
תואר ראשון במינהל עסקים BBA in
תואר ראשון במנהל עסקים תקשורת שיווקית ומדיה חברתית
European University Cyprus

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Nicosia, קפריסין
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
מבוא

BBA שיווק תקשורת מדיה חברתית משלב את התיאוריה והפרקטיקה של שיווק עם הבנה של תפקיד של תקשורת בקידום האינטרסים העסקיים בסביבה חדשה-מדיה. תלמידים רוכשים לעצמם יסוד עקרונות התנהגות צרכנים, איך בשווקים למוצרים ושירותים נוצרים והשינוי, ותגובות ארגוניות לצרכי לקוח והעדפותיו. מטרת התוכנית היא לפתח את תערובת עשירה של והכישורים הדרושים של מנהלי שיווק אפקטיבי, כולל יכולת ניתוח וניהול נתונים, ומיומנויות תקשורת מתקדמים של אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית לניהול מדיה חברתית וקהילות מקוונות.
יעדים ותוצאות
מטרות כלליות
- כדי לפתח את כושרו של התלמיד לחשוב, לכתוב ולדבר יעיל ויצירתי.
- כדי לפתח הערכה של וכבוד ערכים חברתיים, מוסריים ואתיים כיסוד של יחסים של אחד לאחרים ואחריות של אחד לקהילה.
- כדי לפתח את יכולות אנליטיות, קבלת החלטות ותקשורת של התלמיד יחד עם התכונות הללו של הסתמכות עצמית, אחריות, יושר מודעות עצמית, אשר תקדם הישג אישי ותרומה לארגונים.
- כדי לבנות ולרוחבה של שנגלית בין דרישות ההשכלה הכלליות ולספק התמחות שענתה על דרישות מקצועיות קריירה בסיסיות.
- כדי לספק את התלמיד עם הדרישות הנחוצות עבור קידום אקדמי ו / או קריירה.
יעדים ספציפיים
- כדי להקנות לתלמידים בסיס בעסקים בכלל וכל דרכי התקשורת בשיווק, בפרט.
- כדי לספק מחקר מעמיק של כל האלמנטים של תמהיל קידום מכירות, כלומר פרסום, יחסי ציבור, קידום מכירות, אישית מכירה שיווק ישיר.
- כדי לספק הבנה מעמיקה באשר למה ואיך המרכיבים של תמהיל תקשורת משולבים.
- כדי לספק את היסודות של שיווק מדיה חברתית עבור תלמידים שרוצים קריירה בתחום התקשורת השיווקית המשתנה במהירות.
- כדי להקנות לתלמידים את הידע והכישורים כדי לתכנן וליישם קמפיין תקשורת שיווקית אפקטיבית.
- כדי להקנות לתלמידי ידע מעמיק של התפקיד של תקשורת שיווקית בתהליך של פיתוח מערכות יחסים עם בעלי עניין.
- כדי למרכז תשומת הלב ישירות על מיומנויות וידע הנדרשים על ידי אנשי מקצוע תקשורת שיווקית כדי לסייע לתלמידים לרכוש ידע ולפתח מיומנויות באופן שיטתי.
- כדי לסייע לתלמידים לפתח יכולות מנהיגות, אשר יכול לשמש להגיע לפתרונות לבעיות של עסקים בכלל, ובתחום התקשורת השיווקית בפרט.
תוצאות למידה
עם הסיום מוצלח של תכנית התלמידים צריכים להיות מסוגלים:
- להפגין מודעות ויכולת לנתח סביבתיות (כלכליות, חברתיות, פוליטיות, משפטיות, וטכנולוגית) מגמות והשפיעו על אנשים ועסקים.
- האנושות להעריך וליישם את מושגים, טכניקות, אסטרטגיות, ותאוריות מכל משמעת מתאימה בהקשרים עסקיים
- להפגין את יכולתם לתקשר בצורה יעילה במצבים העסק באמצעות דיבור, כתיבה, ועל ידי שימוש בתקשורת האלקטרונית.
- להבדיל ולנתח מקורות נתוני צרכן ושיטות איסוף באמצעות גישת מחקר אמפירית.
- תאר את היישום של כלים ידניים מחשב מבוסס הכמותיים והאיכותיים וכן מתודולוגיות זיהוי ופתרון בעיות וקבלת החלטות במצבים עסקיים.
- להפגין הבנה מעמיקה של כל רכיב של תמהיל התקשורת ואת החשיבות של שילוב אותם.
- ליישם את הידע מדיסציפלינות עסקים ותקשורת לפתח תוכנית תקשורת משולבת יעילה בסביבה דינמית.
- תאר את התיאום של הייצור של הדפסה חזותית יעילה, גרפית, ותקשורת אלקטרונית.
- להפגין הבנה מעמיקה של עקרונות מדיה חברתית וכיצד פלטפורמות אלה מחדש גיבוש תקשורת עסקית.
- להדגים את היכולת של בנייה ותחזוקה של קשרים מקצועיים עם הקהלים השונים של הארגון.
- פרוייקט את היכולת לעבוד בהתאם האתיקה, הסטנדרטים המקצועיים, שיטות החוקים הרלוונטיים.
- להפגין את היכולת לבנות צוותים ולעבוד ביעילות בתוכם.
הזדמנויות בעבודה
אסטרטגית שיווקית דיגיטלית, מדיה חברתית / ניהול קהילה, יחסי ציבור, פרסום, מדיה, שיווק ישיר, ייעוץ תקשורת.
קריירה ותעסוקה
בוגרי התכנית שיווק תקשורת ומדיה חברתית להשתמש בידע שלהם כדי ליצור ולקדם את התמונה הארגונית של הארגון. באמצעות הידע שנצבר הם יכולים להשתמש באמצעי התקשורת השונים להעביר מסרים ממוקדים ונכון ללקוחותיהם עבור המוצרים או השירותים שהם מציעים. הבוגרים גם ילמדו כיצד לפתח קשרים עם לקוחות ובעלי עניין שונה הוא באמצעות פלטפורמות המדיה רשתות מסורתיות וחברתית.
מיומנויות
- עבודת צוות
- כישורי תקשורת
- פתרון בעיות
- שימוש במחשב מצוין
- ניתוח ומחקר
- ארגון והתייעלות
- מנהיגות
- יוזמה ויצירתיות
ענפי תעסוקה
- ציבורי פרטי
- פרסום
- מוציא לאור
- SME
- תקשורת
- פדגוגיה
בחירות קריירה
- עצמאי
- קצין תקשורת
- נציג העיתונות
- המפרסם
- יחסי ציבור ושיווק קצין
- חינוכי
בוגר / לימודים מקצועיים
ארגונים בינלאומיים רשאי לבקש כמו תארים אקדמיים נוספים מאסטר במנהל עסקים (MBA) או אחרת תעודה לתארים מתקדמים בתחום מסוים בתקשורת.
במשך קריירה בתחום אקדמי במוסדות להשכלה גבוהה, רצוי יש דוקטורט (PhD) המציע גם ניסיון וכישורים קשורים ישירות למחקר.
תכנית ניסיון מקצועית - קפריסין האוניברסיטה האירופית
הניסיון בעבודה של תכנית מרכז הקריירה מאפשר תלמידי שנת ג 'ו השנה הרביעית עם הישגים אקדמיים גבוהים לעבוד לתקופה של שלושה חודשים בתפקידים מתאימים לתחום לימודיהם. התכנית מעשירה את הלימודים של כל משתתף, לאחר שרכש ניסיון בעבודה אישית הערכת כשירות של הארגון בו הוא או הוא להציב. חלק מהחברות המשתתפות בתוכנית של תקשורת שיווקית ומדיה חברתית שבה התלמידים הונחו הם:
- Abacus בע"מ
- AC Nielsen
- Airtrans גרופ בע"מ
- חי Alico AIG
- אמון באספן
- ייעוץ אטלנטיס
- BKR Damianou & Partners
- חרובים מיל בע"מ
- תאגיד מסחר קפריסין מוגבל
- FBME בע"מ BANK (Federal Bank של בע"מ במזרח התיכון)
- Infocredit קבוצה
- Lanitis EC Holfings בע"מ
- קבוצת אנרגית Lanitis Freen בע"מ
- חברה לביטוח Liberty Life
- NP Lanitis בע"מ
- חדש ניסן קפריסין Ltf
- שוקי TFI
- תומסון רויטרס
- MTN (קפריסין)
- GrantXpert ייעוץ בע"מ
- מחלקת העבודה קפריסין (סעיף שוק התעסוקה)
- קפריסין כוח העבודה
- RTD טאלוס
- אמנות שיווק פנטה
- O. Shambartas LLC