תואר בעיתונאות
Universidad CEU - Cardenal Herrera
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Valencia, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 7,800 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
תואר רשמי: תואר בעיתונות
משך / ECTS: 4 שנים / 240 ECTS
מקומות / קמפוס: 75 / מונקדה - אלפארה
נלמד ב: ספרדית
תוצאות למידה
מה עושה אותנו שונים?
ניסיון 1. רקורד
הלימודים בתחום התקשורת באוניברסיטת CEU החלו לפני יותר משלושים שנה. אנו מגובים בכמה עשורים של הכשרת תקשורת המחויבים למקצוע שלהם.
2. מתקני חוד החנית
האוניברסיטה שלנו מציעה מדיה ומשאבים מקצועיים. אתה יכול לבדוק את היצירתיות שלך באמצעות אתגרים שונים המוצעים על ידי טיטרציה, או בפנים או מחוץ לכיתה. לרשותכם עומדת המרכז אודיו-ויזואלי ייצור המולטימדיה שבו אתה יכול לתרגל מיומנויות החדשות שלך בעיתון דיגיטלי או מפיק רדיו או טלביזיה, גם תחרויות מקצועיות בפרסום ואפילו פסטיבל אורקולי קצר.
3. מכוונים את יכולת התעסוקה החדשה
- אנו מציעים את ההזדמנות ללמוד במקביל את היקף בחינם, בתואר מומחה ב עיתונות הספורט, אשר מציג בפניכם את ההתמחות בתחום עיתונאות התקשורת בנושאי ספורט ברדיו, בטלוויזיה, בעיתונים וברשתות חברתיות .
- וגם, אנחנו מציעים לכם את האפשרות לקחת את התואר נכון בתקשורת ומדיניות שיווק, מקשרת אל המיומנויות האלכסוניות של תואר ואחד התחומים העיקריים של תעסוקה. כך תוכלו להגדיל את היכולות שלך ב ציבור דוברי השיח הפוליטי בסדרות הטלוויזיה שלנו, כלים של שיווק פוליטי ותכנון הקמפיין.
- כלי Professional Plus: עבור degree'll לקחת את רוב המקצועות נשענו על הבעלים של כלי המקצוע. אבל אתה לא לסיים את כיתת ידית בידיעה בלבד, יהיה גם נושא לך את היכולת כפי שמעיד תעודות: תעודת עיצוב גרפי ו- Web (202 שעות Photoshop, Illustrator, InDesign, Professional Acrobat Adobe, Flash, Wix) ואת התעודה בהר אודיו-ויזואלי ( 42 שעות: AVID).
4. הממד הבינלאומי
אימונים משלימים חינם באנגלית מהראשון לרביעי לשיפור רמת היציאה. הזדמנויות להתמחות או חילופי דברים בינלאומיים (כמו סוכנות EFE בפריס, ליסבון, ז'נבה או אתונה, או בתקשורת אירופאית כמו El Ibérico בלונדון). אחת החוויות הבינלאומיות הטובות ביותר עבור תלמידי התקשורת שלנו הן IPs (תוכניות בינלאומיות)
5. מעלות זוגיות מכפיל מעלות מומחית
אתה יכול להשתתף בשני באוניברסיטה בעוד מירוץ זמנים תואם את כל הכיתות באותו מתקנים, כמובן, מבלי לשלם פעמיים. אז הם הזוגות מומחה תארים מהאוניברסיטה במעלות כפולות.
- עיתונות מדע המדינה
- תקשורת ועיתונאות אודיו-ויזואלי
- פרסום בעיתונות ויחסי ציבור
תכנית לימודים
מיומנויות כלליות
- CG1.- הצטיידו בראייה מקיפה של האדם בממד האימננטי והטרנסצנדנטי שלו. השגת יכולת זו מרמזת על גישה של חיפוש האמת, מסדרי ידע שונים, על טבע האדם ועל הכבוד האישי המשותף לכל הגברים והנשים, תוך תשומת לב מיוחדת להשלכות האתיות והמוסריות.
- CG2. לגשת לחברה ולתרבות הנוכחית בצורה קפדנית. השגת יכולת זו כרוכה ברכישת קריטריונים המאפשרים לנו להבין ולהעריך את החברה והתרבות הנוכחית, בהתבסס על התחשבות קפדנית של המציאות הנוכחית ושל שורשיה ההיסטוריים, תוך שימת לב לדוקטרינה החברתית של הכנסייה, אשר לאחר מכן מאפשרות לנו להשתתף בדרך אחראית בחיי החברה על מנת לשלום ולטובת הכלל.
- CG3.- הבע את עצמך בצורה נכונה בספרדית. השגת יכולת זו מרמזת על כך שהתלמיד יידע לבטא את עצמו בצורה נכונה ומובן בספרדית, הן בכתב והן בעל פה. כמו כן, תלמידים יכולים לבחור ללמוד שפה בוולנסיאנית או ספרדית.
- CG4.- לתפקד באופן שוטף ויעיל באנגלית או בשפה זרה אחרת. השגת מיומנות זו מרמזת על היכולת לפתח את הכישורים הדרושים לתפקוד שוטף ואפקטיבי, הן בכתב והן בעל פה, באנגלית או בשפה אחרת של האיחוד האירופי.
- CG5.- הבנה וניתוח של הצעות מורכבות, בעלות חוש ביקורתי, בהקשר שבו הן מוצגות. השגת יכולת זו כרוכה ביכולת להגדיר, להבחין ולקשר הן את המושגים הבסיסיים והן את הנחות היסוד שעליהן בנויה ההסבר של כל טיעון, כמו גם לקבוע ולבסס את תוכנו באופן סינתטי וביקורתי, במחקר המדעי. הקשר. פוליטי, תקשורתי, ארגוני או כל סוג שהוא - שבו הם מוצגים.
- CG6.- יישום ידע לפתרון בעיות. השגת יכולת זו מרמזת על יכולת, בהתבסס על הידע שנרכש, לפתור בעיות או לשפוט אותן - בין אם הן בעלות אופי תיאורטי, מעשי, מוסרי או טכני; כמו גם לעשות זאת בצורה מנומקת, נבונה, אמפתית ויעילה.
- CG7.- להיות מסוגל לאסוף ולפרש נתונים רלוונטיים כדי לפתח טיעונים משלך. השגת יכולת זו מרמזת על יכולת לפתח השערה ולתכנן את הדגמתה; להשיג, לפרש ולבחור את המידע הדרוש למחקר שלך; לשחזר את תוצאת הניתוח עם טיעונים המסבירים את התהליך שבוצע ואת תוצאותיו.
- CG8.- להיות מסוגל להעביר מידע, רעיונות, בעיות ופתרונות. השגת יכולת זו משמעה יכולת לתכנן תהליך תקשורת תוך התחשבות בסביבה הסובייקטיבית והאובייקטיבית בה הוא מתפתח - ולבצעו בצורה מקצועית במהות ובצורה - תוך שימוש יעיל במשאבים תקשורתיים שונים.
- CG9.- רכישת רוח יזמית להשלמת פרויקטים באופן אוטונומי, מקצועי ומוסמך. השגת יכולת זו כרוכה ביכולת לתכנן תכנית עבודה וכן לבצע את השלמתה בזמן המתוכנן - בהתמדה ובגמישות - לצפות ולהתגבר על הקשיים המתעוררים בפיתוחה ושילוב השינויים שהעתיד שלה דורש - מקצועיים וגמישות. בצורה מוסמכת לדעת איך להפוך מצוקות להזדמנויות ללמוד ולהשתפר.
- CG10.- השתלב בצוותי עבודה ויוכל להוביל אותם. השגת מיומנות זו מרמזת על יכולת להשתלב בארגונים ובצוותי עבודה, כמו גם להפעיל מנהיגות, לתרום באסרטיביות ובכבוד לתיחום, לתכנון ולפיתוח של היעדים המוצעים.
- CG11.- להיות מסוגל לנהל משא ומתן ולנהל את הנחת הסכמים. השגת יכולת זו משמעה יכולת לנהל משא ומתן, לנהל ולתווך על הנחת הסכמים בסביבות סותרות או אינטרסים מנוגדים במטרה להשיג את הפתרון ההוגן והנוח ביותר לכולם; חיפוש אחר ההבנה והשילוב של העמדות והזכויות הלגיטימיות של כל אחד מהצדדים המעורבים.
- CG12.- להיות מונחה על ידי איכות, מצוינות והקרבה אישית. השגת יכולת זו כרוכה בהחדרת רוח ההקרבה האישית לתלמיד כדי להשיג עבודה טובה.
מיומנויות ספציפיות
- CE13.- להכיר את היסודות ההיסטוריים, הפילוסופיים, החברתיים, הפוליטיים והתרבותיים של תקשורת חברתית. השגת יכולת זו מרמזת על יכולת לזהות ולהבין את העקרונות שנמצאים ביצירה ובתצורה של תקשורת חברתית המובנים כמסגרת הקשרית של מקצוע המידע. יסודות התוחמים, מתנים את ההתפתחות והמאפשרים את המימוש המעשי של העיתונות.
- CE14.- להכיר את השיטות והפרספקטיבות של ענפי המחקר השונים על תקשורת חברתית. השגת יכולת זו מרמזת על יכולת לזהות ולהבין את הזרמים המפרשים תקשורת חברתית, והשפעותיה על החברה.
- CE15.- הכר את מערכת התקשורת הספרדית, הבינלאומית והכנסייתית. השגת יכולת זו כרוכה בהכרת החברות והארגונים שדרכם מיושמים תקשורת חברתית ומידע, הבנת המבנים, מנגנוני העבודה והמדיניות הרגולטורית שלהם, כמו גם את ההשלכות של המודלים השונים בחברות הקולטות.
- CE16.- הכר את היסודות ההיסטוריים, הפילוסופיים, החברתיים, הפוליטיים והתרבותיים של ימינו. השגת מיומנות זו מרמזת על היכולת לזהות ולהבין את המרכיבים הקיימים ביצירה ובתצורה של אירועים חברתיים עכשוויים והיכולת לזכור אותם בעת הכנת מידע, לרבות אותם בקטעים עיתונאיים, כך שהמקלטים יוכלו להקשר את האינפורמטיבי. כַּתָבָה.
- CE17.- להיות מסוגל לתכנן, לתכנן ולבצע פרויקטים ומשימות אינפורמטיביות. השגת יכולת זו מספקת את היכולת והיכולת לחפש, לבחור, לנתח, לתעדף ולעצב מסרים במטרה להיות מופצים באמצעי התקשורת השונים.
- CE18.- להיות מסוגל לתקשר בשפת כל אחת מהמדיה. השגת יכולת זו טומנת בחובה יכולת לפתח מסרים עיתונאיים הן בשפת המדיה המסורתית - טקסט, צילום, אינפוגרפיקה, רדיו וטלוויזיה - והן בזו של מדיה חדשה - מולטימדיה, אינטראקטיביות, היפרטקסטואליות.
- CE19.- להיות מסוגל לאתר ולנהל באופן אינפורמטיבי מקורות, תיעוד ותוכן מיוחד. השגת יכולת זו כרוכה בחיפוש, מציאת ועבודה עם חומר מיוחד הקשור לאירועים אקטואליים וידיעה כיצד להמיר אותו למידע משמעותי, כמו גם שימושי ומתאים לפרופיל הנמענים.
- CE20.- להיות מודע למשמעות העיתונאות ככלי מרכזי לידע ולשיפוט על המציאות של החברות הנוכחיות, כמו גם לאחריות שמשתמע מכך. השגת יכולת זו טומנת בחובה יכולת להבין כי לעבודתו של העיתונאי בתחומי המציאות השונים בהם היא פרוסה יש משמעות מיוחדת בתפיסת המציאות, בתצורת האידיאולוגיה ובקבלת ההחלטות.אנשים, הכרוכה באחריות רבה בעת קבלת החלטות מקצועיות.
- CE21.- הנח כערך מהותי במימוש העיתונות את תפקידו החברתי של המידע כפי שנוסח על ידי העקרונות הכלליים של החוק, ההכרזה האוניברסלית בדבר זכויות האדם והדוקטרינה החברתית של הכנסייה. השגת יכולת זו משמעה יכולת לעסוק בעיתונאות בהתאם לתרבות של שלום, ערכים דמוקרטיים וכבוד לאדם העולה בקנה אחד עם העקרונות הכלליים, הזכויות וחובות היסוד המעוגנות בחוקה הספרדית, בהצהרה האוניברסלית בדבר זכויות האדם וב-DSI קורפוס דוקומנטרי.
גלריה
אפשרויות קריירה
תעסוקה
סיכויי קריירה
להיות עיתונאי היום פירושו רצון לדעת וללמוד על אירועים אקטואליים, רצון לספר על כך והשכנוע לתרום לשיפור החברה. הספר הלבן על תואר ראשון בתקשורת מזכיר ארבע הזדמנויות מקצועיות:
- עורך מידע עיתונאי בכל מדיום
- עורך או ראש עיתונות או תקשורת מוסדית
- חוקר הוראה ויועץ תקשורת
- פורטלים מנהלים ועורך תוכן
העיתונאי יכול לפתח את כישוריהם:
- מדיה מסורתית: עיתונות, רדיו, טלוויזיה
- תומך ciberperiodismo
- סוכנויות הידיעות
- משרדי עיתונות ותקשורת
- ייעוץ וייעוץ תקשורתי