התוכניות לניהול עסקי יש שנה ראשונה משותפת כך שהם יקבלו בסיס מוצק בתיאוריות ופרקטיקות של ניהול עסקי.
מודולים נפוצים
- מבוא לניהול
- מיומנויות הנהלת חשבונות
- כישורי עסקים ותקשורת
- כלכלת עסקים
- חשיבה דיגיטלית וחדשנות
- יסודות היזמות
- חוק עסקים
- שיווק
- ניהול אנשים
- כישורים כמותיים
תואר 2
ילמד מגוון רחב יותר של מיומנויות, שבהן התלמידים יקבלו הבנה טובה יותר של ניהול פונקציונלי וניהול עסקי, עם התמקדות מיוחדת במידע (מחקר ופרסום), שיווק אלקטרוני, קשרי לקוחות ויצירתיות וחדשנות. עוד נטפח את הלמידה העצמאית שלהם כדי להכין אותם למקום העבודה ולמחקרים נוספים.
מודולים נפוצים
- מדעי ההתנהגות בארגון
- אתיקה עסקית וממשל
- יצירתיות וחדשנות
- חשיבה ביקורתית בניהול
- תרבות ותקשורת בינלאומית
- שיטות מחקר עסקי
מודולים מיוחדים
- מודיעין שיווקי ומחקר
- תקשורת שיווקית משולבת 1
- שיווק B2B
- שיווק דיגיטלי
- מתן ערך ללקוח
- התנהגות צרכנית
התמחות (16 שבועות)
התלמידים יעברו התמחות/הכשרה תעשייתית לתקופה מינימלית של 16 שבועות כדי להכין אותם למעבר חלק מהכיתה לסביבת העבודה.
תואר 3
הסטודנטים ישתמשו בלימודים הקודמים ובניסיונם התעשייתי כדי להרחיב את ההיכרות שלהם באסטרטגיות שיווק, גילוי הזדמנויות חדשות, ניצול היתרון התחרותי ותהליכי קבלת החלטות, במטרה לטפח אותם כמומחי שיווק. פרויקט שנה אחרון מחייב אותם לחקור נושא בנפרד - הם ידגימו את ההיבטים האקדמיים והמעשיים של יכולתם בתחום הלימוד הנבחר.
מודולים מיוחדים
- ניהול מותג
- בניית קשרי לקוחות
- שיווק עולמי
- ניהול חדשנות ופיתוח מוצרים חדשים
- תקשורת שיווקית משולבת
- חקירות בניהול שיווק
- קבלת החלטות שיווקיות
- פרויקט ניהול שיווק
- תיאוריה ופרקטיקה של מנהיגות
- ניהול שיווק קמעונאי
- תכנון שיווקי אסטרטגי
מקצועות חובה MQA*
- יחסים אתניים (תלמידי M'sian)
- ציוויליזציה אסלאמית ואסייתית (תלמידי M'sian)
- לימודי מלזיה (סטודנטים בינלאומיים)
- שפת תקשורת מלאית (סטודנטים בינלאומיים)
- כישורי תקשורת מקצועיים במקום העבודה
- מגמות עובדים ותעסוקה
- תכנית לימודים משותפת
(*כל הסטודנטים נדרשים להשלים בהצלחה מודולים אלה כפי שנקבע על ידי סוכנות ההסמכה המלזית.)
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה
- מנהל פרסום וקידום מכירות
- מנהל תקשורת שיווקית
- מנהל מותג
- מנהל שירות לקוחות
- מנהל שיווק
- מנהל קמעונאי
- מנהל מכירות
- מנהל מוצר
- מנהל שיווק
- מומחה שיווק תוכן
APU - הובלת טרנספורמציה דיגיטלית בעסקים, בניהול ובשיווק
העתיד הוא טכנולוגיה - כל עסק צריך כישרונות דיגיטליים מוכנים לעתיד עבור הכלכלה הדיגיטלית
כמהפכה התעשייתית הרביעית (IR4.0) משתלט על העולם, אנו רואים מגמת עלייה של המיזוג של טכנולוגיה דיגיטלית עם עסקים. כאשר עסקים מחדירים טכנולוגיה דיגיטלית בפעילותם, טרנספורמציה דיגיטלית מעלה את חווית הלקוח, ומשנה מודלים עסקיים ומודלים תפעוליים בתוך הארגון.
כדי שעסקים יישארו עמידים ותחרותיים, הם צריכים לחדש, לאמץ מוצרים דיגיטליים, פתרונות דיגיטליים, להיות בעלי אסטרטגיית צמיחה דיגיטלית, להשתמש בטכנולוגיה להתרחבות וצמיחה, כמו גם לצייד את כוח העבודה שלהם במערך המיומנויות הנדרשות כדי לאמץ טרנספורמציה נרחבת. מהפכה דיגיטלית בעידן הדיגיטלי הזה. תפקידה של "טכנולוגיה בעסקים" הוא חיוני והטכנולוגיה אתגרה ושינתה כל היבט של הדרך שבה עסקים פועלים בקצב מהיר. גלובליזציה מהירה הייתה אפשרית בגלל הטכנולוגיה. כל אחד יכול כעת לעשות עסקים בכל מקום בעולם עם שימוש באינטרנט מהיר, קישוריות ונוכחות של מדיה חברתית מחוברת היטב. הטכנולוגיה הזיזה את הפיתוח של E-Business, E-Commerce ושיווק דיגיטלי והיא הביאה דינמיקה חדשה לגלובליזציה של עסקים.
עליית המסחר האלקטרוני - קניה ומכירה ללא גבולות
כשהמגיפה העולמית שיבשה את העולם, פלטפורמות קניות באינטרנט הפכו לערוץ הדומיננטי עבור צרכנים לקנות מוצרים ושירותים חיוניים. על פי התחזית, עסקים אלקטרוניים ומסחר אלקטרוני ישמרו על מגמת עלייה זו וימשיכו לצמוח. כאנשי מקצוע e-business עתידיים, תקבל הכשרה לנהל עסקים מעבר לגבולות המסורתיים, ולעצב אותך לאנשי מקצוע המסוגלים לעמוד באתגרים עסקיים עתידיים.