תואר ראשון בעיצוב גרפי - פרסום
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Barcelona, ספרד
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
4 שנים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 14,600 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
01 Sep 2024
* עלות כוללת UE Students: €14.100 - סה"כ עמלה נוספת UE Students: €14.600
מבוא
מבוא
ההתמחות בעיצוב גרפי, מסלול בפרסום הוא קורס הכולל 240 נ"ז למעצבים גרפיים עם חשיבה פרסומית יצירתית. בנוסף לביצוע פרויקטי עיצוב, הם ילמדו לנהל קמפיינים לתקשורת חזותית משופרים על ידי המשגה, אסטרטגיית מותג וכיוון אמנותי.
עיצוב גרפי קיבל מימד חדש שיוצא אל מעבר לגבולות המסורתיים שלו לשוק שבו מעצבים צפויים לבנות מושגים ואסטרטגיות תקשורת יצירתיות לתוך הפרויקטים שלהם.
להצליח בעולם היצירתיות בעידן זה דורש תיק עבודות מושך עין הפונה הן לסטודיו לעיצוב והן למשרדי פרסום או מיתוג. בידיעה זו, מעצב גרפי צריך להיות מסוגל להגות ולפתח רעיונות מפתיעים וייחודיים. כמפרסמים יצירתיים, הם יצטרכו להוכיח שיש להם את היכולת ליצור ולהעביר את הרעיונות שלהם עם השפעה ויזואלית עוצמתית ומיומנות מקצועית.
ההתמחות בעיצוב גרפי, מסלול בפרסום מעודדת סטודנטים לפתח מגוון פרויקטים עם לקוחות אמיתיים בשלוש השנים הראשונות ולבצע פרויקט קורס גמר עם לקוח ספציפי המקושר ישירות לעולם הפרסום והיצירתיות.
IED ברצלונה מציעה התמחויות בעיצוב של 4 שנים (240 ECTS). המטרה היא להפוך תשוקה, כישרון ויצירתיות לידע ויכולות המאפשרים לאנשי מקצוע בעיצוב עתידיים לפתח את הקריירה שלהם.
רכז
רורי למברט
רורי עבד כמנהל קריאייטיב עבור משרדי פרסום שונים (SCPF, JWT ו-Pavlov) ולקוחות כגון BMW, Freixenet, Trident, Vodafone ו-Assistència Sanitaria. לאחר מכן הוא המשיך והשיק את MTL, סוכנות משלו המציעה פתרונות חדישים בתחומי השיווק, האסטרטגיה והפרסום.
הוא גם עובד כראש הפיתוח בבית הספר לתקשורת חזותית של IED ברצלונה ועוזר בתכנון ופיקוח על הסילבוס, כמו גם בקביעת תכני קורס מסוימים, יעדים ומתודולוגיית פרויקט הגמר.
גלריה
סטודנטים אידיאליים
קורס זה מיועד לצעירים המעוניינים לתקשר בצורה יצירתית. אם אתה אוהב להשפיע ורוצה לעצב קמפיינים חדשניים, לוגואים, מותגים ואסטרטגיות במגוון פורמטים שונים, התואר הראשון בעיצוב גרפי, Pathway בפרסום הוא הקורס שחיפשת.
הקורס מתמקד באנשים המעוניינים ללמוד כיצד ליצור מותג, לתקשר את זהות המותג בצורה יצירתית, להבין כיצד פועלות אסטרטגיות ומיתוג, ולהוציא את הכל לפועל.
למעשה, במהלך הפרויקטים שלך תעבוד עם מותגים אמיתיים. לאחר סיום הקורס, יהיו לך את כל הכישורים הדרושים לך כדי ליצור ולעצב את ההצעות שלך בצורה מקצועית כדי ליצור השפעה ויזואלית יעילה.
מלגות ומימון
רשת IED מציעה 182 מלגות לקורסים לתואר ראשון המתקיימים באיטליה ובספרד.
IED Italia ו- Accademia di Belle Arti Aldo Galli מציעות 152 מלגות לקורסים המתקיימים במילאנו, קליארי, פירנצה, רומא, טורינו וב- Accademia di Belle Arti Aldo Galli בקומו. מועד אחרון להגשת מועמדות ב-5 במאי 2022.
IED ספרד מציעה 30 מלגות לקורסים המתקיימים במדריד, ברצלונה ובילבאו.
מועד אחרון להגשת מועמדות 5 באפריל 2022
בהצלחה.
תכנית לימודים
שנה ראשונה
- אחיזה במושגי היסוד של עיצוב, תרבות פרויקט ומתודולוגיה.
- עידוד התלמידים לנסות, ליצור ולתקשר.
שנה שניה
- לימוד הכלים הטכנולוגיים והפרוייקט הנחוצים להעברת מסר חזותי בפשטות וביעילות על ידי פיתוח היצירתיות האישית שלהם ותהליכי המתודולוגיה הבינתחומית שלהם.
- למידה לפקוד על תוכנות כגון Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects וכו 'וכיצד ליישם יצירתיות בתקשורת ארגונית.
שנה שלוש
- החלת כל הלמידה הקודמת שלהם ליצירת פרויקטים אמיתיים.
- עידוד יצירתיות והכוונה אומנותית.
- הבנת ההקשר המקצועי ומורכבותו המלאה.
- יצירת תיק עבודות מקצועי לקראת עולם העבודה.
שנה ארבע
- השלמת סטאז 'חובה.
- פיתוח פרויקטים שקושרים את כל הידע שנצבר במהלך הקורס.
- ביצוע פרויקט קורס גמר עם חברה אמיתית המורכבת מהגהה ופיתוח קמפיין פרסומי המבוסס על מחקר, המשגה, אסטרטגיה והפקה.
מֵתוֹדוֹלוֹגִיָה
המתודולוגיה הנבחרת ידועה כלימוד על ידי עשייה ומקדמת תחומי עיסוק בין תחומים שונים הכוללים אסטרטגיות עיצוב, אופנה ואסטרטגיות ניהול ועיצוב על ידי ארגון סדנאות ופרויקטים משותפים.
תוכנית הלימודים קובעת סדרה של יעדי למידה עבור התלמיד, ההופכת תובענית יותר ככל שהקורס מתקדם ומסתיימת בפרויקט קורס גמר עבור לקוח אמיתי.
תוצאת התוכנית
הקורס מלמד את התלמידים על כל התהליכים היצירתיים של מחקר, פרשנות, המשגה והפקה כדי לעזור להם לתקשר, לקשט ולמצוא פתרונות יצירתיים, חדשניים למוצר, למותג או לחלל שלהם באמצעות אלמנטים אורקואליים.
תרבות הפרויקט היא המוטיב העומד בבסיס כל החוויה הדידקטית, ומטפחת את הרעיון של 'למידה מתוך עשייה' - פרויקטים אמיתיים עם חברות אמיתיות.
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
מעצב גרפי, מתקשר חזותי, מנהל קריאייטיב, מנהל אמנות, מומחה למיתוג, מומחה תדמיתי לפרסום או אריזה, מפתח תוכן, קופירייטר, יועץ מותג, אסטרטג פרסום דיגיטלי, מנהל מותג אינטראקטיבי, מנהל מותג, אסטרטג מדיה חברתית.
סטודנטים לשעבר של IED ברצלונה עובדים כעת עבור:
- Ogilvy, Shackleton, Everis, Tomorro', Somos, Comuniza, McCann Worldwide, Operation Unicorn, Lo Siento, Pixel Research, Mass Digital, Folch, Duprée, Common Sense, relajaelcoco, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Look, Bestiario, Inoxcrom, ואחרים.
חברות
הקורס משפר את תרבות הפרויקטים שלו על ידי התאגדות עם מותגים, חברות ומוסדות כדי לגשר על הפער בין היקום האקדמי לעולם העבודה. בדרך זו התלמידים לא רק לומדים את המתודולוגיה והכלים של כמה תחומים; הם גם לומדים להתמודד עם לקוחות אמיתיים ומה הכרוך בתדריך.
חברות משתפות פעולה:
PSP Sony, Sónar, Everis, ESADE, מועצת העיר ברצלונה, Pixel Research, Rosas, Loop Festival, Mercats de Barcelona, Oxfam, CCCB, La Fábrica, Alba Synchrotron, Festa del Grafisme, Festival Grec, La Mercè, Barcelona Institute of Culture, ברצלונה מותג, Museu de la Xocolata, Benetton, Brands & Roses, Ling, Ericsson Response וכו'.