תואר ראשון בניהול מדיה ומדיה
Diploma University of Applied Sciences
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Bad Sooden-Allendorf, גרמניה
שפות
גֶרמָנִיָת
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
6 - 7 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 227 / per month *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* למידה מרחוק: € 227,00 / month
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
עם המחקר מרחוק "כלכלת המדיה וניהול התקשורת" (ייעוץ טכני לאחר התייעצות: [email protected]), אוניברסיטת DIPLOMA יצרה קונספט מחקר, העומד בדרישות של יוצרי מדיה ומשתמשי מדיה כאחד: השילוב של מינהל עסקים, סוציולוגיה ועיתונאות הופך את בוגרי למדו אנשי תקשורת בתקשורת, בעיתונות, ברדיו, בטלוויזיה ובקולנוע.
הסדנה עם ביקור של דויטשלנדראדיו עם רדיו, סדנת מולטימדיה במועצת אירופה (שטרסבורג): www.diploma-aus-dem-europarat.de.
תוכנית הלימודים לתואר ראשון שאושרה על ידי המדינה, "ניהול מדיה וניהול מדיה", יכולה להתבצע בשלוש גרסאות: כמסלול למידה מרחוק בכל מרכזי הלימוד הארציים, כמו למידה מרחוק באינטרנט או כמחקר בכיתה בקמפוס בבאד סודן-אלנדורף.
משך הלימודים הוא 7 סמסטרים בלמידה מרחוק ו -6 סמסטרים בלימוד בכיתה, אך ניתן להרחיב עד ארבעה סמסטרים ללא תשלום, כך שהמחקר, למשל, ליד הכיבוש או לצד חובות אחרות, כגון גידול ילדים, טיפול קרוב קרובי משפחה וכו 'ניתן להשלים. ההרצאות של שני סוגי הלימוד מתקיימות במיקומו של מרכז המחקר הנבחר, או שניתן לקחת אותן כמדעי למידה וירטואליים עם הרצאות ומפגשים מקוונים אינטראקטיביים במרכזי הלימוד.
התואר האקדמי "Bachelor of Arts (BA) ניהול מדיה וניהול מדיה" זכאי לתואר שני עוקב אחר כך, למשל התואר השני ברציפות לאמנות (MA) בעסקים ומשפטים - התמקדות בניהול ב- DIPLOMA. אם יש לך עבודה, אתה יכול גם להשלים תואר שני, למשל תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת DIPLOMA.
עיתונאות, סוציולוגיה תקשורתית וכלכלת מדיה בקורס אחד
עם שלושת עמודי התווך של מנהל עסקים, עיתונאות וסוציולוגיה, המחקר "ניהול מדיה וניהול מדיה" יוצר חידוש בכל גרסאות המחקר ומספק בסיס איתן לכל שלושת הנושאים הנ"ל. האירועים במנהל עסקים כוללים היבטים מתיאוריית פעולות המדיה המיוחדת. במהלך המחקר, קיימים גם פרויקטים עיתונאיים מעשיים ומושגי מדיה בז'אנרים שונים. חשיבות מיוחדת קשורה לתחומי בינתחומיים כגון תכנון, חשיבה אסטרטגית וחשיבה אנליטית, פעילות יזמית, תקשורת בין-תחומית, עבודת צוות והשתקפות באתיקה המקצועית.
בשנה האקדמית האחרונה, מעמיק הידע המומחה באחד ממודולי הבחירה: כלכלת מדיה, סוציולוגיה של התקשורת (התמקדות בתקשורת תאגידית) או עיתונאות . עם זאת, הבוגרים מתמחים לפי ההעדפות האישיות שלהם.
המחקר "ניהול מדיה וניהול מדיה" מתכונן למשימות רבות, יצירתיות ואסטרטגיות בחברות התקשורת. ייצור מדיה, תיאוריות מדיה, מוזרויות מודלים עסקיים של תת ענפי התקשורת נלקחים בחשבון. ידע זה מאפשר לנו לפתח מושגי מדיה המתאימים לקבוצת היעד במונחים של כדאיות כלכלית. התלמידים גם לומדים להסתגל לתנאי המסגרת החדשים המשתנים בעולם רב-תרבותי ומולטימדיה שמביא.
ההיבטים הבין-לאומיים מטופלים בתחום התקשורת הבין-תרבותית ותוכן הלימודים בתוכן בשפה האנגלית. במהלך לימודיהם ב " ניהול מדיה וניהול מדיה " התלמידים צריכים להלחין ולהציג מאמרים בכתב באנגלית בנושאים מסוימים.
קריירה לקוחות פוטנציאליים לאחר למידה מרחוק למידה
תחומי הפעילות של בוגרי תכנית דיפלומה לתואר "ניהול מדיה וניהול מדיה" ניתן למצוא באמצעי התקשורת עצמם, ובמסגרתם נפגשים אמצעי תקשורת ועסקים. בוגרי בתי הספר הציבוריים והפרטיים, בשווקי דפוס, אינטרנט ושאר אמצעי התקשורת האלקטרוניים, וכן בתעשיית המשחקים ובמגזר האפליקציות, וכן יועצי יחסי ציבור ושיווק בסוכנויות תקשורת, עמותות, חברות תעשייתיות ושירותים או בחברות העוסקים בחינוך.
לדוגמה, מנהלי התקשורת אחראים לאמידת יחס עלות-תועלת של פרויקטי מדיה, תוכן מדיה שיווקית, שליטה בתקציבי הפרויקט, הפניית הפקות או רכישת מוצרי מדיה, וכן משמשים במרחב הרישוי.
בוגרי תוכנית הלימודים "מדיה כלכלה ומדיה ניהול" יש סיכויי עבודה טובים מאוד בשוק העבודה הגרמני ובחו"ל: פרסומים סחר הדולר מצב הרוח במגזרי מדיה שונים בשילוב עם תעשיית הבידור והמגזר הדיגיטלי חיובי בטווח הארוך.
תקופה רגילה
למידה מרחוק: 7 סמסטרים / 180 ECTS
תקופת המחקר בפועל ניתנת להארכה ללא תשלום עד 4 סמסטרים על פני תקופת המחקר הרגילה.
בסיס
עם מספר מספיק של משתתפים בסמסטר החורף (אוקטובר) ובסמסטר הקיץ (אפריל).
הסמכה
הסמכה של תוכנית תואר על ידי סוכנות ההסמכה AHPGS.
שכר הלימוד
למידה מרחוק: € 247.00 לחודש (סך של 11,039.00 יורו בתוספת דמי בחינה חד פעמיים של 665.00 יורו)
טופס מחקר
לימוד נוכחות או למידה מרחוק. קורס הלימוד מרחוק מתקיים לסירוגין בין לימוד עצמי עם ספרי לימוד וסמינרים של יום שלם (כ -12 שבת לסמסטר) באחד ממרכזי המחקר הארציים שלנו, או באינטרנט, באולם ההרצאות הווירטואלי של קמפוס דיפלומה אונליין.
דרישות קבלה
הסמכה כללית של האוניברסיטאות, Fachhochschulreife, עברה את בחינת המורה או על פי הרגולציה על גישה להשכלה גבוהה במדינת הסה, כלומר, השלמת הכשרה לפיתוח קריירה של לפחות 400 שעות, בית ספר טכני או אקדמיה מקצועית או מינהלית או בדיקה סופית של הכשרת הכשרה מוכרת על ידי המדינה ולאחר מכן לפחות 2 שנות עבודה ובחינת כניסה נפרדת לאוניברסיטה.
לקבלת מידע נוסף על כישורים מיוחדים, אנא צור קשר עם DIPLOMA Hochschule. מועמדים שאינם עומדים בדרישות שהוזכרו לעיל עשויים להשתתף בקורס כמבקרים אורחים אם אישור הגישה הוא בתוך מקסימום. 2 סמסטרים מושגת.
עבור מעלות זרות, שוויון עבור הודאה יש להוכיח.
דוחות
תואר ראשון (BA) (ניהול עסקי מדיה)
בוגרי תואר ראשון ותעודה, וכן מוסף תעודה, שנכתב באנגלית ותמליל של רשומות, המזהות אותן בעולם כאקדמאים בעלי תואר ראשון.
התחומים העיקריים של המחקר
עיתונאות
אירועים מרכזיים בתואר ראשון בניהול וניהול מדיה (BA):
1. עיצוב מדיה:
התלמידים מכירים את עיצוב המדיה כחלק מתכנון התקשורת. הם רוכשים ידע בארכיטקטורה של תקשורת תקשורתית על ידי רכישת מיומנויות אמנותיות וטכניות וניהול תהליכי תכנון וייצור בשני התחומים. ככלי עבודה העיקרי, תוכלו ללמוד על המחשב / מחשב נייד עם גרפיקה, פריסה, תמונה, העברת תמונה ותוכנה עריכת קול. עם ההתמקדות שלהם על ז 'אנרים התקשורת להדפיס ואינטרנט, הם מתאימים גם מיומנויות חומרה ותוכנה כמו כישורי אסתטיקה ועיצוב. בתוך מוצר מודפס, הם מדגימים את השימושיות של הידע והכישורים שנרכשו.
2. מצגות עיתונאיות:
התלמידים יודעים שההגדרה, התפקוד וההגדרה של צורות הצגה עיתונאיות אינם משתנים קבועים, אלא תלויים בדברים רבים: מצב האמנות, האפשרויות של המדיום המעביר את המסר, ולא פחות מן התנאים ההיסטוריים, החברתיים והפוליטיים , אתה להכיר את התלות ולהחיל אותם באופן רפלקסיבי. הם יכולים להבחין בין צורות של דיווח, דעה וייצוג פנטזיה ולהכין אירוע עיתונאי באופן עצמאי בצורה של המצגת. בהקשר של המודולים "עיצוב מדיה" ו"עיתונות מיוחדת ", הם יוצרים טקסט עיתונאי המשקף את ביצועיהם לאחר השלמת האירוע.
3. עיתונות מיוחדת:
עם דגש על ז 'אנרים התקשורת הדפסה באינטרנט, התלמידים יודעים את המצב הנוכחי של העיתונות הלשנית התקשורת. הם מפתחים הבנה בסיסית של השפה הגרמנית ואת הקריטריונים המדעיים שלה, החל תחביר על מורפולוגי אורתוגרפי כדי היבטים סגנוניים. מצד אחד הם מכירים מונחים עיתונאיים בסיסיים מיוחדים ("סופר", "טקסט של מדיה", "אינטרטקסטואליות" וכו '), לעומת זאת, את התופעות הלשוניות החשובות ביותר בתקשורת ההמונים של השפה הגרמנית. ניתן לתאר תופעות אלו באמצעות חומר מדגם עדכני (טופס בעל פה ובכתב, סוגי טקסט של מדיה, שפה סטנדרטית ודיאלקטים וכו '). הם יכולים גם לייחס את השפה למערכות סימנים אחרות, במיוחד תמונות וגרפיקה, ויודעים את העקרונות הבסיסיים של היפרטקסט.
סוציולוגי תקשורת
אירועים מרכזיים בתואר ראשון בניהול וניהול מדיה (BA):
1. אתיקה בתקשורת:
דיונים דיסקרטיים במשימות של אתיקה תקשורתית בעידן הדיגיטלי, בעיות אתיות ביחסים "הפרט - חברה בינונית" וכן מודעות למאפיינים הבסיסיים של התקשורת.
על בסיס תובנה אינטנסיבית בסוגיות של אתיקה בתקשורת ובדיונים הנרחבים שלהם, נערכים דיונים מתודולוגיים על היסודות, המשימות ותהליכי השיפוט האתי. מטרת האירוע היא לחשוף את הקשר של התקשורת, האתיקה והמציאות בחיי היום-יום, תוך התחשבות בחוויות הקונקרטיות של התלמידים, כך ששאלת הטיפול האחראי במוצרי התקשורת יכולה להיות ריאליסטית ("אתיקה בתקשורת כמו אתיקה יישומית: צור ארגון של תהליכים קבלת החלטות אתית «). מטרת הלמידה של האירוע היא ליישם את השיח הערכי בתקשורת לדימוי העצמי של משחק מקצועי של מנהלי מדיה עתידיים.
2. תקשורת ותקשורת תאגידית:
הקניית יסודות בתחומי התקשורת ותקשורת התקשורת, תקשורת חזותית, צורות של תקשורת ואינטראקציה עם מדיה חדשה, מומחה תקשורת; תקשורת ארגונית - המבוססת על פסיכולוגיה חברתית, פסיכולוגיה תקשורתית וסוציולוגיה והיסטוריה של תקשורת.
Ausst = "בניית יכולת תקשורתית באמצעות קורסים רטוריים, הצגה ומתינות והעמקת מיומנויות רטוריות בתרגילים מעשיים (תפקידים): באסטרטגיות שיווקיות, בהפקת טקסט ספציפי, בהפקה טכנית של טקסטים מולטימדיה ובעיצוב אתרים.
במסגרת התקשורת הארגונית, קידום הידע והידע מקודמים בתחומים של: אוריינטציה ללקוח; שיווק; שיתוף פעולה עם עסקים מקומיים או אזוריים; תקשורת של תכונות מיקום; זהות תאגידית ודימוי ארגוני; עיצוב מודעת של תרבות ארגונית; תקשורת לעובדים; גישור תקשורתי של CIP של כל גורמי הייצור והשיווק; אימון אישי של מנהלים; תרגול Feedalt = "חזרה טכניקות שיחה.
3. סוציולוגיה מיוחדת של התקשורת:
ידע והבנה של מבנים רפלקטיביים מאוד של התקשורת ואת ההתייחסות שלהם בחזרה לתהליכים חברתיים, פיתוח של כלים של ניתוח תהליך סוציולוגי חיסול = בניית יכולות בניהול מתקנים ומנהיגות של צוותים.
תעשיית התקשורת
אירועים מרכזיים בתואר ראשון בניהול וניהול מדיה (BA):
1. מוצרי מדיה וייצור מדיה:
- סקירת מדיה
- טיפולוגיה של מוצרי מדיה
- מדיה בשוק המידע
2. תהליכי תקשורת, ייצור ואסטרטגיות:
- הקשרים ומשימות של ניהול מדיה
- ייצור מדיה: ניהול מדיה כעריכה וניהול הייצור
- אסטרטגיות מדיה
3. ניהול מדיה אסטרטגית ובינלאומית:
- מונחים בסיסיים יסוד יסודות של ניהול מדיה אסטרטגית
- ניהול אסטרטגי בחברות התקשורת
- כלכלת מדיה בינלאומית
לסטודנטים יש סקירה מעמיקה ומקיפה של כל הספקטרום של תעשיית המדיה בגרמניה ובהקשר של עולם המולטימדיה של המפרץ, והם יכולים לרכוש ידע של שיווק מדיה וניהול מדיה וניהול מדיה מנקודת מבט של מוצר, ייצור, משאבים וניהול כי הם פיתחו הבנה בסיסית של פעולה ספציפית וחשיבה כלכלית וכלכלית.
הם משתמשים בתהליכי ייצור מדיה בדיוק באותה מידה שהם מסוגלים לגבש וליישם את אסטרטגיות התקשורת המתאימות. התלמידים גם לומדים ניהול אסטרטגי ובינלאומי עבור מוצרי מדיה והפקות מדיה. מושגים שיווקיים וניהוליים מפותחים עבור חברות תקשורת בינלאומיות ואנשי תקשורת.
כחלק מתהליכי התקשורת, התלמידים גם זוכים לידע מיוחד בדפוס ובאינטרנט בשיתוף פעולה עם השווקים הבינלאומיים, והם תמיד מעודכנים בידע של צורות תקשורת חדשות בשוק התקשורת: טכנולוגיה. כאן תוכלו ללמוד על השימוש של אלמנטים חדשים במדיניות התקשורת, כמו גם את הטווח המלא של טכנולוגיית Web 2.0. אתה יכול ליצור מדיה חברתית מושגים שיווק באמצעות twitter, xing, Facebook, אתה צינור ועוד.