BA in Fashion Branding and Communication
Birmingham City University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Birmingham, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 - 4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 9,250 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* UK students: £9,250 per year | international students: £13,980 per year
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
תכנית לימודים
שנה ראשונה
על מנת להשלים קורס זה סטודנט חייב להשלים בהצלחה את כל מודולי הליבה הבאים (בסך הכל 80 נ"ז):
- כתיבה ועיצוב אופנה לפרסומים
- חיזוי מגמה
- אוריינות חזותית
על מנת להשלים קורס זה, סטודנט חייב להשלים בהצלחה את המודול האופציונלי הבא (סה"כ 40 נ"ז):
- תקשורת יצירתית במיתוג אופנה
מודולי ליבה מובטחים לפעול. מודולים אופציונליים ישתנו משנה לשנה והרשימה שפורסמה היא מעידה בלבד.
שנה ב'
מודולים של שנה שניים מתבססים על הידע והכישורים שצברתם בשנה הראשונה, ומיישמים זאת למיקוד חיצוני יותר, כולל תחרויות בתעשייה והתמחויות, ובכך מאפשרים לכם להתמקד במטרות המקצועיות והקריירה שלכם.
על מנת להשלים קורס זה עליך להשלים בהצלחה את כל מודולי הליבה הבאים (סה"כ 100 נ"ז):
- תחתוני תחרות בתעשייה
- תיאור מקרה של מתרגל אופנה
- דור מותגים
על מנת להשלים קורס זה סטודנט חייב להשלים בהצלחה לפחות 20 נ"ז מתוך רשימת המודולים האופציונליים הבאים:
- שיבוץ עבודה
- תרגול שיתופי
מודולי ליבה מובטחים לפעול. מודולים אופציונליים ישתנו משנה לשנה והרשימה שפורסמה היא מעידה בלבד.
שנה שלוש
בשנה האחרונה שלך, תתמקד בתחום של תעשיית האופנה שבה אתה מתכוון לעבוד. אתה יכול להתאים את פרויקטי השנה האחרונה שלך לתחום של התעשייה שאתה הכי מתעניין בו ולתמוך בשאיפות הקריירה שלך.
על מנת להשלים קורס זה עליך להשלים בהצלחה את כל מודולי הליבה הבאים (סה"כ 120 נ"ז):
- פרויקט מרכזי
- פרויקט גמר עצמאי
- מיתוג וקידום עצמי
אפשרויות קריירה
שיפור מיומנויות התעסוקה
יכולת התעסוקה מוטבעת לאורך הקורס עם מיומנויות רלוונטיות, כגון Adobe InDesign ו-Photoshop, הנלמדות וכן מיומנויות מקצועיות כגון קופירייטינג, נרטיב יצירתי, חיזוי מגמות ואסטרטגיית מותג.
בוגרי קורס זה המשיכו לעבוד בתפקידים המשתמשים במיומנויות אלו בתעשיות היצירתיות.
מיקומים
סטודנטים עברו התמחות במגוון רחב של חברות אופנה, כגון פרסומי אופנה GQ, מגזין InStyle, מגזין Grazia, The Daily Mail ומגזין Suitcase. אחרים צברו ניסיון עם Selfridges, ASOS ו-Topshop.
פרויקטים חיים
סטודנטים למיתוג אופנה ותקשורת חברו בעבר לחברת ברמינגהאם, Lounge Underwear לבריף חי מרגש שמטרתו להעצים נשים ולתמוך בחודש המודעות לסרטן השד.
שיתופי פעולה כמו אלה נותנים לסטודנטים תובנה על התנהלות היומיומית של קמעונאי מקוון גדול והזדמנות לחקור את תפקידי העבודה בארגון. זה גם מספק קישורים פוטנציאליים למשרות ועבודות בוגרים.
משרות לתואר שני
סוג תפקידי העבודה בתעשייה שאליהם יעברו הבוגרים יכול לכלול כיוון אמנותי ובימוי יצירתי, סטיילינג, הפקת צילומים, הפקת מגזינים ותוכן עריכה, ניהול מותג וגרפיקת אופנה, יצירה וניהול של תוכן במדיה חברתית, חיזוי מגמות, עיתונאות וקפירייטינג עבור מותגים ומגזינים, ויצירת סרטי אופנה.