Keystone logo
Embry-Riddle Aeronautical University תואר ראשון במדעים בפסיכולוגיה של גורמים אנושיים
Embry-Riddle Aeronautical University

תואר ראשון במדעים בפסיכולוגיה של גורמים אנושיים

4 Years

אנגלית

זמן מלא, משרה חלקית

Request application deadline

Request earliest startdate

USD 1,563 / per credit *

בקמפוס

* לשעת אשראי

מבוא

תואר ראשון במדעים בפסיכולוגיה של גורמי אנוש ב- Embry-Riddle, אחת מתוכניות הרווקות היחידות בתחום זה, מיועד לסטודנטים שרוצים לנתח את האופן שבו משהו מתפקד ואת רמת היעילות שלו ולעבוד לשיפורו. התואר הראשון בפסיכולוגיה של גורמים אנושיים ב- ERAU משלב הבנה של האופן שבו בני אדם מתפקדים אינטלקטואלית, רגשית ופיזיולוגית עם ידע ותיאוריה בין תחומית, כדי לשפר את היעילות והפונקציונליות במוצרים ובמערכות שאיתם אנו מתקשרים. מכיוון שתחום הגורמים האנושיים חיוני לתכנון מוצרים ומערכות מוצלח, קיים מגוון רב בין הענפים בהם אנשי מקצוע בגורמים אנושיים קובעים את הקריירה שלהם. מכיוון ש- Embry-Riddle קשורה קשר הדוק עם התעשייה האווירית / חללית, רבים מבוגרינו פותחים את הקריירה שלהם בחברותיה.

ההיבט הטכנולוגי של כמעט כל התוכניות ב- Embry-Riddle מעמיד את התלמידים בסביבה בה הם יכולים לפתח ולבדוק את הכישורים שהם לומדים. התקדמות רבות שנכנסו לחברה המרכזית הגיעה מתעופה וחלל, שם גורמים אנושיים ממלאים תפקיד מפתח.

התלמידים משכילים בתוכן ובטכניקות של מחקר גורמים אנושיים, כולל נהלים סטטיסטיים וכמותיים, תכנון ניסיוני, שיטות סקר, טכניקות מחשב ושיטות מחקר אחרות.

במסגרת תכנית זו, לסטודנטים יש אפשרות להאיץ את לימודיהם ולהשיג תארים ראשונים ותואר שני בתוך חמש שנים בלבד.

בין הפעילויות הרב-תכניות הלימודיות שבהן סטודנטים יכולים להשתלב הם האגודה לגורמים אנושיים וארגונומיה, Psi Chi International Honor Society בפסיכולוגיה, האגודה הרפואית לחלל, המכון האמריקאי לאווירונאוטיקה ואסטרונאוטיקה, המכון למהנדסי תעשייה, המועצה הבינלאומית להנדסת מערכות. , אגודת מהנדסי רכב, ונשים בתעופה בינלאומית.

על פסיכולוגיית גורמים אנושיים בקמפוס דייטונה, פלורידה

סטודנטים מוקסמים מהאתגרים הכרוכים באופטימיזציה של ביצועי בני האדם והטכנולוגיה שלהם ישתלבו בתכנית לתואר ראשון בפסיכולוגיה של גורמים אנושיים. בתכנית זו לומדים התלמידים כיצד לשלב הבנה של הפסיכולוגיה האנושית עם תכנון מערכות כדי לעזור ליצור טכנולוגיות אינטואיטיביות יותר לשימוש ולהפוך אנשים ליעילים יותר. לפיכך בוגרים נכנסים למקום העבודה כמומחים לגורמים אנושיים המתכוננים לעזור להפוך את העולם המונע יותר ויותר על ידי טכנולוגיה לידידותי יותר.

התואר הראשון במדעים בגורמים אנושיים בפסיכולוגיה שוכן במחלקה לגורמים אנושיים ונוירוביולוגיה התנהגותית במכללה לאמנויות ומדעים .

שנה ראשונה טיפוסית תכלול קורסי חינוך כללי, בתוספת דרישות הליבה מגורמי אנוש ופסיכולוגיה וקורסי יסוד נלווים כגון משפט תקשורת המונים ואתיקה, תעופה ותקשורת אווירית או מדעי המחשב.

עם שלל מתקנים וציוד חדישים, קמפוס דייטונה ביץ 'של ERAU מתאים מאוד למאמצי מחקר גורמים אנושיים. למחלקה רקורד חזק של שיתוף פעולה עם EagleWorks, מרכז המחקר להנדסת אווירונאוטיקה וחלל של ERAU, המסייע בהעלאת המחקר שלנו לרמות אחרות.

בין המתקנים המשמשים סטודנטים לגורמים אנושיים, פסיכולוגיה היא מעבדת ביצועי המטוסים המתקדמת מבחינה טכנית (TAAP) המתמקדת בהערכת ציוד, כגון מערכת הניווט האוטומטית תלויה-שידור (ADS-B) ואחרים שנועדו להקל על הרבה העומס הקוגניטיבי לטייסים.

Embry-Riddle מציעה שתי תוכניות משולבות המאפשרות לסטודנטים בעלי הכשרה טובה את ההזדמנות להתחיל בעבודת בוגר לקראת התואר השני במדעים בגורמים אנושיים (MSHFP) או לתואר שני במנהל עסקים (MBA) תוך סיום התואר הראשון שלהם בפסיכולוגיה של גורמים אנושיים.

על פסיכולוגיית גורמים אנושיים בקמפוס פרסקוט, א.ז.

התואר הראשון במדעים בפסיכולוגיה של גורמי אנוש, השוכן במחלקה למדעי ההתנהגות והחברהבמכללה לאמנויות ומדעים , מדגיש את ההתנהגות האנושית, ארגונומיה ויכולות אנושיות. התכנית מבקשת לפתח סטודנט בעל יכולת לתכנן, לנהל וליישם מחקר גורמים אנושיים על תכנון מערכות פשוטות ומורכבות. מטרת התוכנית היא לחנך ולסיים אנשי מקצוע המצוידים לתעסוקה כמומחים בגורמים אנושיים או להמשיך את לימודיהם בבית הספר לתארים מתקדמים.

גורמים אנושיים פסיכולוגיה היא תחום יישומי המפתח ידע הנוגע ליכולות ולמגבלות של בני אדם לחוש, לאחסן ולעבד מידע, כמו גם לפעול. ידע זה מיושם על תכנון, שימוש ותחזוקה של מערכות אנושיות / מכונות. בהתאם למטרותיה, המערכת מותאמת לאחר מכן ביחס לביצועים האנושיים. הגורמים הסביבתיים המשפיעים על ביצועי המערכת מוכרים כחשובים ונחשבים באופן שיטתי. כאשר נתונים רלוונטיים אינם זמינים, יש לחשוף אותם באמצעות מאמצי מחקר. זה דורש מיומנות ניכרת בתכנון ניסיוני ובמתודולוגיה כמותית. התלמידים יקבלו הכשרה בתוכן ובטכניקות של גורמים אנושיים, כולל פרוצדורות סטטיסטיות וכמותיות, תכנון ניסיוני ושיטות סקר.

התלמידים מוזמנים לבחור תחום לימוד משני. קטינים המשלימים גורמים אנושיים הם בקרת תעבורה אווירית, בטיחות תעופה, מדעי המחשב, טיסה ומתמטיקה. ניתן לארח את מרבית הקטינים בתוך 18 השעות של בחירות פתוחות הנדרשות בתוכנית.

התלמידים יעודדו לחוות פרקטיקום יישומי. דרישה זו עשויה להתמלא בכמה דרכים, כולל שיתופי פעולה, התמחות או עבודה בצוות מחקר בקמפוס. פרקטיקות מספקות הזדמנויות לצבור ניסיון מעשי במסגרות בעולם האמיתי. חוויית פרקטיקום זוכה להערכה רבה מצד המעסיקים ומגדילה את פוטנציאל התעסוקה של הסטודנט לאחר סיום הלימודים. בדרך כלל, הסטודנטים יעסקו בפעילות התנסות מעשית לקראת סוף תוכנית הלימודים, כך שהם יוכלו לנצל את הניסיון המרבי בתואר הראשון.

על בית הספר

שאלות