תואר ראשון בחינוך תיכוני עם התמחות במתמטיקה
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Toluca, מקסיקו
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jul 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
ב -20 השנים האחרונות, מחקר בחינוך מתמטי במקסיקו ובמדינות רבות אחרות בעולם דיווח על כמות שימושית משמעותית לשיפור תכנית הלימודים ברמות השכלה שונות, אך במיוחד בחינוך בסיסי.
בית הספר התיכון, הנחשב כיום לשלב האחרון של החינוך הבסיסי במקסיקו, מייעד ללמד, ללמוד וללמוד מתמטיקה מקום חשוב בתכנית הלימודים ובתכניות, מאחר שהוא מהווה מרחב מיוחס לתלמידים לבני נוער לרכוש ידע, לפתח מיומנויות. , ולטפח עמדות המאפשרות להם לפתור בעיות מסוגים שונים ולהמשיך ללמוד באופן עצמאי.
מטרת היסוד של לימוד מתמטיקה ברמה הבסיסית היא למלא מושגים מתמטיים במשמעות כך שניתן יהיה להשתמש בהם בגמישות ובהתאמה בפתרון בעיות. שינון הטכניקות ויישומן בצורה מכנית הראו את חוסר יעילותן ולאט לאט הן מפנות את מקומן להרהור, לחיפוש יצירתי, לאימוץ נהלים יעילים יותר ויותר.
כדי להשיג את המטרה הבסיסית של לימוד מתמטיקה בחינוך העל יסודי, יש צורך לכוון מחדש את תפקידם של שלושת הגורמים הבסיסיים המתערבים בתהליך הדידקטי: המורה, התלמידים ופעילויות הלימוד. כאשר מדברים על התהליך הדידקטי או תהליך הלימוד, מתייחסים לאינטראקציות המתבססות בין התלמידים, המורה ופעילויות הלימוד. האחרונים הם המצבים או הבעיות המופיעים בחומרי התמיכה העומדים לרשות המורה, הן אלה שמספק משרד החינוך הציבורי והן טקסטים מסחריים. מהאמור לעיל נגזר הצורך לשנות את תכנית הלימודים לתואר ראשון בחינוך העל יסודי,